abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 23:24:08 #151
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80209998
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:23 schreef Light het volgende:

[..]

Om offopic te kunnen gaan, moeten we eerst vaststellen wat ontopic is
Bier en tieten. Well duh.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_80210012
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
En nou weer compleet offtopic heren!

Hey, nieuw meisje
  zondag 11 april 2010 @ 23:25:32 #153
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80210066
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef r_one het volgende:

[..]

Hey, nieuw meisje
Hallo meneer
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 23:27:24 #154
45833 crew  Fogel
pi_80210152
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Light het volgende:

[..]

Nu al? Da's wel vroeg, ruim anderhalve maand eerder dan vorig jaar. Is het nu al zomers bij jullie?
Het was 6 graden en zonnig, het leek op zomer en in de helft van mijn "tuin" (een stuk grond van ca 6m2 ofzo) ligt al geen sneeuw meer. Leek me een prima aanleiding om de banden te wisselen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80210172
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Bier en tieten. Well duh.
Bier en tieten is ontopic en we moeten offtopic, dus daar mogen we het niet over hebben. Dan zijn we toch al de hele tijd goed bezig?
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 23:28:48 #156
45833 crew  Fogel
pi_80210211
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Bier en tieten. Well duh.


I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80210303
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Hallo meneer
  zondag 11 april 2010 @ 23:44:19 #158
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80210890
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef r_one het volgende:

[..]

-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 00:04:41 #159
45833 crew  Fogel
pi_80211623
Zeg lotus, doe jij wat "WGR-gerelateerd" qua werk?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80213008
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:44 schreef Lotusss het volgende:

[..]

  maandag 12 april 2010 @ 08:37:44 #161
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80214843
Goed en morgen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 april 2010 @ 08:41:55 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80214889
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat een stacaravan niet in box 3 terecht komt? Die hoort er gewoon thuis, hoor, net als het chalet.
(Nou snap ik ook waarom ik je vraag niet snap. )
Maar een stacaravan is toch geen woning?

Nu weer OT
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80215167
Zo, wat gaan jullie ineens weer hard....

Dag nieuw meisje
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:19:40 #164
45833 crew  Fogel
pi_80215402
Goede morgen!
Bij voorbaat voor morgen. 0430 is geen leuke tijd om een taxi te nemen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80215522
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar een stacaravan is toch geen woning?

Nu weer OT
Het gaat om "onroerende zaken". Een stacaravan is doorgaans wel degelijk onroerend.
  maandag 12 april 2010 @ 09:41:39 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80215915
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het gaat om "onroerende zaken". Een stacaravan is doorgaans wel degelijk onroerend.
Ah, het criterium is dus wanneer het onroerend is
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80216252
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Ah, het criterium is dus wanneer het onroerend is
Ja, maar als een zaak roerend is wil het nog niet zeggen dat het niet moet worden aangegeven in box 3.
  maandag 12 april 2010 @ 10:13:40 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80216770
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, maar als een zaak roerend is wil het nog niet zeggen dat het niet moet worden aangegeven in box 3.
Is er niet ergens een overzicht waar dit duidelijk in naar voren komt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80216963
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Is er niet ergens een overzicht waar dit duidelijk in naar voren komt?
Nee, dat is er (natuurlijk) niet. Je zou kunnen beginnen met art. 3:3 BW, eerste lid, met als aanvulling het Portacabin-arrest.
  maandag 12 april 2010 @ 10:49:12 #170
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80217831
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, dat is er (natuurlijk) niet. Je zou kunnen beginnen met art. 3:3 BW, eerste lid, met als aanvulling het Portacabin-arrest.
Veel leeswerk dus
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80217877
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Veel leeswerk dus
Je kunt er wel van uit gaan dat er geen makkelijke oplossing is om box 3 heffing te ontlopen. Je zou eens kunnen kijken naar de faciliteiten die de BD biedt, zoals durfkapitaal en groene beleggingen of iets dergelijks.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 10:51:17 #172
45833 crew  Fogel
pi_80217917
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80218119
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Veel leeswerk dus
Valt wel mee toch?

Art. 3:3BW, eerste lid:
Onroerend zijn de grond, de nog niet gewonnen delfstoffen, de met de grond verenigde beplantingen, alsmede de gebouwen en werken die duurzaam met de grond zijn verenigd, hetzij rechtstreeks, hetzij door vereniging met andere gebouwen of werken.

Portacabin-criterium:
...naar aard en inrichting bestemd ... om als bedrijfsgebouw te worden gebruikt en om duurzaam ter plaatse te blijven, terwijl deze bedoeling ...naar buiten kenbaar was.
pi_80218769
Van het weekend hadden we de clubkampioenschappen bij de judovereniging hier. Onze drie kinderen deden allemaal mee (ik zat zelf achter de tijdswaarneming en het scorebord).

Toen onze jongste net op judo zat, wilde hij niet vallen/meewerken, wanneer iemand anders 'm gooide (hij speelde, zogezegd, niet de Uke, zeg maar (voor mensen die de term kennen). Hij wilde namelijk niet verliezen, zeg maar.

Al een tijdje hebben we 'm zover dat 'ie dat nu dus wél doet. Hij valt nu netjes, wanneer anderen hem werpen. Hij werkt dus niet meer tegen.

Op het toernooi heeft 'ie in 4 wedstrijdjes welgeteld 20 seconden op de mat gestaan, aangezien 'ie zich elke keer keurig liet werpen door z'n tegenstanders. Hij vond eigenlijk wel dat 'ie het goed had gedaan
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 12 april 2010 @ 11:18:45 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80218926
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Van het weekend hadden we de clubkampioenschappen bij de judovereniging hier. Onze drie kinderen deden allemaal mee (ik zat zelf achter de tijdswaarneming en het scorebord).

Toen onze jongste net op judo zat, wilde hij niet vallen/meewerken, wanneer iemand anders 'm gooide (hij speelde, zogezegd, niet de Uke, zeg maar (voor mensen die de term kennen). Hij wilde namelijk niet verliezen, zeg maar.

Al een tijdje hebben we 'm zover dat 'ie dat nu dus wél doet. Hij valt nu netjes, wanneer anderen hem werpen. Hij werkt dus niet meer tegen.

Op het toernooi heeft 'ie in 4 wedstrijdjes welgeteld 20 seconden op de mat gestaan, aangezien 'ie zich elke keer keurig liet werpen door z'n tegenstanders. Hij vond eigenlijk wel dat 'ie het goed had gedaan


Ik kan me mijn eigen eerste kampioenschap nog herinneren. Toevallig ook de clubkampioenschappen Ik zat net een paar weken op judo. In de halve finale werd ik in een houdgreep genomen en tikte ik af. Ik dacht namelik dat je dan nog opnieuw mocht beginnen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 april 2010 @ 11:21:04 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80219007
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?

Art. 3:3BW, eerste lid:
Onroerend zijn de grond, de nog niet gewonnen delfstoffen, de met de grond verenigde beplantingen, alsmede de gebouwen en werken die duurzaam met de grond zijn verenigd, hetzij rechtstreeks, hetzij door vereniging met andere gebouwen of werken.
Een chalet is imo niet duurzaam met de grond verenigd (staat vaak op caravanonderstellen met wielen).
quote:
Portacabin-criterium:
...naar aard en inrichting bestemd ... om als bedrijfsgebouw te worden gebruikt en om duurzaam ter plaatse te blijven, terwijl deze bedoeling ...naar buiten kenbaar was.
Aard en inrichting is wat lastig inderdaad. De aard is voor vakantiebewoning, maar dat kun je nooit aantonen denk ik. Inrichting zal minimaal op hetzelfde niveau zijn als het gemiddelde woonhuis, juist omdat het voor vakanties bedoeld is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80219072
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef sanger het volgende:

[..]



Ik kan me mijn eigen eerste kampioenschap nog herinneren. Toevallig ook de clubkampioenschappen Ik zat net een paar weken op judo. In de halve finale werd ik in een houdgreep genomen en tikte ik af. Ik dacht namelik dat je dan nog opnieuw mocht beginnen
Dat heb ik ook geregeld gezien, inderdaad. Kinderen die bij de eerste de beste houdgreep die redelijk zat, aftikten. Dát is immers wat je bij de training ook doet. Dan kun je tenminste door.

Naja. Bij onze club wint iedereen, want de nummers 1 t/m 3 van een poule (er waren er 30 in totaal) krijgen een beker en de nummer 4 en 5 een medaille. Dit soort dingen zijn meer een kennismaking met het wedstrijdjudo en de gebruiken daarvan.

Erg leuk om te begeleiden, maar het was een redelijk lange dag. (van 12 tot 20 uur achter een tafel) Maar gewoon leuk om 's ochtends al die kleintjes te zien en 's avonds de ouderen (vanaf 15 jaar) bezig te zien. Mooie dingen gezien.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80219499
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Een chalet is imo niet duurzaam met de grond verenigd (staat vaak op caravanonderstellen met wielen).
..maar ze zijn vaak wel voorzien van schuren, uitbouwen, riolering etc. etc.
quote:
Aard en inrichting is wat lastig inderdaad. De aard is voor vakantiebewoning, maar dat kun je nooit aantonen denk ik. Inrichting zal minimaal op hetzelfde niveau zijn als het gemiddelde woonhuis, juist omdat het voor vakanties bedoeld is.
Het gaat meer om de aard en inrichting van het gebouw, als in "is het gebouw bedoeld om onroerend te zijn". Het antwoord bij zo'n chaletje is natuurlijk "ja", niemand verhuist zo'n ding elk jaar van de camping naar de caravanstalling.
Even voor jouw beeldvorming, dit is een portacabin, die dus als onroerend aangemerkt kon worden:

  maandag 12 april 2010 @ 11:36:28 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80219527
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat heb ik ook geregeld gezien, inderdaad. Kinderen die bij de eerste de beste houdgreep die redelijk zat, aftikten. Dát is immers wat je bij de training ook doet. Dan kun je tenminste door.

Naja. Bij onze club wint iedereen, want de nummers 1 t/m 3 van een poule (er waren er 30 in totaal) krijgen een beker en de nummer 4 en 5 een medaille. Dit soort dingen zijn meer een kennismaking met het wedstrijdjudo en de gebruiken daarvan.

Erg leuk om te begeleiden, maar het was een redelijk lange dag. (van 12 tot 20 uur achter een tafel) Maar gewoon leuk om 's ochtends al die kleintjes te zien en 's avonds de ouderen (vanaf 15 jaar) bezig te zien. Mooie dingen gezien.
Dat dacht ik toen inderdaad ook

Toch wel jammer dat ik er ooit mee gestopt ben...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 april 2010 @ 11:39:22 #180
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80219623
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

..maar ze zijn vaak wel voorzien van schuren, uitbouwen, riolering etc. etc.
[..]

Het gaat meer om de aard en inrichting van het gebouw, als in "is het gebouw bedoeld om onroerend te zijn". Het antwoord bij zo'n chaletje is natuurlijk "ja", niemand verhuist zo'n ding elk jaar van de camping naar de caravanstalling.
Even voor jouw beeldvorming, dit is een portacabin, die dus als onroerend aangemerkt kon worden:

[ afbeelding ]
Duidelijk.

Dus ik had in het verleden eigenlijk mijn stacaravan ook in box 3 moeten aangeven en mijn schoonouders moeten dat dus eigenlijk nog steeds
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80219777
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat dacht ik toen inderdaad ook

Toch wel jammer dat ik er ooit mee gestopt ben...
Gewoon weer beginnen!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 12 april 2010 @ 11:45:56 #182
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80219815
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:44 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Gewoon weer beginnen!
Met mijn huidige fysieke staat van mijn knie geen goed idee helaas
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80219853
Dan houdt het wel een beetje op, inderdaad....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80220234
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Duidelijk.

Dus ik had in het verleden eigenlijk mijn stacaravan ook in box 3 moeten aangeven en mijn schoonouders moeten dat dus eigenlijk nog steeds
O jee, na zo'n post op een openbaar forum denk ik dat jullie binnenkort een bezoekje krijgen van de FIOD Tip: doe voorlopig instappers aan, of schoenen met klittebandsluiting. Veters moet je namelijk inleveren in de nor.
pi_80220284
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

O jee, na zo'n post op een openbaar forum denk ik dat jullie binnenkort een bezoekje krijgen van de FIOD Tip: doe voorlopig instappers aan, of schoenen met klittebandsluiting. Veters moet je namelijk inleveren in de nor.
.

Koop meteen een klittebandje waarmee je de zeep op je lichaam vast kunt maken (applicable to hairy people), zodat die niet valt
  maandag 12 april 2010 @ 12:02:11 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80220355
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

O jee, na zo'n post op een openbaar forum denk ik dat jullie binnenkort een bezoekje krijgen van de FIOD Tip: doe voorlopig instappers aan, of schoenen met klittebandsluiting. Veters moet je namelijk inleveren in de nor.
De broekriem ook, maar ik vraag me dan wer af hoe ze de broekriem aanhalen in de nor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 april 2010 @ 12:02:33 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80220369
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef Maharbal het volgende:

[..]

.

Koop meteen een klittebandje waarmee je de zeep op je lichaam vast kunt maken (applicable to hairy people), zodat die niet valt
Zeep?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80220392
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeep?

  maandag 12 april 2010 @ 12:03:59 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80220411
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Maharbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80220763
Hahaha, ik moest hier zo hard om lachen:

  maandag 12 april 2010 @ 16:55:32 #191
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80231592
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:04 schreef Fogel het volgende:
Zeg lotus, doe jij wat "WGR-gerelateerd" qua werk?
Nope ik doe er helemaal niks mee. Dit subforum is voor mij gewoon ter leering ende vermaeck.

Vooral de topics dat "een vriend" een schuld heeft/iets illegaals/iets stoms heeft gedaan en dat "de vriend" nu in problemen is geraakt omdat justitie/belastingdienst/knokploeg voor zijn deur staat en dat "de vriend" nu wanhopig is, maar niet wil luisteren naar de goede adviezen. En advies vragen bij het juridisch loket is natuurlijk uit den boze

Dus!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 12 april 2010 @ 17:26:56 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_80232880
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nope ik doe er helemaal niks mee. Dit subforum is voor mij gewoon ter leering ende vermaeck.

Vooral de topics dat "een vriend" een schuld heeft/iets illegaals/iets stoms heeft gedaan en dat "de vriend" nu in problemen is geraakt omdat justitie/belastingdienst/knokploeg voor zijn deur staat en dat "de vriend" nu wanhopig is, maar niet wil luisteren naar de goede adviezen. En advies vragen bij het juridisch loket is natuurlijk uit den boze
Dan HJL die ineens op het forum rare antwoorden gaan geven... Ook leuk
quote:
Dus!
Gezellig dat je er bij bent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 12 april 2010 @ 21:20:58 #193
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80242014
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan HJL die ineens op het forum rare antwoorden gaan geven... Ook leuk
[..]

Gezellig dat je er bij bent
Merci!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 21:58:54 #194
45833 crew  Fogel
pi_80243786
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nope ik doe er helemaal niks mee. Dit subforum is voor mij gewoon ter leering ende vermaeck.

Vooral de topics dat "een vriend" een schuld heeft/iets illegaals/iets stoms heeft gedaan en dat "de vriend" nu in problemen is geraakt omdat justitie/belastingdienst/knokploeg voor zijn deur staat en dat "de vriend" nu wanhopig is, maar niet wil luisteren naar de goede adviezen. En advies vragen bij het juridisch loket is natuurlijk uit den boze

Dus!
Dat zijn inderdaad leuke topics. En de eeuwige "hoe kom ik onder een boete uit" zijn ook vermakelijk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80244521
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad leuke topics. En de eeuwige "hoe kom ik onder een boete uit" zijn ook vermakelijk
Soms weten mensen wel onder een boete uit te komen: Bekeuring aanvechten op diverse gronden... Helaas doet de foto in dat topic het niet meer.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 22:22:54 #196
45833 crew  Fogel
pi_80244993
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Light het volgende:

[..]

Soms weten mensen wel onder een boete uit te komen: Bekeuring aanvechten op diverse gronden... Helaas doet de foto in dat topic het niet meer.
Maar dat is een heel andere situatie dan bv met 150km/u op de snelweg gepakt worden en dan claimen dat het best moet kunnen omdat er toch niet zoveel verkeer is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80246121
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar dat is een heel andere situatie dan bv met 150km/u op de snelweg gepakt worden en dan claimen dat het best moet kunnen omdat er toch niet zoveel verkeer is.
Dan zeggen ze vaak dat er geen verkeer was. Ook onzin, er was wel verkeer, ze reden er zelf
En die situatie met die kraan was idd wel anders.
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 04:33:32 #198
45833 crew  Fogel
pi_80251745
Goedemorgen allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_80251750
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 04:33 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen allemaal
Môhge

Staat je taxi al voor?
pi_80252662
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')