quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft een hele tijd overdag nauwelijks geslapen, maar sinds hij aan het kruipen en staan is, slaapt hij 2, en soms wel 3 keer per dag. En dan zo'n 1.5 uur per keer. En gewoon in zn eigen bedjeDat vind ik nog steeds zó fijn!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Senna slaapt nu ook wel regelmatig overdag, beter dan een tijdje terug. Ze heeft wel het schema dat ze in de ochtend vaak twee slaapjes doet en dan in de middag niet meer wil.
Wat ik zo jammer vind aan het slapen van Senna is dat ze altijd even huilt. Ik weet wel dat veel kindjes het huilen nodig hebben om in slaap te vallen, maar het doet zo naar aan. Alsof het vreselijk is om in bed gelegd te worden. Ik zou het zo fijn vinden als ze het in bed gelegd worden/liggen wat prettiger zou vinden.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:24 schreef Takkembah het volgende:
Dat is hier ook miss_sly geweest een tijd....
Ik voel me dan altijd zooooo kut. De babyfoon stond dan met het geluid uit, en ik stond dan altijd twintig keer halverwege de trap. Alexa heeft maar twee standen, stil of KRIJSEN. Dus dat krijsen ging hier altijd door merg en been.
Maar heb mezelf aangewend om het iedere keer hetzelfde te doen (neerleggen, kus op de kop, weltrusten Alexa) en toevallig sinds deze week lijkt het weer weg te trekken. Dan hoor ik haar wel nog ouwehoeren tegen zichzelf maar niet meer krijsen...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef Linda2205 het volgende:
Esmee staat niet in de OP, of was dat altijd al?
Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmeequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef innepin het volgende:
Maar dan verpest je de leuke L-namen-reeks
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:37 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Kan een modje mijn uk toevoegen? 17 september 2009 - Lesmee
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou Stiemie, beter laat dan nooit maar ze staat er prima tussen, hoor!
Als je dr eerder of later naar bed doet, merk je dan verschil? Misschien is ze niet moe genoeg of juist al te moe. Dan gaat slapen hier ook slechter.quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Vicky het volgende:
Vanvaond was ht weer drama. Mevrouw was naar haar buik gedraaid maar de mouwen van haar slaapzak zitten nog steeds vast. Hebben ze al een paar keer los gedaan maar dan is het drama met slapen. Ennieweej, ze kon dus niet meer terug en was zwaar over de zeik. M heeft een kwartier naast haar gezeten en uiteindelijk is ze dan toch in slaap gevallen.
Ik snap er alleen geen bal van. Overdag gaat inslapen goed maar 's avonds is het drama.
nee ook niet echt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Linda2205 het volgende:
Ik bedoel meer of je verschil merkt tussen om 18:00, 19:00 of 20:00u naar bed doen (bijv)
Dat maakt het er niet leuker opquote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:
hetzal wel weer een faaaaaaaaaaaaaase zijn!
Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat alquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Vicky het volgende:
nee dat is waar.
Misschien dat de vakantie wel ineens een ommekeer gaat geven. Andere omgeving, ander bed... wie weet helpt het!
misschien komend weekend. Ik ga het iig aan mijn ouders vragen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kan ze niet een nachtje gaan logeren? Misschien scheelt dat al
Zo kijk ik elk weekend weer uit naar de maandag omdat Amber dan weer naar school magquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef innepin het volgende:
Ik vind mezelf geen ontaarde moeder dat ik haar uit logeren doe hoor. Wel omdat ik er zo naar uitkijk
Arme Lente!Oorpijn is zo vervelend en zielig...
lijkt me supergezellig!quote:
nee eigenlijk helemaal niet. Ze vond het wel prima op 1 plek op haar buik. Soms stak ze haar handje uit naar een speeltje een stukje verderop maar als ze er dan niet bij kon dan had ze zoiets van oh okay dan nietquote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef innepin het volgende:
Go Amélie
Was ze al lang aan het buikschuiven huup? Dat ze nu wil kruipen?
tja ik heb altijd geleerd: maak van je hart geen moordkuilquote:Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Takkembah het volgende:
Vicky, wat heerlijk eerlijk! En het klopt. Ik heb op maandag ook altijd zoiets van: "ff los". Het grappige is dat Alexa ook altijd helemaal enthousiast terugkom van het KDV en dat ik dan supersuperextra geniet van die tijd zdat ze er wel is... Maar ik vind jou tof, omdat je het zo lekker opschrijft....![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mocht 't shirtje d'r weer hangen Huup, dan zou ik een maatje groter nemen, want deze is mt 74 en Isabeau nog niet![]()
Ik wil overigens best voor je in LWD kijken hoor. Prop ik em in een flop.
psies! jong geleerdquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Nijna het volgende:
Huup, eigenlijk kon het ook niet anders dan dat ze ook nomnomnom zegthihi.
Och dat wangetje.. hopelijk heeft zequote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
volgens mij is er weer een tandje op komst hierer wordt weer lustig op los gekwijld en ze heeft een enorme rode wang aan een kant.
Je moet ze ook niet in het gezicht slaan, dat zien mensen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
volgens mij is er weer een tandje op komst hierer wordt weer lustig op los gekwijld en ze heeft een enorme rode wang aan een kant.
Agossiequote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Tess
jeetje das ook laatquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
AgossieHeeft ze er verder ook last van? Wat staat dat jurkje haar trouwens leuk huup!
Hier nog geen spoor van een tand. Maar ja bij Linde kwamen haar eerste 2 tandjes ook pas door op haar 1e verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |