Mijn glas wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
VOL
De mijne nietquote:
Met dit soort tieten wordt het vechten om een plaatsje in het openbaar vervoer.quote:
pics?quote:
Ja, vooral die dreads...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn haar trouwens een beetje op Dewi lijken
Ze heeft ook wel iets weg van Manon Thomas vind ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn haar trouwens een beetje op Dewi lijken
Ik ga zo douchen bij mijn schoonouders (we zijn de badkamer aan het verbouwen), dus ik kan de uitslag niet kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Blossom86 het volgende:
ik twijfel ook of ik naar bed zal gaan nu
Dat doet Beyonce ook. Die vind ik dan ook troep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Bamba het volgende:
Hmmm wel veul geschreeuw..
vanteveuren gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Dat ohohoh moet ze toch ook zelf zingen? Of ben ik nou gek?
die heeft ze al ingezongen op de bandquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Dat ohohoh moet ze toch ook zelf zingen? Of ben ik nou gek?
Dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet Beyonce ook. Die vind ik dan ook troep.
Ja net als Mariah, hoor mij eens noten halen, goed hequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet Beyonce ook. Die vind ik dan ook troep.
Ook zo verschrikkelijk iets. Maar die kon het. Ooit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja net als Mariah, hoor mij eens noten halen, goed he
beyonce zingt waarschijnlijk niets live.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh wat Stacey?
En dat is wel een beetje valsspelen eigenlijk.
die hoerquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben niet eens origineel met mijn stalpoten...
Wellicht de Aj luf Holland bent?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Kufferbent.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heeft dewi allang niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |