Haha dank! Alles is te koop, zo ook mijn kluskwaliteitenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leuk leuk!
ben fan van je before- and after pics.
kan ik je inhuren om te verbouwen?
Dat klinkt bekend.. Heb t zelfde probleemquote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Beijtje het volgende:
Ik heb trouwens ook het nut van schuren ontdekt. Wilde even een kozijn in de douche meepakken, omdat de verf er daar af was gesleten. Ik dacht, de verf is er toch half af dus zonder schuren kan ook wel. Niet dus![]()
Trekt helemaal weg, ziet er niet uit. Als het droog is maar schuren en opnieuw dan...
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Beijtje het volgende:
Ik heb trouwens ook het nut van schuren ontdekt. Wilde even een kozijn in de douche meepakken, omdat de verf er daar af was gesleten. Ik dacht, de verf is er toch half af dus zonder schuren kan ook wel. Niet dus![]()
Trekt helemaal weg, ziet er niet uit. Als het droog is maar schuren en opnieuw dan...
Ja, wist het wel, maar was eigenwijs: "moet zo ook wel lukken". :-) Was gelukkig dus ook maar piepklein raampje in douche...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonder schuren hecht de verf niet met het fijnste schuurpapier veroorzaak je heeele lichte krasjes en daar hecht de verf op.
Maar het is wel enorm opgeknapt
Ziet er op deze foto's al mooi uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef Beijtje het volgende:
Muur van gang geverfd!!!![]()
Morgen foto's bij daglicht (muur is lichtgrijs), maar hier vast een voorproefje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk he, die klinken, daar ben ik ook zo blij mee!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ziet er op deze foto's al mooi uitEn
je deurklinken, die hadden wij vroeger ook in het huis waar ik ben opgegroeid. Vooral grappig als mensen de deur niet openkrijgen als kind
He, die heb ik ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:39 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja leuk he, die klinken, daar ben ik ook zo blij mee!!!
Thx!
Dank je!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef AnneX het volgende:
Nou ok. de plinten ... en verder ziet het er werkelijk prachtig uit : het schilderwerk van de deuren en gestucte muren en de klinken van de deuren.
Goed gedaan hoor !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
He, die heb ik ook!![]()
Alleen ik heb ze laten afslijpen...![]()
Vond de punt erop niet zo mooi..
Omdat ik ze niet mooi vond...quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Beijtje het volgende:
Waaaarrooooommmm? Hoe zien ze er nu uit dan bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |