Frikadel!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik lees net dat Frikandel ook 5% paard is
Kroket ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik lees net dat Frikandel ook 5% paard is
Bwhehehe, ik had ooit een heel groot paard en toen ging ik er af en het was net een glijbaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een krukje is wel beter met opstappen, maar ik ben lui.
Bovendien hebben ze daar niet eens een krukje
Frikandellenquote:
Zetten ze in een café wel eens biertjes op je hoofd?quote:
Zijn lekker.quote:
quote:
Goh bragi, die had ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zetten ze in een café wel eens biertjes op je hoofd? [ afbeelding ]
Doe nog eens alsof je dronken bent. Net als toen met IQM.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn nooit lekker.
Er is van alles mis met een goede warme flink gevulde hete staaf uit de frituur.
Nee, dat riep ik ook altijd. Totdat de spelling voor de zoveelste keer werd aangepast en het nu weer gewoon frikandel isquote:
quote:
Dat is zo geniaal héquote:
Nee, wel zwanger van een 8 ling.. gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan niet herinneren dat ik dat zei. Ben ik nu dronken?
Wolfmotherquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
Die zanger van WolfMother.Ik moet nu WolfMother gaan luisteren.
ag mann, selfs sonder duideleike spelling ken ju lesen wad hier staad.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat riep ik ook altijd. Totdat de spelling voor de zoveelste keer werd aangepast en het nu weer gewoon frikandel is![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe nog eens alsof je dronken bent. Net als toen met IQM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |