abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80345976
ja ik moest inderdaad het nummerbord oplezen. Kan het nog steeds niet beseffen dat ik hem op zak heb, nu zal ik wel moeten wennen aan een benzine auto, maar goed.
pi_80347513
Valt best mee hoor. Ik les(te) ook in een Diesel, en mijn eigen auto is een benzine... Ik merkte nauwelijks verschil. Dat heb je zo onder de knie.
pi_80348511
Ik heb nog nooit gereden in de regen is dat heel anders aangezien je minder in je buitenspiegels ziet?
  donderdag 15 april 2010 @ 16:43:37 #204
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80349315
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef Fanstrat het volgende:
Ik heb nog nooit gereden in de regen is dat heel anders aangezien je minder in je buitenspiegels ziet?
Enigzins wel. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe hard het regent etc, maar als het flink doordrupt dan kun je het idd minder goed zien omdat je zijraampjes kleddernat zijn.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_80349574
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Enigzins wel. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe hard het regent etc, maar als het flink doordrupt dan kun je het idd minder goed zien omdat je zijraampjes kleddernat zijn.
ja en aqua planing! best eng in het begin!...ik heb dus a.k donderdag mn examen...om 13.05...wel een kuttijd! maar ja heb zaterdag om 9uur en maandag om 9uur nog een lessen
klote voor je House_is_a_feeling! was die situatie met die fietser het enige punt waarop je zakte?...dan vind ik t echt overdreven!!..

gefeliciteerd geslaagden!
  donderdag 15 april 2010 @ 17:33:33 #206
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80351092
Net terug van weer 2 uur rijles, 4 uur gehad vandaag . Volgende keer op snelweg rijden, en hij zal de tussentijdse toets aanvragen
pi_80352311
Ik vind op de snelweg rijden het makkelijkste wat er is. Je hoeft helemaal niet te schakelen en het enige wat je moet doen is voldoende afstand op je voorganger houden. Ik moest van mijn instructeur de 1e rijles al gelijk 120 rijden
  donderdag 15 april 2010 @ 18:32:43 #208
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80353163
quote:
Ik moest van mijn instructeur de 1e rijles al gelijk 120 rijden
Ik reed tijdens de eerste rijles ook zo'n 100-105, maar dat was op een 80 km/h weg . Snelweg rijden heb ik zin in, eindelijk eens wat meer tempo (trek nu lekker snel op, en dan kun je stoppen als je bij de 80 bent ).

Teller staat trouwens op 13,5 uur

[ Bericht 5% gewijzigd door jacobras op 15-04-2010 23:11:13 ]
  donderdag 15 april 2010 @ 18:56:34 #209
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_80353947
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef Fanstrat het volgende:
Ik vind op de snelweg rijden het makkelijkste wat er is. Je hoeft helemaal niet te schakelen en het enige wat je moet doen is voldoende afstand op je voorganger houden. Ik moest van mijn instructeur de 1e rijles al gelijk 120 rijden
Mwah, dat makkelijke kan vies tegenvallen. Hoewel ik dan ook tijdens de les regelmatig bij knooppunt Kerensheide kom en daar constant op invoegend, uitvoegend verkeer en weet ik allemaal niet moet letten. Het leukste zijn de punten waar zowel verkeer doet invoegen én uitvoegen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_80358401
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef MelR het volgende:

[..]

ja en aqua planing! best eng in het begin!...ik heb dus a.k donderdag mn examen...om 13.05...wel een kuttijd! maar ja heb zaterdag om 9uur en maandag om 9uur nog een lessen
klote voor je House_is_a_feeling! was die situatie met die fietser het enige punt waarop je zakte?...dan vind ik t echt overdreven!!..

Dat had ik tijdens mijn allereerste les. Keiharde regen en overal diepe plassen. Als ik m'n stuur niet goed vasthield dan voelde je de wielen onder je vandaan alle kanten op glijden (slechte omschrijving, maar ik hoop dat je weet wat ik bedoel ).
Succes met je examen
pi_80360558
Snelwegen zijn niet moeilijk, maar je krijgt vast wat lastige opritjes naar de snelweg voor je kiezen en als je in de randstad woont en het is druk moet je een gaatje pakken als het er is en dat is best pittig als je rijles hebt.

Maar als je eenmaal op de snelweg zit is het gewoon rijden en alleen opletten dat je niet klem komt te zitten achter een vrachtwagen (vooral als het druk is kom je daar weer lastig achter vandaan).
  donderdag 15 april 2010 @ 22:31:03 #212
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80364598
Ik kom nooit op de snelweg met rijles eigenlijk. Het is ook echt 20 minuten rijden naar de snelweg toe. 2 x ooit gedaan en daarna niet meer
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:55:37 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80374138
Het rijden op een snelweg zelf is ook niet echt moeilijk indd.Vond het in het begin wel doodeng om ineens 120 te gaan rijden.Het is ook meer het invoegen,inhalen,afritten,borden in de gaten houden wat de moeilijkheid is.

@Jacobras: Herkenbaar dat je tijdens je eerste rijles zo hard reed.Ik deed dat ook.Ook een weg waar je 80 mocht,reed ik 110 Toen ik eenmaal zo hard móest gaan rijden,op de snelweg,vond ik het doodeng
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80374814
Ik weet niet of het de normale procedure is, maar ik moest ook tijdens mijn 1ste rijles al de snelweg op(Eenmal op de snelweg zat hij naast mij 'sneller sneller' te schreeuwen
Mijn 'rijlesser' komt ook uit Afghanistan en is zeer goed bevriend met mijn oom, dit maakt het voor mij allemaal veeel makkelijker aangezien ik hierdoor afentoe kan profiteren van gratis lessen(Al 2 keer gratis lessen gehad, 1 keer(Toen een vrouw niet kon en hij dus 1 uurtje 'vrij' was) moest ik naar de plaatselijke doner kebab zaak rijden, waar ik dus ook gratis doner kebab kreeg )
lol?
pi_80375033
Godverdomme, ik moet iets doen aan mijn Nederlands
lol?
pi_80378520
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef MelR het volgende:

Het was wel de major issue, er waren paar andere kleine dingen waar commentaar op was maar hij zei dat als dit goed ging dat de rest niet uit zou maken. Aan de ene kant kan ik het enigszins begrijpen maar aan de andere kant zijn er zo veel meer idioten op de weg die gevaarlijkere stunts uithalen! Dat maakt het gewoon oneerlijk!

Nieuw examen gepland, 5 lessen erbij.. dit moet 'm nu toch echt gaan worden..

Snelweg vind ik trouwens ook het makkelijkste! Bij het examen was dat nog grappig ook: was nog zowaar niet ingevoegd (echt halverwege tussen de banenwissel) en toen zei de instructeur al "ok leuk, ga er maar weer af".
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:55:26 #217
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_80380611
Ik heb em ook 2 uurtjes terug gehaald
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_80380786
Gefeliciteerd Hyman
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:06:46 #219
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80380971
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef Hyman het volgende:
Gefeliciteerd
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:32 #220
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80381281
quote:
Leuk voor je Hyman! Veel plezier met je roze pasje
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:30:48 #221
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_80381954
Nou ik mocht vandaag zowaar eens echt op de snelweg, ipv op de invoegstrook blijven totdat het een uitvoegstrook werd Had vandaag wel een slechte dag met kijken, ik vergaat het heel vaak. Met uitvoegen, zijstraten, het ging niet zo lekker. Maar ook weer niet echt grote fouten gemaakt. Mijn positie is niet altijd goed, dat is een stukje inzicht wat ik nog even aanwennen moet. Ironisch genoeg moet ik wat vaker meer naar rechts, waarbij ik de eerste drie rijlessen bijna elke keer tegen de stoeprand zat

Ik ga theorie examen maar aanvragen. Leren doe ik niet veel, maar de druk is er ook niet als ik geen examen heb
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_80382823
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

wat chill , wat voor auto is t dan?
Ik mocht gister stukje rijden, vet irritant zo mn moeder ernaast en op alles wijzen en dan ik heel de tijd zeggen, ja weet ik mam
benzine is kut in het begin, maarja went snel zat
Een Chrysler Voyager (zoiets dacht ik, voor 7 personen).
Vervelend, he, moeders met hun goed bedoelde adviezen! Mijn moeder presteerde het om de simpelste regels uit te leggen toen ik reed 'Die auto heeft voorrang op de rotonde!!!!'
Eigenlijk heb ik er helemaal geen problemen mee dat deze auto op benzine rijdt. Ik weet echt niet waar iedereen zich druk om maakt als ze van diesel naar benzine gaan

Ik mag vanavond helemaal in mijn eentje rijden voor het eerst
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef willempjewever het volgende:
Snelwegen zijn niet moeilijk, maar je krijgt vast wat lastige opritjes naar de snelweg voor je kiezen en als je in de randstad woont en het is druk moet je een gaatje pakken als het er is en dat is best pittig als je rijles hebt.

Maar als je eenmaal op de snelweg zit is het gewoon rijden en alleen opletten dat je niet klem komt te zitten achter een vrachtwagen (vooral als het druk is kom je daar weer lastig achter vandaan).
Daar had ik gister dus last van bij mijn allereerste rit zonder rij-instructeur! Iemand reed 130, ik 120, dus ik ging naar rechts achter een vrachtwagen, maar toen kwam er een hele stoet auto's voorbij die 110-120 reden. Ik moest toen de hele tijd wachten, had ik nog nooit meegemaakt tijdens mijn rijlessen
quote:
Gefeliciteerd Echt heerlijk als je zo'n roze pasje heb
pi_80382914
Morgen weer twee uurtjes lessen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:53:02 #224
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80382920
Instructeur lief kan elk moment voor de deur staan,proefexamen rijden.Nu nog even lekker Amy Winehouse op standje burengerucht
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:16:29 #225
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_80386404
Theorie-examen aangevraagd: 4 mei moet ik er aan geloven
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')