Shoppen bij www.designsanitairshop.nl en dan klagen over de prijsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef Beijtje het volgende:
Dus ik ben lekker voor de 1000e keer op internet aan het zoeken, vind ik eindelijk iets moois, namelijk:
[ afbeelding ]
Mogen jullie raden wat ie kost...
Edit: ik moet leren metaalbewerken ofzo, kan ik er zelf één maken...![]()
Haha nee ik googlede gewoon op toiletrolhouder vierkant ofzo en kwam daar uit... Ik wist gewoon niet eens dat toiletrolhouders 240 euro konden kosten (althans niet dat je die dingen in een webshop kon bestellen)... Maar da's misschien mijn naïviteit...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Shoppen bij www.designsanitairshop.nl en dan klagen over de prijs![]()
![]()
Ben je door een beij wesp gestoken ofzo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef Beijtje het volgende:
Ze hebben daar trouwens ook gewoon betaalbare dingen hoor, een webshop noemt zich al snel "designshop"![]()
![]()
Hier dus welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Beijtje het volgende:Precies, daar ga ik ook niets bestellen dus...
Maar wat ik bedoelde is meer dat ik schrok van dat die dingen überhaupt zo duur konden zijn. Dacht dat je met een paar tientjes wel klaar zou zijn, maar helaas...![]()
Haha, jaaaaa maar ik zoek dus een vierkante matte...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hier dus wel![]()
http://wohnen.shop.ebay.de/Toilettenpapierhalter-/152468/i.html?_armrs=1&_mdo=Mobel-Wohnen&_mspp=&_pcats=54074%2C26677%2C11700
keuze uit 2331 stuks![]()
vanaf 1 euro![]()
Designwinkels en hun prijzen![]()
succes
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef zwartschaap66 het volgende:
Probeer eens de Items serie van Tiger, hoekige uitvoering, leverbaar in zowel RVS als chroom.
Of de Impuls serie van Tiger, in RVS, wel met wat ronde accenten.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]zit ik daar een beetje mijn post op te poetsen voor ik 'm plaats, kom jij met precies dezelfde suggestie
.
Die vraag is dus al weer binnen 3 min beantwoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vervolgens komt beijtje met de vraag waar je vierkante matte rollen schijtlint kan kopen
Ga jij maar ZZP-en dat kun je primaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik er iets professioneels mee gaan doen
Die is inderdaad mat (RVS).quote:Op zondag 9 mei 2010 12:26 schreef Beijtje het volgende:
Jongens, ik kijk 5 minuten niet en jullie hebben van alles gepost. Straks ff kijken... Die van TM is mooi! Is die wel mat? Zo ja, dan neem ik die! Kon ik niet vinden, gek he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |