quote:Dat heeft de rechter in Amsterdam vrijdag bepaald in een kort geding. De Vries en SBS6 mogen wel de informatie gebruiken die is verworven uit de contacten tussen H. en een jeugdvriend. Ook mag Koos H. letterlijk worden geciteerd.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Inderdaad, wat een verspilling dat we nog een soort van fatsoenlijke televisie hebben. Was alles maar commercieel, dan hadden we alleen nog maar zenders als SBS6
![]()
Koos, wat zijn nou de gevaren van zo'n uitzending?quote:
Dat was een "HOGE HEREN IN DEN HAAG" opmerking, maar dan zonder caps en minder hoge heren in Den Haagquote:
Met waardeloze verborgen camera kwaliteit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik wil spannende beelden vanuit die tbs-kliniek.
Nee want Peter gebruikt hoogwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Met waardeloze verborgen camera kwaliteit?
quote:
Volgens mij ben jij rijp voor een spannend, langdurig en platgespoten verblijf in een isoleercel daar. Hoe gek kun je zijn als je dat soort trieste beelden wilt zien. En dan ook nog eens op z'n Peter's heel sneaky met een verborgen camera opname's maken. Gek!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik wil spannende beelden vanuit die tbs-kliniek.
Houd je bek pedo opa. Ik zie jou eerder in zo'n kliniek verschijnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij rijp voor een spannend, langdurig en platgespoten verblijf in een isoleercel daar. Hoe gek kun je zijn als je dat soort trieste beelden wilt zien. En dan ook nog eens op z'n Peter's heel sneaky met een verborgen camera opname's maken. Gek!
Nee.quote:Op zondag 11 april 2010 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Káppen met posten jij!![]()
- je moeder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |