Beginnen met de MCFlurry.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee maar bij een mcdrive als je buiten in de auto zit te eten en je hebt trek in een ijsje rijd je er toch nog een keer door heen ? of bestel je het in 1 keer dat alles dan gesmolten is?
quote:
Dan moet je nog tussen het McDonalds volk gaan zitten ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef _VoiD_ het volgende:
als je naar een mcdrive gaat ga je toch doorgaans weg? En niet kansloos op de parkeerplaats staan... dan kun je net zo goed relaxed binnen gaan zitten.
Goed punt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef _VoiD_ het volgende:
En niet kansloos op de parkeerplaats staan...
zekerste wetenquote:
Ga maar eens een mcflurry halen en zie hoe snel het smeltquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is ook al zo warm dat het in 10 minuten gesmolten is ja
vroeger vond ik het ook nooit zo lekker, nu heb ik het leren etenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:19 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik krijg het niet binnen...
Maar als jij het lekker vindt, DOEN!
nee, daar moet ik niet aan denken, maar aan het einde van een dag stad wil ik wel wat van de macquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus je begint op zaterdagochtend met een McBreakfast, en dan?
dat vind ik geen combiquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:21 schreef Starm het volgende:
Ze moeten blij zijn dat je bij hun 2 keer eten koopt
Mcdrive ben je sneller aan de beurt vandaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef _VoiD_ het volgende:
als je naar een mcdrive gaat ga je toch doorgaans weg? En niet kansloos op de parkeerplaats staan... dan kun je net zo goed relaxed binnen gaan zitten.
Sorry verkeerd opgevoed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:24 schreef error_404 het volgende:
Ik zie een duidelijke connectie tussen het eetgedrag en de taalvaardigheid van de TS...
Beetje triest als je het niet zou hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ts heeft geld voor de McDonald's
Maar houdt geen rekening met haar gezondheid!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dan zou je wel een vet salaris hebben als je dat kan betalen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
verklap het nou nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Beetje triest als je het niet zou hebben
Echt hequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dan zou je wel een vet salaris hebben als je dat kan betalen.
mwuhahaha, leuke woordgrap!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dan zou je wel een vet salaris hebben als je dat kan betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |