Ja.quote:
Me2quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nog best op een bolle shetlander passen
Wat was leuk?quote:
Ik heb weleens paardenbiefstuk op, maar het smaakte best raar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:20 schreef Japsnars het volgende:
Oh wat is dat toch lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Okay thank youquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
En voor 4EBE en Crack_ en Chai
[ afbeelding ]
Is alweer een tijdje terug dat ik paardenworst had (gemuit door een zusje dat destijds paard reedquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weleens paardenbiefstuk op, maar het smaakte best raar.
Niet vies, beetje zoet???
Of heb je liever Negers?quote:
1.60 mquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Me2, ik moest ook een keer met paardrijden op een pony
. Dat vind ik niet erg alleen het ziet er zo raar uit als iedereen op een paard zit en ik op een pony
.
Hoe klein ben jij dan?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
En voor 4EBE en Crack_ en Chai
[ afbeelding ]
Wat een lieve hoogte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.60 m![]()
Pwny is 1.57
Dus ik vind haar groot zat.
1.60quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.60 m![]()
Pwny is 1.57
Paardenvlees is nou niet bepaald een hit in Nederlandquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug dat ik paardenworst had (gemuit door een zusje dat destijds paard reed) maar ik weet nog wel dat het enorm lekker is
![]()
Ah ja, ik ben 2 cm kleinerquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.60 m![]()
Pwny is 1.57
Nou dank je wel, ik zou alleen 15 cm langer willen zijnquote:
Niet iedereen is 2 meterquote:
ÉÉN METER ACHTENVIJFTIG?!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben 2 cm kleiner!
En dat is ook groot zat, het ziet er ook niet uit als je een stoel moet pakken om op dat beest te moeten klimmen!
Dan mag je in de Python?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dank je wel, ik zou alleen 15 cm langer willen zijn
Jongu, dat is liefff.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ÉÉN METER ACHTENVIJFTIG?!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een krukje is wel beter met opstappen, maar ik ben lui.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben 2 cm kleiner!
En dat is ook groot zat, het ziet er ook niet uit als je een stoel moet pakken om op dat beest te moeten klimmen!
Wel met de juiste doping.quote:
Frikadel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik lees net dat Frikandel ook 5% paard is
Kroket ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik lees net dat Frikandel ook 5% paard is
Bwhehehe, ik had ooit een heel groot paard en toen ging ik er af en het was net een glijbaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een krukje is wel beter met opstappen, maar ik ben lui.
Bovendien hebben ze daar niet eens een krukje
Frikandellenquote:
Zetten ze in een café wel eens biertjes op je hoofd?quote:
Zijn lekker.quote:
quote:
Goh bragi, die had ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zetten ze in een café wel eens biertjes op je hoofd? [ afbeelding ]
Doe nog eens alsof je dronken bent. Net als toen met IQM.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn nooit lekker.
Er is van alles mis met een goede warme flink gevulde hete staaf uit de frituur.
Nee, dat riep ik ook altijd. Totdat de spelling voor de zoveelste keer werd aangepast en het nu weer gewoon frikandel isquote:
quote:
Dat is zo geniaal héquote:
Nee, wel zwanger van een 8 ling.. gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan niet herinneren dat ik dat zei. Ben ik nu dronken?
Wolfmotherquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
Die zanger van WolfMother.Ik moet nu WolfMother gaan luisteren.
ag mann, selfs sonder duideleike spelling ken ju lesen wad hier staad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat riep ik ook altijd. Totdat de spelling voor de zoveelste keer werd aangepast en het nu weer gewoon frikandel is![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe nog eens alsof je dronken bent. Net als toen met IQM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |