Wat is een X-Com gamequote:Op woensdag 14 april 2010 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5516654/x+com-is-back
Nieuwe X-Com game![]()
![]()
Is het een FPS![]()
![]()
Gijs....quote:
Maar je hebt al in geen weken meer geblogd!quote:
Ik heb de wereld niks te vertellenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je hebt al in geen weken meer geblogd!
Geen idee Gijs,.... altijd een console gamer geweest!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs....
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wie zit daar niet op te wachten?
En wat ik op dit moment te vertellen heb, wil ik niet met de wereld delen.quote:
Beste turn based strategy game ooit. Zelfs nog beter dan Final Fantasy Tactics.quote:
Ik heb ook geen idee, maar dit is wat Google Image Search me te vertellen hadquote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee Gijs,.... altijd een console gamer geweest!
Super Gijs!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar dit is wat Google Image Search me te vertellen had
Mijn tentamen van vanochtend ging beter dan verwacht trouwens!Ik ben blij! Hele dag ook nog voor mij. Heerlijk
Had.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
B? Had jij niet een hond ook (of een andere Gijs)?
Wanneer ben jij nou eindelijk klaar met je studiequote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wel jammer is, is dat het woensdag is. Drukste dag bij de kapper. Daar had ik geen rekening mee gehouden met mijn planning... Nu ga ik morgen maar naar Evelien
Trek in een lekkere lunch ook. Zometeen maar even naar de bakker voor verse broodjes en dan de supermarkt in om te kijken of ze nog vers beleg hebben of iets dergelijks. Bekertje melk erbij
Oeh, en voor vanavond heb ik ook iets lekkers verdiend natuurlijk! Misschien doe ik wel de Wessiej! Stuk varkenshaas met krieltjes en gestoomde groenten
*bak sla achter PC opeet*quote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trek in een lekkere lunch ook. Zometeen maar even naar de bakker voor verse broodjes en dan de supermarkt in om te kijken of ze nog vers beleg hebben of iets dergelijks. Bekertje melk erbij
Oeh, en voor vanavond heb ik ook iets lekkers verdiend natuurlijk! Misschien doe ik wel de Wessiej! Stuk varkenshaas met krieltjes en gestoomde groenten
Nooit. Ik vind het wel lekker dat jij met je belasting geld mijn eten betaaldquote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wanneer ben jij nou eindelijk klaar met je studie
Beter één steeksleutel in je broekzak dan 10 in de lucht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |