abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 20:03:54 #76
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80238664
Volgens mij is het ongeveer 50 man (in Zwolle dan), en er hangen tv's:
pi_80240277
In Leeuwarden kunnen er ook ongeveer 50 man in. Ga lekker chill erheen, kopje koffie drinken en neem je boek niet mee. Al die gasten die daar het boek nog inzien zakken allemaal (althans bij mij). Je krijgt eest een oefenvraag, daarna de echte vragen en daarna moet je 20 minuten wachten en moet je terug het lokaaltje in en roepen ze je naam op en moet je naar voren komen en krijg je je id bewijs terug en vertellen ze of je geslaagd bent. Meer dan de helft zakt gemiddeld en dat zijn allemaal sukkels die niet geleerd hebben. Als je geleerd / geoefend hebt slaag je vast.
  maandag 12 april 2010 @ 20:53:07 #78
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80240874
Ik kreeg 3 oefenvragen, en we bleven gewoon in het lokaaltje zitten totdat de uitslag kwam (nog geen 10 minuten later). Ook werd de naam niet opgenoemd, maar had ieder plekje een nummer, en werd langs elke tafel het blad + identiteitsbewijs teruggegeven waarbij ze zei of je geslaagd was of niet (staat ook op dat blad). Verschilt dus wel wat per vestiging, maar het komt er wel op neer dat je vragen beantwoord die je op een tv ziet (en hoort)

Ik zat trouwens helemaal vooraan, kreeg als 2e persoon te horen of ik geslaagd/gezakt was. Toen ze voor me stond ging ze eerst nog van alles staan uitleggen, terwijl ik een beetje op dat blad probeer te gluren .
pi_80242081
Overal hetzelfde. In Utrecht hetzelfde als de posts hierboven
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_80243677
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef willempjewever het volgende:
In Leeuwarden kunnen er ook ongeveer 50 man in. Ga lekker chill erheen, kopje koffie drinken en neem je boek niet mee. Al die gasten die daar het boek nog inzien zakken allemaal (althans bij mij). Je krijgt eest een oefenvraag, daarna de echte vragen en daarna moet je 20 minuten wachten en moet je terug het lokaaltje in en roepen ze je naam op en moet je naar voren komen en krijg je je id bewijs terug en vertellen ze of je geslaagd bent. Meer dan de helft zakt gemiddeld en dat zijn allemaal sukkels die niet geleerd hebben. Als je geleerd / geoefend hebt slaag je vast.
ik ben dus vandaag in leeuwarden geweest

vraagjes maken.. daarna even terug naar de ontvangsthal.. voor een 10 a 15 min..
vervolgens weer zitten.. en toen rij voor rij er uit en krijg je ID kaart terug en een papier die vertelt als je geslaagt bent of niet

mijn lichting: 37 van de 47 geslaagt !
pi_80243928
37 van de 47?! Wow, echt een verschil toen ik ging!

En als je voorin zit ben je inderdaad er weer eerder uit. Kan een plus zijn, maar als je wilt genieten van de gezakten moet je achterin gaan zitten
pi_80244127
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef willempjewever het volgende:
37 van de 47?! Wow, echt een verschil toen ik ging!

En als je voorin zit ben je inderdaad er weer eerder uit. Kan een plus zijn, maar als je wilt genieten van de gezakten moet je achterin gaan zitten
dat riepen ze dus niet om he :p
pi_80245757
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef onderjas het volgende:
22 april theorie examen.
waar en hoe laat moet je? Ik moet ook die dag

Ben gister 18 geworden, en vandaag mijn eerste rijles gehad. Had van tevoren al zo'n simulatorcursus gedaan, en dat merk je zeker! hij is in anderhalf uur misschien 2 keer afgeslagen, en er hoefde weinig uitgelegd te worden, gewoon gaan met die banaan Ben geschat op ongeveer 30 lessen

[ Bericht 7% gewijzigd door blingbling11 op 13-04-2010 01:18:08 ]
pi_80247386
Bedankt voor alle reacties. Doe 'm in Rijswijk. Ben wel bang dat ik tever van zo'n monitor af zit zodat ik de vragen niet kan lezen
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 april 2010 @ 01:27:46 #85
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_80251067
Pff ik moet waarschijnlijk om de 4 vragen pissen en ja ik ben een man
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_80252183
gefeliciteerd !!!

In groningen gaat het hetzelfde ongeveer als in Leeuwarden. Theorie maken, er een kwartiertje uit, dan terug en wordt je rij voor rij naar voren geroepen en krijg je te horen of je geslaagd of gezakt bent.
Van mijn groep van 47 (was niet vol) waren er misschien 12 geslaagd....
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_80252625
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen theorie-examen. Wil graag weten wat ik kan verwachten. Hoe groot is de groep? Hoe krijg je de vragen te zien? Via een beamer of hangen er allemaal kleine tvtjes aan het plafond?
Succes vandaag

Ik heb vanmiddag (16:30) weer rijles! Heb er zin in! Mijn 6e rijles so far.. Nu even deze week en volgende maar één les in de week.. De 24e komt m'n stufi binnen en dan kan ik weer een maandje vooruit Denk dat ik dan 2 lessen per week ga doen, in sommige gevallen als het mogelijk is 3.
pi_80255322
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Doe 'm in Rijswijk. Ben wel bang dat ik tever van zo'n monitor af zit zodat ik de vragen niet kan lezen
dat is onmogelijk,

en anders bij het aanmelden bij de balie even melden dat je graag niet tever van een scherm wilt
pi_80256734
ik zou het vooral melden...misschien dat er dan gelijk gekeken wordt of de persoon wel MAG rijden omdat toch blijkbaar een bril nodig zal zijn...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_80257191
Ja, ik wist niet hoe ver die monitoren staan
En ik heb al een bril.

Maar ik ben geslaagd
Er waren ongeveer 35 mensen, en 21 mensen waren gezakt
Heb 6 vragen fout van de 25 vragen gevaarherkenning, en 1 vraag fout van de 40 vragen verkeersregels en inzicht. Ik zat aan de laatste tafel dus ik kon mooi zien wie er allemaal zakten, van elke rij minstens de helft

Na het maken van het examen moesten we 7 minuten wachten, en toen ging de examinatrice de 1e rij langs met "Je bent gezak/je bent geslaagd", en daarna moest de 1e rij uit het lokaal voordat ze verderging met het bekendmaken van de uitslagen van de 2e rij.

En je kreeg best veel tijd voor elke vraag; eerst verscheen de foto, daarna de vraag en die vraag werd ook nog eens voorgelezen, en pas als de vraag was voorgelezen ging de tijdsbalk lopen en kon je het antwoord invullen. Per vraag kreeg je 8/10/15 seconden (afhankelijk van de vraag zelf), dus tijd zat
pi_80257348
k vond t theorie examen ook geen fluit voorstellen dus
pi_80257379
Idd, sommige vragen waren echt
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:29:05 #93
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_80257444
Ik moest het nationale alarmnummer van Nederland invoeren
pi_80257473
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef jacobras het volgende:
Ik moest het nationale alarmnummer van Nederland invoeren
omfg
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:32:11 #95
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_80257564
Ach, geen fluit is ook wel kort door de bocht. Het is een van mijn best voorbereide tentamens/examens geweest omdat ik geen zin had om een eventuele herkansing te betalen. En als je goed leert is het gewoon te doen, maar je moet wel de regels weten.

Tentamens die geen fluit voorstellen maak ik zonder voorbereiding.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_80257707
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef Eix het volgende:
Ach, geen fluit is ook wel kort door de bocht. Het is een van mijn best voorbereide tentamens/examens geweest omdat ik geen zin had om een eventuele herkansing te betalen. En als je goed leert is het gewoon te doen, maar je moet wel de regels weten.

Tentamens die geen fluit voorstellen maak ik zonder voorbereiding.
k vond t koekje..

gewoon een paar keer ( minder dan 10 ) zo`n proef examentje gedaan met zo`n DVDtje en ging prima
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:49:26 #97
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_80258221
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

k vond t koekje..

gewoon een paar keer ( minder dan 10 ) zo`n proef examentje gedaan met zo`n DVDtje en ging prima
Er zitten natuurlijk wel vragen tussen die nogal simpel zijn. Zo werd mij gevraagd of het verstandig was om de gordel af te doen met daarbij een foto van de cbr auto die naast een kanaal rijdt. Euhm, goh.

Wat ik vooral heb moeten leren zijn de regels van maximale lengte, breedte, uitstekende objecten en dergelijke. En stomme dingen als aan welke zijde de witte en rode reflectors staan. Maar het maken van wat oefenexamens en dan de fouten goed doornemen is een heel aardige methode om te leren. Het merendeel wist ik ook gewoon al.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_80260856
Net weer bijna twee uur gereden. Ik heb wel lopen hinten dat ik de boel wil afronden en een keer wil afrijden, maar aangezien ik in woonwijken nog loop te klooien met versnellingen enzo, gaan we ons daar nog op richten. Op de snelweg gaat het verder prima, soms zie ik wat kleine dingetjes over het hoofd, maar dat zijn dan meer momentopnames, dingen die mensen met een rijbewijs ook nog weleens fout doen. Maar woonwijken... . Dan zegt hij: rij naar die kerk. Dan ben ik zo gericht op die kerk dat ik met schakelen en goed kijken steekjes laat vallen. Ik moet bij kruisingen enzo ook beter doorrijden. Ik heb de neiging om helemaal stil te vallen, nog eens goed te kijken, en dan weer te gaan rijden terwijl het allemaal veel soepeler kan. We zijn even van plaats gewisseld en toen deed hij voor hoe ik reed, wel heel overdreven zei ie (gelukkig maar), maar ik had wel steeds zoiets van: rij nou toch eens door man! Nou ja, zo rij ik dus .
Tap tap tap
pi_80261238
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Net weer bijna twee uur gereden. Ik heb wel lopen hinten dat ik de boel wil afronden en een keer wil afrijden, maar aangezien ik in woonwijken nog loop te klooien met versnellingen enzo, gaan we ons daar nog op richten.
Aangezien het examen in woonwijken en niet op de snelweg is lijkt met verstandig nog even door te gaan. Je kan natuurlijk altijd vragen of het al zin heeft examen aan te vragen. Dan duurt het vaak nog een tijd en kan je nog beter worden.
pi_80261466
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Aangezien het examen in woonwijken en niet op de snelweg is lijkt met verstandig nog even door te gaan. Je kan natuurlijk altijd vragen of het al zin heeft examen aan te vragen. Dan duurt het vaak nog een tijd en kan je nog beter worden.
Hij zei ook dat ik het examen moest aanvragen als ik het gevoel had: dat gaat lekker! en niet omdat ik het gevoel heb dat ik het nu wel moet kunnen. Hij zou me wel een seintje geven . Eerst gaf hij namelijk aan dat ik zelf moest aangeven dat ik er klaar voor was, maar dat werkt dus niet bij mij, want dan ben ik over een half jaar nog bezig. M'n theorie heb ik ook enorm uitgesteld.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')