quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Samsung_Star het volgende:
maar wat ik wel jammer vind, is dat ik niet te zien krijg welk autistisch/ welke autistische syndromen ik zou (kunnen) hebben.
ik heb 31 puntenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Crutch het volgende:
4 van de 50 punten. Verwaarloosbaar.
http://www.autismevlaanderen.be/bondgenoten/instrumenten/aq.asp
Todat ik me realiseerde dat ik op een Belgische website zatquote:50. Ik vind het makkelijk om met kinderen fantasiespelletjes te spelen.
Idem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef Armoed het volgende:
Vraagstelling in TT en inhoud van OP matchen niet en dat stoort mij.
Tot zover mijn autistische trekje.
24 punten, heb lichte trekjes maar niet genoeg voor een diagnose denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Crutch het volgende:
Een huisarts die op zondag open is? Klinkt als een toffe gozer/meid.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik moest deze test van me mams maken en ik bedank jullie heel erg kan ik morgen naar een huisarts omdat ik veel punten haalde
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Crutch het volgende:
quote:Je hebt 32 punten.
Wie van jullie bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ikke is lekker geen autissttttttttttttttttt
nou die test kan ook in de prullenbakquote:
Dat is net boven het gemiddelde. Hierbij geldt dat bij een hogere score er een grotere kans is op een vorm van autisme.quote:
Nah, het kan me sowieso niet boeienquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is net boven het gemiddelde. Hierbij geldt dat bij een hogere score er een grotere kans is op een vorm van autisme.
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, het kan me sowieso niet boeien
Vooral waarde hechten aan zo'n derderangs inet-testje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is net boven het gemiddelde. Hierbij geldt dat bij een hogere score er een grotere kans is op een vorm van autisme.
Dat dus. Zolang je er zelf geen last van hebt zie ik geen reden dat je je daar zorgen over moet maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een onzintest. Ik ga hem niet invullen, maar ik gok dat er een vrij hoge score uitkomt terwijl ik absoluut niet autistisch ben. Ja, ik weet de datum van m'n eerste concert, of de datum waarop ik voor het eerst zoende, maar dat is niks autistisch. Ook doorzie ik getallenreeksen of andere dingen makkelijk. En ik heb regelmatig tijd voor mezelf nodig.
Maar als ik ergens ben, knoop ik met iedereen moeiteloos een gesprek aan en kan ik me prima onder de mensen mengen en meedoen. Ik denk dat iedereen wel ergens 'ja' op kan invullen in die test, sommige dingen gaan eerder over IQ dan autisme.
Gezien jouw sceptische houding tegenover deze test, durf ik wel vast te stellen dat jij kampt met een autisme spectrum stoornis.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een onzintest. Ik ga hem niet invullen, maar ik gok dat er een vrij hoge score uitkomt terwijl ik absoluut niet autistisch ben. Ja, ik weet de datum van m'n eerste concert, of de datum waarop ik voor het eerst zoende, maar dat is niks autistisch. Ook doorzie ik getallenreeksen of andere dingen makkelijk. En ik heb regelmatig tijd voor mezelf nodig.
Maar als ik ergens ben, knoop ik met iedereen moeiteloos een gesprek aan en kan ik me prima onder de mensen mengen en meedoen. Ik denk dat iedereen wel ergens 'ja' op kan invullen in die test, sommige dingen gaan eerder over IQ dan autisme.
Wow! Jij bent dom én autistisch!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Neuj, tuuk niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:17 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Vooral waarde hechten aan zo'n derderangs inet-testje.
je bent me te min om enige energie in te stoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:09 schreef Waaghals het volgende:
*wacht op gebruikelijke scheldkannonade
gelukkigquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
je bent me te min om enige energie in te stoppen
Ik bedoel zaterdag:Wquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:04 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Een huisarts die op zondag open is? Klinkt als een toffe gozer/meid.
Dat duidt meer op psychopathie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:31 schreef BasementDweller het volgende:
23, een beetje bovengemiddeld. Denk dat dat wel accuraat is. Mensen vinden me sociaal maar zo voel ik me niet
Autist!quote:
Voor zover ik weet is dat helemaal geen kenmerk van een psychopaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat duidt meer op psychopathie.
Het ligt eraan hoe je zijn zin interpreteert, maar een psychopaat kan door derden als sociaal en charmant worden ervaren, maar in zijn eigen beleefwereld alleen maar met zichzelf bezig zijn en geen fuck geven om derden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:38 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat helemaal geen kenmerk van een psychopaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |