Hou op hou op.quote:Op maandag 12 april 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Leo Driessen nu alleen JL mag doen. Hij had vast iets geniaals gedaan met De Mos' boodschapjes doen bij AH.
21 is 5quote:Op maandag 12 april 2010 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja vroeger was dat altijd jaStom dat dat niet meer is
Spanje volgens mijquote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef DrDentz het volgende:
2 finales, echt een slecht idee vind ik. Bij welke cupfinal is dat nu.
Zou ook kunnen jaquote:Op maandag 12 april 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Halve finale wel maar finale niet geloof ik
4-4-2 gaan spelen met Koevermans en Toivonen en Doedelzak en Bakkal op de vleugelsquote:Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef rubbereend het volgende:
PSV is gewoon hard toe aan een betrouwbare spits die er 20 a 25 maakt. Dat ontbreekt nu gewoon.
Dan zal er geinvesteerd moeten worden in een paar reserve spitsen. Ik kan me trouwens best in zo'n systeem vinden. Toivonen en Koevermans vullen elkaar prima aan.quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4-4-2 gaan spelen met Koevermans en Toivonen en Doedelzak en Bakkal op de vleugels
Dan scoren ze samen tussen de 40 en 60 goals
Er is weinig geld, missschien komt er nog best een speler maar vette kans dat je het met Reis of misschien Manco moet doenquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zal er geinvesteerd moeten worden in een paar reserve spitsen. Ik kan me trouwens best in zo'n systeem vinden. Toivonen en Koevermans vullen elkaar prima aan.
Onwaarschijnlijkquote:
Daarom houdt Ajax Pantelic en Rommedahl ookquote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
je topspeler laat je niet zomaar gaan
Nee, maar fijn dat je voor mij gaat denkenquote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
je bedoelt Suarez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |