Noes, mijn te strakke tienerlijfje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel zwanger van een 8 ling.. gefeliciteerd.
Ja, maar jij ar-ti-cu-leert ook niet zo duidelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ag mann, selfs sonder duideleike spelling ken ju lesen wad hier staad.
Duuuhuuuuhuuuuuuuuuuuuude!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[KLB SC #928] Waar we geen carnaval vieren!
Ik heb nog nooit een dier gewassen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mijn cavia wassen, want ze is vies.
Ik was mijn corydorassen en algeneter dagelijks, die soppen nu al zolang ik ze heb in een bak met water.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dier gewassen.
Nog niet over nagedacht.quote:
moet ik dan tom en jerry als sign nemen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef Fascination het volgende:
Ik moet steeds lachen om de signature van Japsnars.
Beg your pardon?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:36 schreef MiVer het volgende:
pfff...er kwamen een hoop serieuze gegevens voorbij
als ik BP genomen heb
wil ook zo'n grote doen ja
eens
Als je dronken bent, maak je niet heel veel meer spelfouten dan normaal. Je maakt juist eerder zinsbouwfouten, het was dus sowieso al overduidelijk fakequote:Op zaterdag 10 april 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[KLB SC #928] Waar we geen carnaval vieren!
Hehequote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef Fascination het volgende:
Vroeger deden we altijd de spice girls na, op de basisschoolquote:
quote:
Hahaha die is fucking geniaal ja. Eerstvolgende toffe quote komt in mijn sig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef Fascination het volgende:
ben thuis in patisseriequote:Op zaterdag 10 april 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht.
Tips?
Dan ben ik wel Emma, die is blond en schattig, net als ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger deden we altijd de spice girls na, op de basisschool
Wie ben jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |