Dan maar een foto van beijtje toen ze nog jong wasquote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef Beijtje het volgende:Zoals ik al zei: ben nog even aan het werk.... (Ja, en zit ondertussen ook op Fok!![]()
![]()
) Bovendien heb ik nog geen nieuwe foto's hoor! Kan alleen wat ouwe in de OP plakken... Dus verheug jullie niet te veel...
Hahaha, goed punt!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:52 schreef aegor102 het volgende:
Net even op mijn gemak beide topics van je doorgelezen, ik vind dat je er een leuk huis van gemaakt heb.
Mis alleen nog een mooie boekenkast
Ja, precies, al duurt het een half jaar, er komt geen andere vloer!quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Vind die tegels wel echt mooi dus het is het zeker waard
Ok, dank je voor de tip! Hebben die speciaal verstand van oude vloeren? Had nog geen profi om advies gevraagd, kon niet echt verzinnen wie/wat ik dan zou moeten hebben... Ik zal eens kijken...quote:Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef AnneX het volgende:
Geduld werk is dat, Beijtje.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Heb je een profi iemand advies gevraagd ? anders kun je ms. terecht bij De Vakman, in de
Burg.Reigerstraat (Utrecht dus) to. AH.
Die hebben mij altijd prettig geadviseerd.
Haha!quote:
Shut, ik was er heilig van overtuigd dat je in Utrecht woont !quote:Op zondag 25 april 2010 21:47 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha!
Ok, ik zal ze eens bellen (Utrecht is niet om de hoek namelijk), misschien kunnen ze me helpen. Bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |