quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef winterstorm666 het volgende:
ik vind serviceverlening heel gewoon. maar voor goede en vriendelijke klanten zet ik altijd een extra beentje voor.
portomonnee of telefoons die ik vind of kentekenbewijzen en dergelijke probeer ik altijd terug te bezorgen bij de klant.(telefoongids.nl en internet op de telefoon rules)
ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld zou willen worden.
simpel zat!
Hoi, ik heb geen schulden en ook nooit bij welke enquete dan ook ingevuld interesse te hebben in leningen of het omzetten van leningen, en toch is er een periode geweest dat er regelmatig gebeld werd met het aanbod mijn leningen (????) om te zetten naar een voordeliger tarief.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef teamlead het volgende:
[..]hoi
10 jaar leidinggevende ervaring in callcenters, waarvan de laatste 4 jaar als interim manager. Trust me: als je gebeld wordt nav een enquette, heb je dat écht zelf gedaan
Dat zie ik dus anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
nou.. dat dus
Niemand is voor zijn haar hamburger afhankelijk van de MacD. En toch bestaat die tent al járen en bijzonder succesvol. Terwijl je bij concurrenten betere burgers kunt krijgen, in een klantvriendelijkere omgeving.
Idem voor de V&D: ze verkopen niets dat niet ook elders met een betere service kunt scoren
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Afhankelijkheid kan je breder zien: als de concurrent óók enkel de minimaal vereiste service biedt heb je weinig opties
Heeft geen zin er tegenin te gaan, want trust him, als je gebeld wordt nav een enquete, heb je dat toch écht zelf gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen schulden en ook nooit bij welke enquete dan ook ingevuld interesse te hebben in leningen of het omzetten van leningen, en toch is er een periode geweest dat er regelmatig gebeld werd met het aanbod mijn leningen (????) om te zetten naar een voordeliger tarief.
En sommige bellers zaten dan idd ijskoud te verkondigen dat ik zelf had ingevuld daar interesse in te hebben.
Oh, het het mooiste: een beller bleef volhouden dat ze meneer mijnachternaam moest spreken, met mij kon ze het helaas niet bespreken want het ging over een financiele kwestie.... na eerst een paar keer te hebbel volgehouden dat ze dat met mij kon bespreken, en zij volhouden dat ze daar mijn man voor moest hebben, ben ik het jaloerse huisvrouwtje gaan uithangen, wat ze eigenlijk van mijn man wilde....
Haar uiteindelijk maar verteld dat er geen meneer mijnachternaam is, en toen kon ze die belangrijke financiële kwestie ineens wel met mij bespreken, maar ik niet meer met haar
Anyway: er wordt wat aan elkaar gelogen door callcentermedewerkers, en zeker als het gaat om het al dan niet zelf hebben aangeven dat je interesse hebt in <insert random baggerproduct>
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Argumentum ad populi oftewel onzin.
[..]
I call bs.
[..]
Je hoeft niet per se ergens voorstander van te zijn voordat je iets kunt aanbieden. Zo verkocht ik bijvoorbeeld Disneyboeken maar had ik er thuis ook geen liggen - ze hebben kinderen als doelgroep.
[..]
Ik weet alles over callcenters.
[..]
Deels van het probleem. Jullie kutjes kunnen niet verkopen en ratelen gewoon een (slecht) script af en gaan dan zeiken over dat het target te hoog ligt. Je moet niet 'precies' doen wat je verteld wordt. Die fout ligt niet helemaal bij jou, vandaar dat ik callcenterpersoneel ook verwerkte in mijn klacht.
[..]
Jawel. Ik vind mezelf superieur dus ik gedraag me daar ook naar.
Eigenlijk gewoon dom van die winkelmedewerkers dus. Je weet toch dat een laptop niet lang meegaat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef Skv het volgende:
Mediamarkt: laptop gekocht, zat 2 jaar garantie bij. 3 maanden voor de garantie voorbij was werkte het geluid wat gammel. Laptop teruggebracht, 3 weken later weer teruggekregen. Probleem was nog steeds. Weer teruggebracht, weer terug en nog steeds dat probleem. Garantie was toen verlopen. Nog eens teruggegaan en ik kreeg direct een tegoedbon voor het volledige aankoopbedrag. (EUR 950).
Heb toen een nieuwe uitgezocht, waar ik nog eens 50 Euro korting op kreeg (van 1000 voor 950).
Dus voor 950 euro 2 jaar een laptop gehad, aan het einde van de garantie een splinternieuwe gekregen met korting.
Ik heb die eerste laptop gekregen voor mijn 18e verjaardag. Ben nu 23 en die 2e laptop (Sony VAIO) werkt perfect met Windows 7. Nog steeds erg blij mee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:30 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon dom van die winkelmedewerkers dus. Je weet toch dat een laptop niet lang meegaat?![]()
Trouwens, ik zou geen 400 euro per jaar betalen voor mijn computer.
Maar dat gaat helaas beide kanten toch op? Ontevreden Tele2 klanten gaan naar KPN, en de ontevreden KPN klanten stappen over naar Tele2 etc. It's break even. De invoer/uitvoerstroom is alleen hoger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik dan klant blijf. Leveranciers snijden zich er wel mee in de vingers: Door het beschreven gedrag stapt men ook veel gemakkelijker over naar concurrenten.
had eens de laatste bus gemist, maar de bus in de andere richting reed nog wel. En die chauffeur heeft speciaal voor mij t laatste rondje nog een keer geredenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:02 schreef Mendeljev het volgende:
Eén keer geholpen door een buschauffeur die me heeft afgezet in een straat in the middle of nowhere. Het was de laatste nachtrit en de chauffeur begreep dat ik niet wist waar ik heen moest dus die heeft even voor taxichauffeur gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |