ik ben dus vandaag in leeuwarden geweestquote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef willempjewever het volgende:
In Leeuwarden kunnen er ook ongeveer 50 man in. Ga lekker chill erheen, kopje koffie drinken en neem je boek niet mee. Al die gasten die daar het boek nog inzien zakken allemaal (althans bij mij). Je krijgt eest een oefenvraag, daarna de echte vragen en daarna moet je 20 minuten wachten en moet je terug het lokaaltje in en roepen ze je naam op en moet je naar voren komen en krijg je je id bewijs terug en vertellen ze of je geslaagd bent. Meer dan de helft zakt gemiddeld en dat zijn allemaal sukkels die niet geleerd hebben. Als je geleerd / geoefend hebt slaag je vast.
dat riepen ze dus niet om he :pquote:Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef willempjewever het volgende:
37 van de 47?! Wow, echt een verschil toen ik ging!
En als je voorin zit ben je inderdaad er weer eerder uit. Kan een plus zijn, maar als je wilt genieten van de gezakten moet je achterin gaan zitten
waar en hoe laat moet je? Ik moet ook die dagquote:
Succes vandaagquote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen theorie-examen. Wil graag weten wat ik kan verwachten. Hoe groot is de groep? Hoe krijg je de vragen te zien? Via een beamer of hangen er allemaal kleine tvtjes aan het plafond?
dat is onmogelijk,quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Doe 'm in Rijswijk. Ben wel bang dat ik tever van zo'n monitor af zit zodat ik de vragen niet kan lezen
omfgquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef jacobras het volgende:
Ik moest het nationale alarmnummer van Nederland invoeren
k vond t koekje..quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef Eix het volgende:
Ach, geen fluit is ook wel kort door de bocht. Het is een van mijn best voorbereide tentamens/examens geweest omdat ik geen zin had om een eventuele herkansing te betalen. En als je goed leert is het gewoon te doen, maar je moet wel de regels weten.
Tentamens die geen fluit voorstellen maak ik zonder voorbereiding.![]()
Er zitten natuurlijk wel vragen tussen die nogal simpel zijn. Zo werd mij gevraagd of het verstandig was om de gordel af te doen met daarbij een foto van de cbr auto die naast een kanaal rijdt. Euhm, goh.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k vond t koekje..
gewoon een paar keer ( minder dan 10 ) zo`n proef examentje gedaan met zo`n DVDtje en ging prima
Aangezien het examen in woonwijken en niet op de snelweg is lijkt met verstandig nog even door te gaan. Je kan natuurlijk altijd vragen of het al zin heeft examen aan te vragen. Dan duurt het vaak nog een tijd en kan je nog beter worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Net weer bijna twee uur gereden. Ik heb wel lopen hinten dat ik de boel wil afronden en een keer wil afrijden, maar aangezien ik in woonwijken nog loop te klooien met versnellingen enzo, gaan we ons daar nog op richten.
Hij zei ook dat ik het examen moest aanvragen als ik het gevoel had: dat gaat lekker! en niet omdat ik het gevoel heb dat ik het nu wel moet kunnen. Hij zou me wel een seintje gevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Aangezien het examen in woonwijken en niet op de snelweg is lijkt met verstandig nog even door te gaan. Je kan natuurlijk altijd vragen of het al zin heeft examen aan te vragen. Dan duurt het vaak nog een tijd en kan je nog beter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |