Het is geen loon he. Daarnaast vind ik het nogal schokkend dat mensen met een uitkering ook vakantie geld zouden krijgen. Vakantie moet je verdienen (letterlijk en figuurlijk) na een drukke periode studeren of werken.quote:
Vakantiegeld "krijg" je niet, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is geen loon he. Daarnaast vind ik het nogal schokkend dat mensen met een uitkering ook vakantie geld zouden krijgen. Vakantie moet je verdienen (letterlijk en figuurlijk) na een drukke periode studeren of werken.
dus datquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vakantiegeld "krijg" je niet, hoe dan ook.
Het is gewoon 12 maand lang ingehouden op je uitkering en je krijgt het dan in één keer uitbetaald.
En ook mensen met een uitkering willen wel eens een weekje naar Ameland of een nieuwe koelkast.
Anyway, goed begin van de 29 miljard die we moeten bezuinigen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vakantiegeld "krijg" je niet, hoe dan ook.
Het is gewoon 12 maand lang ingehouden op je uitkering en je krijgt het dan in één keer uitbetaald.
En ook mensen met een uitkering willen wel eens een weekje naar Ameland of een nieuwe koelkast.
aw ok interessantquote:
Ik mag het niet zeggen, maar ik doe het toch.quote:
Die halen ze maar bij mensen die wél sterk staan in de maatschappij, zoals ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Anyway, goed begin van de 29 miljard die we moeten bezuinigen.
Dus iemand die zijn hele gehandicapt is mag nooit op vakantie? We sturen anderen patiënten "gratis" op snoepreisjes om met dolfijnen te zwemmen ed en kansjongeren naar NY dan mogen wajongers ook gewoon op vakantie hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het is geen loon he. Daarnaast vind ik het nogal schokkend dat mensen met een uitkering ook vakantie geld zouden krijgen. Vakantie moet je verdienen (letterlijk en figuurlijk) na een drukke periode studeren of werken.
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die halen ze maar bij mensen die wél sterk staan in de maatschappij, zoals ik.
een goed begin is het aanpakken van de belachelijk hoge lonen voor top ambtenare, bonussen en ander geld-wolven-gedrag.. begin daar maar eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Anyway, goed begin van de 29 miljard die we moeten bezuinigen.
Idd errug achterlijk....quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En tevens 1 van de meest misbruikte vangnetten van NLquote:
Je zal me nooit horen zeggen dat die anderen dingen wel mijn seal of aproval krijgen, net zoals al die kutscholieren die eerst een jaar naar "australië" moeten, want dat is "hip".quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Surf_Bunny het volgende:
[..]
Dus iemand die zijn hele gehandicapt is mag nooit op vakantie? We sturen anderen patiënten "gratis" op snoepreisjes om met dolfijnen te zwemmen ed en kansjongeren naar NY dan mogen wajongers ook gewoon op vakantie hoor
Nee al die groepen die je noemt horen niet op vakantie te gaan. Als je op vakantie kan, kan je ook werken. Als je zo ziek bent dat je niet op vakantie kan, dan mag je van mij part een uitkering krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Surf_Bunny het volgende:
[..]
Dus iemand die zijn hele gehandicapt is mag nooit op vakantie? We sturen anderen patiënten "gratis" op snoepreisjes om met dolfijnen te zwemmen ed en kansjongeren naar NY dan mogen wajongers ook gewoon op vakantie hoor
Tadaaaaaaa!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee al die groepen die je noemt horen niet op vakantie te gaan. Als je op vakantie kan, kan je ook werken. Als je zo ziek bent dat je niet op vakantie kan, dan mag je van mij part een uitkering krijgen.
Echt ik blijf me verbazen over Nederland.
Iedere regeling wordt misbruikt, daar mag best kritisch naar gekeken worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Catch22- het volgende:
En tevens 1 van de meest misbruikte vangnetten van NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |