Hij was 5. Het was ook een prachtige kat. En heel aanhaligquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:10 schreef cyberterrorist het volgende:
Heel veel sterkte gewenst![]()
De foto is echt prachtig, hoe oud was Guus?
Ik weet het ook nog.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nog wel dat Guus bij jullie kwam wonen... 5 jaar geleden, wat gaat de tijd snel maar wat was het ook veel te kort.![]()
[ afbeelding ]
Sterkte Rewimo en gezin.
Dank je wel, lieverdquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:58 schreef Muks het volgende:
Van onze jongste muks moet ik dit schrijven :
Ik vind het heel erg, het was mijn allerliefste poes. Ik zal je missen en hoop dat je nu in de poezenhemel bent en dat je daar lekker vogels en ratten gaat vangen!dag lieve Guus
Ja, Guus was een FOK!-poesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nog wel dat Guus bij jullie kwam wonen... 5 jaar geleden, wat gaat de tijd snel maar wat was het ook veel te kort.![]()
[ afbeelding ]
Sterkte Rewimo en gezin.
Dat weet ik nog niet precies. Acute buik, 't is geen dikke darm-ontsteking maar wat het wel is, wordt nog onderzocht. Ik kan het in elk geval niemand aanbevelenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:50 schreef Bluezz het volgende:
En jij ook beterschap RewimoHopelijk niets ernstigs
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:06 schreef MdMa98 het volgende:
veel sterkte toegewenst van een enorme kattenhater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |