Er zijn wel vrouwen die het doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Juist!
Nou, ik heb serieus aan infanterie gedacht![]()
. Maar toen ik hoorde dat ik cluster 4 moest halen, en 50 kilo op de rug moest gaan dragen.. (potver, dat is bijna mijn eigen gewicht) ben ik afgehaakt. Daarbij, mannen zijn prima.. maar hoef er niet 24/7 er in te zitten.. Mannen blijven mannen!
Naar mijn mening is de geneeskundige dienst een van de dankbaarste beroepen binnen de KL, en ze hebben er hard mensen nodig dus wat dat betreft zit je goedquote:Maar geneeskunde is prima, heb er al een soort van achtergrond van dus moet hem gewoon worden!!![]()
[..]
De bel ging, en je kon mij echt opvegen. De laatste weken waren gewoon te stressvol. School vond het een leuk idee om alles op het laatste moment te doen..
Maar afscheid nemen voor lange tijd van je vriendinnen is gewoon vreemd.. Ik zie ze nog wel terug, maar zo dubbel!
Ja klopt, kwamen steeds meer vactures open zonder dat je daar een bepaalde opleiding voor nodig had. Dus idd een mooie kans!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Vortix het volgende:
Hier verder, laatste post vorige topic:
[..]
Er zijn wel vrouwen die het doen
[..]
Naar mijn mening is de geneeskundige dienst een van de dankbaarste beroepen binnen de KL, en ze hebben er hard mensen nodig dus wat dat betreft zit je goedSucces!
Niet alleen de eerste weekquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja klopt, kwamen steeds meer vactures open zonder dat je daar een bepaalde opleiding voor nodig had. Dus idd een mooie kans!
En ja stress, tijdslimiet...
Kijk, als je klaar bent ben je klaar, en ik vind het dan niet raar dat je als je weet dat kan gaan je dan ook kapot bent.. snap je wat ik bedoel?
Ik denk dat als ik wordt goedgekeurd en aangenomen wordt etc.. en mijn 1e week KMS erop zit.. ik echt wel dood ben aan het einde van de week... Maar goed, wordt je hard van
Na de eerste week hield mijn chick op de vrijdagaaf haar verjaardag... Ik viel letterlijk in slaap van een stoel af.. :xquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Niet alleen de eerste week
Bij mij duurde het tot halverwege mijn AMO dat ik vrijdag 's middags als ik thuiskwam dood op de bank lag
Ach jah het went
Hahaha... dat wil ik best gelovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Niet alleen de eerste week
Bij mij duurde het tot halverwege mijn AMO dat ik vrijdag 's middags als ik thuiskwam dood op de bank lag
Ach jah het went
Mijn ouders vonden het een leuk idee om na mijn eindoefening uit eten te gaan... Maar ik viel al in slaap in de auto onderweg naar huis, dus dat is niet door gegaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 05:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Na de eerste week hield mijn chick op de vrijdagaaf haar verjaardag... Ik viel letterlijk in slaap van een stoel af.. :x
quote:zaterdag 10 april 2010 van 12:15 tot 13:00
Onderzoeksjournalistiek met onthullende reportages en met de nieuwsrubriek Onjoradio, waarin aandacht voor successen en mislukkingen bij journalistieke onderzoeksprojecten. -Ex-MIVD-directeur Van Reijn over massavernietigingswapens in Irak. 'Informatie van de Amerikanen en Britten klopte niet.' Voormalig directeur Joop van Reijn van de MIVD (Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst) was een belangrijke bron voor de commissie Davids en spreekt voor het eerst met de pers. Hij praat over de Irak-oorlog en de kwestie van de massavernietigingswapens. Van Reijn zegt daarover: 'In het najaar van 2002 plaatste de MIVD stevige kanttekeningen bij de manier waarop die dreiging in sommige publieke documenten werd vormgegeven. Die informatie van de Amerikanen en Britten klopte niet.' Generaal-majoor der mariniers B.D. van Reijn was van juli 1999 tot 1 januari 2003 directeur van de MIVD. Toen eenmaal bekend werd dat die massavernietigingswapens er niet waren, werden er allerlei 'gymnastische toeren rondom dit onderwerp uitgehaald', zegt Van Reijn in Argos. Presentatie: Max van Weezel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja klopt, kwamen steeds meer vactures open zonder dat je daar een bepaalde opleiding voor nodig had. Dus idd een mooie kans!
En ja stress, tijdslimiet...
Kijk, als je klaar bent ben je klaar, en ik vind het dan niet raar dat je als je weet dat kan gaan je dan ook kapot bent.. snap je wat ik bedoel?
Ik denk dat als ik wordt goedgekeurd en aangenomen wordt etc.. en mijn 1e week KMS erop zit.. ik echt wel dood ben aan het einde van de week... Maar goed, wordt je hard van
dank jequote:
ik deed het trouwens in oirschot op de nationale.. internationale is wat korter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef cw2cu het volgende:
oh dat is allemaal opzich wel te doen.. Alleen de internationale heb ik nog nooit gedaan.
Wat waren jou tijden btw?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dank je
en er zit nog wel wat meer op hoor
Dat valt opzich wel mee hoor mits je je helmbandje maar strak genoeg zit en niet wiebelt de hele 1000 meter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik deed het trouwens in oirschot op de nationale.. internationale is wat korter.
Maar opzich wel te doen,ehm ik geloof dat 80% afvalt bij de 1000 meter, want met kisten aan, helm op, wapen in de hand is 1000 meter in 4 minuut 20 ineens best lastig
certificaat ligt op de kazene, maar ik weet ze denk ik wel te noemen.quote:
C7 of nog de houten FAL?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik deed het trouwens in oirschot op de nationale.. internationale is wat korter.
Maar opzich wel te doen,ehm ik geloof dat 80% afvalt bij de 1000 meter, want met kisten aan, helm op, wapen in de hand is 1000 meter in 4 minuut 20 ineens best lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |