quote:Op maandag 12 april 2010 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snakes on a train. Die moet MINSTENS zo goed zijn
Anyway, Final Fantasy XIII
Je gaat nu wel richting het einde. Duurt nog wel even uiteraard, maar echt 30 uur gameplay haal je denk ik niet. Ja,... ik toen wel omdat ik letterlijk loop naar alles toe, maar OK. Daarna ben ik nog vreselijk gaan levelen. Ker was rond de 55 uur bij Ch. 12 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik ben nu op een stukje waar ik weer flink ga levelen. Wil mijn characters maxen op hun twee belangrijkste jobs. Daarnaast moet ik nog flink wapens gaan levelen. 30u misschien niet, maar 15 toch zeker wel. Chapter 12 en Chapter 13 moeten nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat nu wel richting het einde. Duurt nog wel even uiteraard, maar echt 30 uur gameplay haal je denk ik niet. Ja,... ik toen wel omdat ik letterlijk loop naar alles toe, maar OK. Daarna ben ik nog vreselijk gaan levelen. Ker was rond de 55 uur bij Ch. 12 geloof ik.
Neequote:
Batmanquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
Gisteren weer een stuk batman gedaan btw, in die botanical garden.. level of detail in de game is gewoon verbluffend mooi, die schaduwen, kleuren en levelopbouw is echt zo goed gedaan!
Ik nader vlgs mij het einde nu ongeveer wel, ga een cathedraal in ofzo.. handig tooltje gekregen om lange afstanden te overbruggen.
Helaasch nog steeds niks om die onbereikbare muren mee op te blazen.. mag nu wel eens snel gaan komen!
Zo waar!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een heerlijke hobby is het toch
Ik zou nooit meer postzegels kunnen verzamelen ofzo.quote:
Vandaag op de jacht naar Splinter Cell, weer een parel in de collectiequote:
Reclames kijken doen wij ook niet meer Gijs. Dat is zoooo februari/maart 2010.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vandaag op de jacht naar Splinter Cell, weer een parel in de collectie
44 euro bij de Media Markt, en daar hoef ik 0 reclames voor te kijken. (Nouja het krantje van de MM dan)
Yup.. ik zou al mn hobby's wel tegelijk willen doen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een heerlijke hobby is het toch
He,... die link verpeste mijn heerlijke browser layout!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zijn er trouwens niet meer van zulke mensen in de politiek nu: http://player.omroep.nl/?aflID=10848049
Wiegel is echt iemand die er staat. Statige man.
Ook makkelijk lullen vanaf de zijlijn he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zijn er trouwens niet meer van zulke mensen in de politiek nu: http://player.omroep.nl/?aflID=10848049
Wiegel is echt iemand die er staat. Statige man.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,... die link verpeste mijn heerlijke browser layout!
Omdat ik de volgende kabinetsperiode ga werken. Naar een echt huis ga verhuizen. Een vrouw wil vinden en dit land naar de klote gaat op deze manier met die halfbakken politiek die er nu heerst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Vanwaar de politieke bezorgdheid ineens Noot?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik de volgende kabinetsperiode ga werken. Naar een echt huis ga verhuizen. Een vrouw wil vinden en dit land naar de klote gaat op deze manier met die halfbakken politiek die er nu heerst.
Yup. Maar ik ben nog vol frisse moed. Heb er zin in.quote:
Gaat wel over!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Maar ik ben nog vol frisse moed. Heb er zin in.
Jaja, I know. Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten.quote:
Klinkt goed.quote:Ben nu al een dag of 2 ermee aan de slag... Ik vind het een geweldige game!
Makkelijk? In het begin misschien.... Stealth? Ja, als je dat wil. Je kan namelijk ook als Rambo tekeer gaan in SCC.
Het verhaal vind ik trouwens erg goed tot nu toe.
Ja het klinkt super goed! Het lijkt mij wel watquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaja, I know. Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten.
In other news. Splinter Cell hands-on:
[..]
Klinkt goed.
Nu al goedkoop:quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het klinkt super goed! Het lijkt mij wel wat
Gameshop.nlquote:Splintercell Conviction vanaf 15-04-2010
Xbox 360
¤ 38.00
13 totaal. Maar ik duurde 15u over Chapter 11quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben blij al ik FF dit decenium nog uitspeel. Hoeveel hoofdstukken zijn er eigenlijk?
Coole games altijd. Deel 2 was een geweldige co-op game. Maar ja,... nog zover weg Gijs!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/ashes-to-gears-of-war/64419
Weer een emo trailer, weer enkel bruin en grijs in het palet, weer dezelfde personages, weer schieten tegen weer dezelfde monsters.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coole games altijd. Deel 2 was een geweldige co-op game. Maar ja,... nog zover weg Gijs!
Gears of War is inderdaad wel emo jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer een emo trailer, weer enkel bruin en grijs in het palet, weer dezelfde personages, weer schieten tegen weer dezelfde monsters.
Enige wat me opviel was dat Cloud Strife nu meedoet.
Ik wacht nog even,... geen haast! Tevens schijnt de SP maar 6 uur te durenquote:
Payen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even,... geen haast! Tevens schijnt de SP maar 6 uur te duren
http://kotaku.com/5516211(...)porary-fix-available
Ubisoft does not have a long-term fix ready for gamers yet, but a company spokesperson told Kotaku "We are aware and looking into it."
Meeste reviews zeggen 8 uur, zolang deed ik ook precies over God of War 3. Ik speel op Realistic (Hard) en het is lastig, denk dat ik er zo 11 uur over doe. Aangezien ik sloom game misschien iets langer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even,... geen haast! Tevens schijnt de SP maar 6 uur te duren
http://kotaku.com/5516211(...)porary-fix-available
Ubisoft does not have a long-term fix ready for gamers yet, but a company spokesperson told Kotaku "We are aware and looking into it."
Je speelt in Sjotime?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Meeste reviews zeggen 8 uur, zolang deed ik ook precies over God of War 3. Ik speel op Realistic (Hard) en het is lastig, denk dat ik er zo 11 uur over doe. Aangezien ik sloom game misschien iets langer.
Ik weet niet hoever je bent, maar we MOETEN het zeker over die game hebben als je eenmaal klaar bentquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Payen.
Maar speelde de demo en had niet iets van wow.. kan wachten, andere games eerst voor mij.
Batman trouwens
Ben echt dol op die Scarecrow, coolste baas ooit!
Kheb het idee dat het niet veel verder meer zal zijn.. deed net die defeat van scarecrow vlgs mij, kreeg er 50 punten voor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je bent, maar we MOETEN het zeker over die game hebben als je eenmaal klaar bent
Ik hou mijn mond Gijs. Geniet er maar van zolang het nog kan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het idee dat het niet veel verder meer zal zijn.. deed net die defeat van scarecrow vlgs mij, kreeg er 50 punten voor.
Maar zo cool 2D 3D effect in die levels
Ik vrees het ookquote:
Ik wilde de 'my first championship'-grap maken. Maar toen bedacht ik me dat ik die al gemaakt had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |