Hou op hou op.quote:Op maandag 12 april 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Leo Driessen nu alleen JL mag doen. Hij had vast iets geniaals gedaan met De Mos' boodschapjes doen bij AH.
21 is 5quote:Op maandag 12 april 2010 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja vroeger was dat altijd jaStom dat dat niet meer is
Spanje volgens mijquote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef DrDentz het volgende:
2 finales, echt een slecht idee vind ik. Bij welke cupfinal is dat nu.
Zou ook kunnen jaquote:Op maandag 12 april 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Halve finale wel maar finale niet geloof ik
4-4-2 gaan spelen met Koevermans en Toivonen en Doedelzak en Bakkal op de vleugelsquote:Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef rubbereend het volgende:
PSV is gewoon hard toe aan een betrouwbare spits die er 20 a 25 maakt. Dat ontbreekt nu gewoon.
Dan zal er geinvesteerd moeten worden in een paar reserve spitsen. Ik kan me trouwens best in zo'n systeem vinden. Toivonen en Koevermans vullen elkaar prima aan.quote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4-4-2 gaan spelen met Koevermans en Toivonen en Doedelzak en Bakkal op de vleugels
Dan scoren ze samen tussen de 40 en 60 goals
Er is weinig geld, missschien komt er nog best een speler maar vette kans dat je het met Reis of misschien Manco moet doenquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zal er geinvesteerd moeten worden in een paar reserve spitsen. Ik kan me trouwens best in zo'n systeem vinden. Toivonen en Koevermans vullen elkaar prima aan.
Onwaarschijnlijkquote:
Daarom houdt Ajax Pantelic en Rommedahl ookquote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
je topspeler laat je niet zomaar gaan
Nee, maar fijn dat je voor mij gaat denkenquote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
je bedoelt Suarez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bij een subtopper in de eredivisie wel ja, een utrecht, een groningen....dat soort clubs.quote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zal er geinvesteerd moeten worden in een paar reserve spitsen. Ik kan me trouwens best in zo'n systeem vinden. Toivonen en Koevermans vullen elkaar prima aan.
Denk dat je verkeerd kijktquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
waarom staat de uitending ng niet online
Ja wat is dat voetbal wereldje een vreselijk wereld je eigenlijk. Met de hersenloze hooligans en het homofobe gedrag als twee echt waardeloze zaken. Jammer dat een enorm mooie sport onder zulke zaken moet lijden.quote:Op maandag 12 april 2010 22:03 schreef bascross het volgende:
Hansie dubbel gestraft. Homo en rechtsback.![]()
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen. Maar goed, nog even afwachten, misschien valt het mee...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef HaagsPietje het volgende:
Alleen saaie nikszeggende Bert van Marwijk kan nog roet in het eten gooien.
Zal het straks wel weer alleen over Oranje, Ruud v Nistelrooy enzo gaan....krijg je nog een serieus voetbalpraatprogramma op die manier
Toivonen is gewoon een hele goede aanvaller en Koevermans een echte killer. Precies de speler die Feyenoord nodig had dit seizoen en dat had hij graag gedaan, jammer dat dat er nooit van is gekomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Koevermans 13 goals, 4 assist in 1716 minuten
Toivonen 14 goals, 3 assist in 3044 minuten
Dan zit je als je beide fit zijn gewoon rond de 50 goals
http://www.vi.nl/web/show?id=503596quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:emailadres? Dan ga ik er nog 1 insturen
Zo op vrijdag is nog wel te overzien, maar ik mag hopen dat ze geen enkele rol van betekenis spelen bij de uitzendingen - 2 maal per dag - tijdens het WK.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, maar stiekem blijf ik hopen dat ze eens weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |