abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80137671
M'n motorcradle van mijn navigatiesysteem werd zonder vragen vervangen voor een nieuw exemplaar. De oude kon wel met de 'garantie mee'. Uitstekende service, wetend dat die dingen los 120 euro kosten en de garantieperiode allang en breed voorbij was.
pi_80137869
ik vind serviceverlening heel gewoon. maar voor goede en vriendelijke klanten zet ik altijd een extra beentje voor.
portomonnee of telefoons die ik vind of kentekenbewijzen en dergelijke probeer ik altijd terug te bezorgen bij de klant.(telefoongids.nl en internet op de telefoon rules)
ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld zou willen worden.
simpel zat!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:17:13 #78
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80142461
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef winterstorm666 het volgende:
ik vind serviceverlening heel gewoon. maar voor goede en vriendelijke klanten zet ik altijd een extra beentje voor.
portomonnee of telefoons die ik vind of kentekenbewijzen en dergelijke probeer ik altijd terug te bezorgen bij de klant.(telefoongids.nl en internet op de telefoon rules)
ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld zou willen worden.
simpel zat!

een vrouw naar mn dromen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:39:13 #79
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_80143451
niet echt klantvriendelijk maar wel erg vriendelijk,

laatst na het stappen stapte ik op mijn fiets, na 100m controleerde ik of ik nog alles had, wat bleek: mijn portemonnee was missing! ik helemaal met mn zatte harses in de stress (shit tankpas, bankpas, id, geld, etc.) ik wist zeker dat ik hem voordat ik op de fiets stapte nog had.

Toen ik terug reed en angstvallig over de grond aasde opzoek naar mijn portemonnee, kwam er een jongen naar me toe en vroeg of ik mijn portemonnee toevallig kwijt was, ik zei uiteraard meteen jaaaaaaa!
Hij vertelde mij dat hij hem aan de politie had gegeven, toen ik daarheen liep om te vragen of ze hem hadden vroegen ze me om mijn gegevens, en kreeg mijn portemonnee terug met de gehele inhoud!

Toffe actie van die kerel! kon hem helaas niet meer vinden voor een passende beloning!
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:01:45 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80144367
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoi

10 jaar leidinggevende ervaring in callcenters, waarvan de laatste 4 jaar als interim manager. Trust me: als je gebeld wordt nav een enquette, heb je dat écht zelf gedaan
Hoi, ik heb geen schulden en ook nooit bij welke enquete dan ook ingevuld interesse te hebben in leningen of het omzetten van leningen, en toch is er een periode geweest dat er regelmatig gebeld werd met het aanbod mijn leningen (????) om te zetten naar een voordeliger tarief.

En sommige bellers zaten dan idd ijskoud te verkondigen dat ik zelf had ingevuld daar interesse in te hebben.

Oh, het het mooiste: een beller bleef volhouden dat ze meneer mijnachternaam moest spreken, met mij kon ze het helaas niet bespreken want het ging over een financiele kwestie.... na eerst een paar keer te hebbel volgehouden dat ze dat met mij kon bespreken, en zij volhouden dat ze daar mijn man voor moest hebben, ben ik het jaloerse huisvrouwtje gaan uithangen, wat ze eigenlijk van mijn man wilde....
Haar uiteindelijk maar verteld dat er geen meneer mijnachternaam is, en toen kon ze die belangrijke financiële kwestie ineens wel met mij bespreken, maar ik niet meer met haar

Anyway: er wordt wat aan elkaar gelogen door callcentermedewerkers, en zeker als het gaat om het al dan niet zelf hebben aangeven dat je interesse hebt in <insert random baggerproduct>
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80144719
Bij restaurant Zotte in Rotterdam tijdens de restaurantweek werkelijk fantastische service gehad. Ik heb een notenallergie, waar al mijn gerechten op aangepast werden. Dit gebeurt vrijwel overal, maar hier werd er echt extreem goed rekening mee gehouden: ik werd gewaarschuwd om geen hapje van de gerechten van mijn vriend te proeven, omdat daar wel een notendressing overheen zat, bijvoorbeeld. Daarnaast waren de (overwegend homoseksuele ) kelners ontzettend aardig - ik kreeg zelfs een welgemeend compliment over mijn schoenen!
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:16:47 #82
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80145037
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

nou.. dat dus
Niemand is voor zijn haar hamburger afhankelijk van de MacD. En toch bestaat die tent al járen en bijzonder succesvol. Terwijl je bij concurrenten betere burgers kunt krijgen, in een klantvriendelijkere omgeving.
Idem voor de V&D: ze verkopen niets dat niet ook elders met een betere service kunt scoren
Dat zie ik dus anders.
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Afhankelijkheid kan je breder zien: als de concurrent óók enkel de minimaal vereiste service biedt heb je weinig opties
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:27:10 #83
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_80145550
In NL weet ik niet, maar ik heb een Satelite radio, kon een keer niet betalen (had geen werk) en ze gaven me meteen 3 maanden gratis.
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_80146177
Hmm weinig ervaring mee maar ik vind dat ik bij Mediamarkt Rijswijk wel goede service verleende
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_80146358
Norrod!

Onderdeel voor mijn computer besteld, alleen kwam ik er een dag later achter dat dat onderdeel niet compatible was met iets wat al in mijn pc zat. Opgebeld om mijn fout uit te leggen. Hun oplossing: de bestelling gewijzigd naar een onderdeel wat wel compatible was voor dezelfde prijs. Alleen was het nieuwe onderdeel eigenlijk duurder

Vervolgens bleek dat niet op voorraad, waardoor ik excuses kreeg van Norrod en een ander onderdeel voor nog steeds dezelfde prijs dat nog een prijsklasse hoger bleek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80146541
Gemeente Rotterdam!

Ik heb twee keer een betalingsregeling afgesloten voor de gemeentebelasting, de tweede keer was ik veelte laat (brief in naam van de koningin ontvangen) en werd ik aan het loket toevallig geholpen door dezelfde meneer als de eerste keer. Hij zei direct 'kom je weer een betalingsregeling afsluiten?', terwijl ik hem meer dan 1,5 jaar niet gezien had. Hij heeft in een paar minuten de betalingsregeling ingevoerd zonder er een probleem van te maken dat ik zo laat was. Ik kon de eerste termijn direct pinnen en stond binnen 10 minuten buiten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:59:34 #87
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_80146955
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoi, ik heb geen schulden en ook nooit bij welke enquete dan ook ingevuld interesse te hebben in leningen of het omzetten van leningen, en toch is er een periode geweest dat er regelmatig gebeld werd met het aanbod mijn leningen (????) om te zetten naar een voordeliger tarief.

En sommige bellers zaten dan idd ijskoud te verkondigen dat ik zelf had ingevuld daar interesse in te hebben.

Oh, het het mooiste: een beller bleef volhouden dat ze meneer mijnachternaam moest spreken, met mij kon ze het helaas niet bespreken want het ging over een financiele kwestie.... na eerst een paar keer te hebbel volgehouden dat ze dat met mij kon bespreken, en zij volhouden dat ze daar mijn man voor moest hebben, ben ik het jaloerse huisvrouwtje gaan uithangen, wat ze eigenlijk van mijn man wilde....
Haar uiteindelijk maar verteld dat er geen meneer mijnachternaam is, en toen kon ze die belangrijke financiële kwestie ineens wel met mij bespreken, maar ik niet meer met haar

Anyway: er wordt wat aan elkaar gelogen door callcentermedewerkers, en zeker als het gaat om het al dan niet zelf hebben aangeven dat je interesse hebt in <insert random baggerproduct>
Heeft geen zin er tegenin te gaan, want trust him, als je gebeld wordt nav een enquete, heb je dat toch écht zelf gedaan
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:00:39 #88
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_80146989
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Armoed het volgende:

[..]

Argumentum ad populi oftewel onzin.
[..]

I call bs.

[..]

Je hoeft niet per se ergens voorstander van te zijn voordat je iets kunt aanbieden. Zo verkocht ik bijvoorbeeld Disneyboeken maar had ik er thuis ook geen liggen - ze hebben kinderen als doelgroep.
[..]

Ik weet alles over callcenters.
[..]

Deels van het probleem. Jullie kutjes kunnen niet verkopen en ratelen gewoon een (slecht) script af en gaan dan zeiken over dat het target te hoog ligt. Je moet niet 'precies' doen wat je verteld wordt. Die fout ligt niet helemaal bij jou, vandaar dat ik callcenterpersoneel ook verwerkte in mijn klacht.
[..]

Jawel. Ik vind mezelf superieur dus ik gedraag me daar ook naar.
I feel sorry for you
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:04:03 #89
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80147113
Ik kreeg een x een happy ending na een massage terwijl dat er niet bij hoorde, telt dat ook?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_80147562
Mediamarkt: laptop gekocht, zat 2 jaar garantie bij. 3 maanden voor de garantie voorbij was werkte het geluid wat gammel. Laptop teruggebracht, 3 weken later weer teruggekregen. Probleem was nog steeds. Weer teruggebracht, weer terug en nog steeds dat probleem. Garantie was toen verlopen. Nog eens teruggegaan en ik kreeg direct een tegoedbon voor het volledige aankoopbedrag. (EUR 950).
Heb toen een nieuwe uitgezocht, waar ik nog eens 50 Euro korting op kreeg (van 1000 voor 950).
Dus voor 950 euro 2 jaar een laptop gehad, aan het einde van de garantie een splinternieuwe gekregen met korting.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_80148033
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef Skv het volgende:
Mediamarkt: laptop gekocht, zat 2 jaar garantie bij. 3 maanden voor de garantie voorbij was werkte het geluid wat gammel. Laptop teruggebracht, 3 weken later weer teruggekregen. Probleem was nog steeds. Weer teruggebracht, weer terug en nog steeds dat probleem. Garantie was toen verlopen. Nog eens teruggegaan en ik kreeg direct een tegoedbon voor het volledige aankoopbedrag. (EUR 950).
Heb toen een nieuwe uitgezocht, waar ik nog eens 50 Euro korting op kreeg (van 1000 voor 950).
Dus voor 950 euro 2 jaar een laptop gehad, aan het einde van de garantie een splinternieuwe gekregen met korting.
Eigenlijk gewoon dom van die winkelmedewerkers dus. Je weet toch dat een laptop niet lang meegaat?

Trouwens, ik zou geen 400 euro per jaar betalen voor mijn computer.
pi_80148823
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:30 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon dom van die winkelmedewerkers dus. Je weet toch dat een laptop niet lang meegaat?

Trouwens, ik zou geen 400 euro per jaar betalen voor mijn computer.
Ik heb die eerste laptop gekregen voor mijn 18e verjaardag. Ben nu 23 en die 2e laptop (Sony VAIO) werkt perfect met Windows 7. Nog steeds erg blij mee.
En misschien is het dom van die medewerkers, maar wat heeft dat in Godsnaam met het hele verhaal te maken? Het gaat toch om klantvriendelijke ervaringen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_80149048
ah to go die mijn spullen in een tasje stoppen
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:38:11 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_80153584
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik dan klant blijf. Leveranciers snijden zich er wel mee in de vingers: Door het beschreven gedrag stapt men ook veel gemakkelijker over naar concurrenten.
Maar dat gaat helaas beide kanten toch op? Ontevreden Tele2 klanten gaan naar KPN, en de ontevreden KPN klanten stappen over naar Tele2 etc. It's break even. De invoer/uitvoerstroom is alleen hoger.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:29:53 #95
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_80162233
Logitech heeft altijd goede service

Onlangs had ik mijn Logitech G15 schoongemaakt wat als gevolg had dat mijn shiftoets bleef hangen (toetsenbord werkt verder overigens 100%) ik mailde logitech met dit probleem, en ze vroegen mij direct naar mijn adresgegevens, krijg een splinternieuw toetsenbord thuisgestuurd (overigens is het product 2,5 jaar oud en dus buiten garantie)

Super service!
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_80166797
Wij bestelden bij een kleine elektronicazaak een koffie-apparaat. Voor mijn schoonmoeder, maar dat wisten ze daar niet, ze wisten alleen dat het een cadeau was. Een half uurtje later werden we gebeld door de winkelier: mijn schoonvader had naar precies hetzelfde automaat geïnformeerd, (ook voor mijn schoonmoeder, wederom wisten ze dat daar niet). De winkelier had er niets van durven zeggen: stel dat schoonpa voor zichzelf naar dat apparaat informeerde, terwijl wij het hadden gekocht om het hem cadeau te doen. Zou zomaar kunnen.

Vond ik toch erg netjes. Voor hetzelfde geld (in dit geval alleen figuurlijk!) verkopen ze je twee apparaten.
pi_80166822
En Sennheiser stuurde me een keer foam voor om de oortjes van een koptelefoon: de andere waren na 6 jaar echt kapot, maar het apparaat zelf functioneerde nog goed.
pi_80166897
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:02 schreef Mendeljev het volgende:
Eén keer geholpen door een buschauffeur die me heeft afgezet in een straat in the middle of nowhere. Het was de laatste nachtrit en de chauffeur begreep dat ik niet wist waar ik heen moest dus die heeft even voor taxichauffeur gespeeld.
had eens de laatste bus gemist, maar de bus in de andere richting reed nog wel. En die chauffeur heeft speciaal voor mij t laatste rondje nog een keer gereden ( dus nadat de dienstregeling was afgelopen)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_80173288
Ik had ooit om een reisplanning aan een NS loket gevraagd en daarop stond dat een bepaalde trein zou stoppen op het station waar ik uiteindelijk moest zijn. Maar tijdens een overstap zag ik op de borden dat die trein daar helemaal niet zou stoppen. Was inmiddels iets van 11 uur 's avonds en koud buiten. Ik heb mijn uitgeprinte reisplanner aan de conducteur laten zien en die zei: stap maar in

Stopte die grote trein op het niet-intercity stationnetje speciaal voor mij Ik was dan ook de enige die uitstapte

En een keer een taxirit van 210 euro van de NS gehad omdat ik door vertraging mijn overstap had gemist van de laatste trein. Ik was verdorie met die taxi nog veel eerder thuis dan dan ik normaal thuis was gekomen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80174668
Heb laatst de laatste trein tussen Amersoort en Zwolle gemist. Taxi werd hem ook niet want dat was 130 euro, dus wij maar wachten op de eerste trein.

Komt er een conducteur aangelopen met warme chocolademelk en de mededeling dat hij wel wat voor ons gaat regelen. Komt ie 5 minuten later terug om te vertellen dat wij gratis met de taxi naar Zwolle konden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')