Zal wel aan mijn Firefox liggen dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O shit, waar is dat? Bij mij zijn ze namelijk wel gewoon rechtop...
Ja en dan ook specifiek jouw firefox aangezien mijn firefox wel gewoon leuk mee doetquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn Firefox liggen dan.
Maakt ook niet uit, daar gaat dit topic niet over.
Nogmaals: Goed bezig!
Leuk, he van Deja Vu, designwinkel hier. Denk dat je het overal wel kan krijgen eigenlijk...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef rioohhh het volgende:
Leuke sleutelhanger! Waar komt die vandaan?
Verder nog dingen kunnen afmaken? Of ben je klus-moe?
die onderste heb ik ook :-)quote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef Beijtje het volgende:
Toen ik van de week voor een vaderdagcadeau (2 van die onzichtbare boekenplankjes, die staan ook nog op mijn verlanglijstje) aan het shoppen was, heb ik ook 2 van deze aangeschaft (1 witte en 1 zwarte stekker), vond ze zo leuk en zocht al iets om mijn sleutels aan op te hangen...
[ afbeelding ]
En ook zo eentje, handig en leuk...
[ afbeelding ]
Zag nog 1000 dingen die ik wilde, maarja, geld is op.
En er is nog een stukje van de maand overquote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef Beijtje het volgende:
..........Zag nog 1000 dingen die ik wilde, maarja, geld is op.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Beijtje het volgende:
Ik wil er ook een ik wil er ook een!!!Even sparen, want wil eigenlijk meteen zo'n ding met vuurtorens, omdat ie bij mij nogal ingewikkelde routes moet afleggen...
Je stalkt me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En er is nog een stukje van de maand over
[/qoute]
Ja, maar helaas verdeelt mijn geld zich niet vanzelf over de maand. Dat wil zeggen, als ik vorig weekend te veel aan kleding uitgeef, ik dat bedrag vervolgens ook elk weekend aan klusspullen uit zou kunnen geven. Eerder omgekeerd.![]()
[quote]
Bovendien wil beijtje ook een roomba
Stofzuiger robot #2 Waar we nooit meer stofzuigen
[..]
Jij stalkt mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:23 schreef Beijtje het volgende:
..... Ik denk dat het eerst cheap ass rolgordijntjes worden en daarna de Roomba!![]()
Oja jij had die van 120. Bevalt dus? Wat voor mij belangrijk is, is dat ie programmeerbaar is: dat ie elke week op bepaalde dagen op een bepaalde tijd aan de gang gaat, dat kan toch wel he? En ik dacht aan een Roomba met "vuurtorens" omdat ik in mijn benedenwoning 4 kleine ruimtes heb (en nog een gang) waar ie anders van in de war kan raken... Hoe is dat bij jou?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij stalkt mij![]()
![]()
Gewoon die van 120 euro kopen helemaal
dat ding
![]()
Nu een paar dagen in gebruik![]()
Roomba 500 euro
4 kamer woningquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Beijtje het volgende:
Hoe is dat bij jou?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]