Hij wil tegen zijn buurmeisje zeggen dat haar auto mooie koplampen heeft. maar dan moet je natuurlijk wel weten in wat voor auto ze rijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef genakt het volgende:
de grote vraag is waarom je dat moest weten ?
Wat maakt het dan uit wat voor auto het is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand heeft net iets van veel verdiepingen hoog door die voorruit heen gekankerd
En dat is eerder ook al gebeurt
Dus kan ik via het nummerbord aan contactgegevens van die persoon komen aangezien ik weet wie het geweest is ?
Jij zelf niet, de politie wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand heeft net iets van veel verdiepingen hoog door die voorruit heen gekankerd
Dus kan ik via het nummerbord aan contactgegevens van die persoon komen aangezien ik weet wie het geweest is ?
doe een briefje onder de ruitenwisserquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als het voorwerp wat naar beneden gegooid is groot genoeg was, dan is er weinig voorruit of ruitenwisser meer overquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Briefje onder de ruitenwisser doen of politie bellen.
Leek mij dus ook al, maar is een vertekend perspectief denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:38 schreef MissKriel het volgende:
ford ka achter maar iste lang..
Mja ik twijfel nu nog, dat tuig hangt nu ook nog op het balkon en als ik een briefje met m'n nummer nu eronder doequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Foto klopt gewoon. Kun je geen briefje onder de wisser stoppen?
Tjah kom daar maar eens mee aan bij de verzekering.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Linkerkant van de voorruit is helemaal verrot 1 grote ster doordat er een zak met water (witte op de foto) erop getytft is
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Tjah kom daar maar eens mee aan bij de verzekering.
Joah iemand heeft water over mijn auto gegooid en nou is het raam aan gort !
Op die foto valt het juist aan de achterkant op dat het de oude Ka isquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef SinofEnvy het volgende:
Die nieuwe Ka is sowieso een stuk langer dan de oude Ka...
(maar hij's wel erg lang inderdaad)
Ik vermoedde al dat dat je bezwaar zou zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik twijfel nu nog, dat tuig hangt nu ook nog op het balkon en als ik een briefje met m'n nummer nu eronder doekun je er donder opzeggen dat zij gaan kijken en ik heb geen zin dat zij mij gegevens hebb
Simpel: gmail account maken, en dat eronder stoppen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik twijfel nu nog, dat tuig hangt nu ook nog op het balkon en als ik een briefje met m'n nummer nu eronder doekun je er donder opzeggen dat zij gaan kijken en ik heb geen zin dat zij mij gegevens hebb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het even in spoiler gezet, dan heeft de rest ook een kans om te raden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |