abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83781721
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leuk leuk!

ben fan van je before- and after pics.

kan ik je inhuren om te verbouwen?
Haha dank! Alles is te koop, zo ook mijn kluskwaliteiten , zeker gezien mijn financiële situatie momenteel...
pi_83781887
Oja, voor de liefhebbers, mijn 'tuin' (ergens op het eind foto's van hoe het nu is): Klimplant voor in de schaduw
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:30:56 #203
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83797545
eindelijk eventjes reageren hoor
ziet er onwijs gaaf uit allemaal (die vloer van de keuken , de vierkante accessoires )

die tuin! wat onwijs schattig en lief. echt een paleisjestuin
haha ben benieuw naar het eind resultaat!
~ Bonito La Risa ~
pi_83979032
Kleine update...
Dit weekend dacht ik: het is 33 graden, echt weer om te gaan klussen!
Dus heb ik zaterdag met een collega de muur van de gang geschuurd, die is nu een stuk gladder. Dat was echt killing, op de ladder het plafond: stof in je ogen (met harde lenzen, auw) en zweet druppelend overal, want boven op die ladder een plafond van meer dan 3 meter schuren is heeeeeet! Toen zondagochtend het houtwerk in de grondverf gezet, 's middags was het droog en ben ik dus gaan lakken... Toen was de lak helaas op en moest ik stoppen. Vandaag nieuwe gehaald en de boel afgemaakt... De gang is dus nog niet helemaal af, maar wil toch vast het resultaat laten zien, omdat ik zo blij ben dat het lakken er iig op zit. En zo blij met het resultaat, gang oogt nu al meteen veeeeel lichter! Het verven van de muur moet zo gepiept zijn van de week. Muren worden lichtgrijs, mat, kleur "mineraal" van histor. Heb een plaatje ervan bij gedaan, maar weet niet of het overkomt... Hoop dat het mooie kleur is, had haast dus heb eigenlijk het enige lichtgrijs dat er was gekozen

Voor:

Nu (tijdens dus, alleen muren moeten nog geverfd):

Kleur die op muren komt ("mineraal" van Histor):

http://www.histor.nl/over-kleur/kleurenpalet (middelste palet in linkerrij, dan van de meest rechterrij de derde van boven)

[ Bericht 3% gewijzigd door Beijtje op 12-07-2010 23:24:12 ]
pi_83981119
Ik heb trouwens ook het nut van schuren ontdekt. Wilde even een kozijn in de douche meepakken, omdat de verf er daar af was gesleten. Ik dacht, de verf is er toch half af dus zonder schuren kan ook wel. Niet dus Trekt helemaal weg, ziet er niet uit. Als het droog is maar schuren en opnieuw dan...
pi_83987368
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Beijtje het volgende:
Ik heb trouwens ook het nut van schuren ontdekt. Wilde even een kozijn in de douche meepakken, omdat de verf er daar af was gesleten. Ik dacht, de verf is er toch half af dus zonder schuren kan ook wel. Niet dus Trekt helemaal weg, ziet er niet uit. Als het droog is maar schuren en opnieuw dan...
Dat klinkt bekend.. Heb t zelfde probleem (En ook nog in de badkamer... )
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:39:20 #207
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_83988395
Lekker licht! Mooi
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_83989036
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef Beijtje het volgende:

Zonder schuren hecht de verf niet met het fijnste schuurpapier veroorzaak je heeele lichte krasjes en daar hecht de verf op.

Maar het is wel enorm opgeknapt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83995812
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zonder schuren hecht de verf niet met het fijnste schuurpapier veroorzaak je heeele lichte krasjes en daar hecht de verf op.

Maar het is wel enorm opgeknapt
Ja, wist het wel, maar was eigenwijs: "moet zo ook wel lukken". :-) Was gelukkig dus ook maar piepklein raampje in douche...
pi_83995823
Oeps. Dubbel.
pi_84570706
Muur van gang geverfd!!! *O*
Morgen foto's bij daglicht (muur is lichtgrijs), maar hier vast een voorproefje...

dinsdag 27 juli 2010 @ 23:34:20 #212
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_84572046
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:59 schreef Beijtje het volgende:
Muur van gang geverfd!!!
Morgen foto's bij daglicht (muur is lichtgrijs), maar hier vast een voorproefje...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er op deze foto's al mooi uit En je deurklinken, die hadden wij vroeger ook in het huis waar ik ben opgegroeid. Vooral grappig als mensen de deur niet openkrijgen als kind
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_84572265
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ziet er op deze foto's al mooi uit En je deurklinken, die hadden wij vroeger ook in het huis waar ik ben opgegroeid. Vooral grappig als mensen de deur niet openkrijgen als kind
Ja leuk he, die klinken, daar ben ik ook zo blij mee!!!
Thx!
pi_84572385
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:39 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Ja leuk he, die klinken, daar ben ik ook zo blij mee!!!
Thx!
He, die heb ik ook!
Alleen ik heb ze laten afslijpen...
Vond de punt erop niet zo mooi..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_84572432
Nou ok. de plinten ... en verder ziet het er werkelijk prachtig uit : het schilderwerk van de deuren en gestucte muren en de klinken van de deuren.
Goed gedaan hoor !
pi_84573123
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef AnneX het volgende:
Nou ok. de plinten ... en verder ziet het er werkelijk prachtig uit : het schilderwerk van de deuren en gestucte muren en de klinken van de deuren.
Goed gedaan hoor !
Dank je!
Maar weet je wat het is: plinten kan ik niks mee. Zijn van tegels en die zijn overgeverfd met structuurverf, dus hebben we ze maar meegstuct, behalve op één stuk (waar verwarming komt) daar vielen ze er min of meer af. Dus dat blijft zo. (Denk ik, heel misschien maak ik die dikkere stukken wit, zodat het plinten lijken, maar omdat het stucen daar niet zo goed is gelukt, legt dat er misschien weer te veel accent op. Ff denken dus)

Ik heb trouwens vandaag eerst weer 1,5 uur lopen kitten: alle naden in de gang. Maar verschil is wel echt groot, zag er daarna al veel beter uit.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

He, die heb ik ook!
Alleen ik heb ze laten afslijpen...
Vond de punt erop niet zo mooi..
Waaaarrooooommmm? Hoe zien ze er nu uit dan bij jou?
pi_84573306
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Beijtje het volgende:

Waaaarrooooommmm? Hoe zien ze er nu uit dan bij jou?
Omdat ik ze niet mooi vond...
De echte oude zijn ook niet zo "hoog".

Nu zien ze er zo uit:

pi_84573905
Ooo nou snap ik het. Ik dacht dat je de "punt" aan boven- en onderkant bedoelde. Maar nu snap ik het, ja, dat is idd ook mooi en misschien wel meer zoals het hoort...
pi_84574599
Genoeg over de klinken, je hal ziet er smashing uit!

Lieve vloertegeltjes...
pi_84608777
Daglicht fototjes!!! *O* *O* *O* (Vooral omdat ik zelf zo verliefd ben op de kleur van de muur. O+ )

Ben zooooooo blij er mee! Het is echt heeeeeeeeeel licht grijs, bijna wit, hangt er vanaf vanuit welke hoek je het bekijkt. En dat extra matte is echt mooi... :s)

Op de foto's zien jullie ook mijn twee nieuwe aanwinsten. :Y

Mooie kist he? Vandaag op de kop getikt via MP... Daarboven komt straks de kapstok (die bronzen riem, weten jullie wel) en daarnaast zit natuurlijk de verwarming.
Ik wilde vandaag ook de nieuwe lichtknop er op zetten, maar had ik alleen nog een afdekplaat en geen schakelaar... :( Plus duizend geaarde wcd-platen, waar ik geen donder meer aan heb... Dacht toch echt dat er nog een schakelaar tussen zat... :N

En dan mijn twee aanwinsten op één foto... Tadaaaaa *O*

Ik had nog wat cadeaubonnen over en dus ging ik op zoek naar "zo'n mooie ouwe ketel" want mijn waterkoker was ik echt spuugzat, wat een lelijk ding. Deze was de mooiste die ik tegenkwam en hoefde zelf nog maar een beetje bij te leggen. Volgens mij heb ik nou uiteindelijk dezelfde ketel als TM, sorry voor het nageaap TM :@ (Maar goed dat ik niet in Twente woon dan ;) )
pi_84609316
Die ketel O+ die kleur staat hier niet maar zouu zoooo graag zo'n model in een aardetint of zwart ofzo willen.

En die kist :D doe je goed zeg!!
Die plinten zou ik wel een andere kleur geven want zo vallen ze pas echt op.
En ik maar dat is persoonlijk zou die deurkrukken ook wit of grijs maken :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84610032
Coole kist! _O_
pi_84617172
Wat zijn je deuren prachtig zeg! Niet normaal... helemaal sjiek de friemel!

Over die deurklinken, die zaten er al op zeker?

MLtje, waar heb jij ze vandaan?
pi_84618926
Dank je! Ja die klinken zaten er idd al op. Maar ben ze ook wel eens online tegengekomen.
Ik laat ze denk ik zo in de houtkleur, vind ik wel geinig...
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:50:12 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84619027
Ik denk altijd maar zo:

En die kleur kan toch ook prima bij jullie Ml-etje? Maar je kunt 'm ook in de door jou gewenste kleuren kopen:

Beijtje wat is je gang mooi geworden! O+ Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')