(': !emanresu wuoJquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Linux.
Heb ik al, hoe denk je dat ik dit typ... wil gewoon settlers 7 spelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Jordy-B het volgende:
Koop een mac.
Die dingen worden speciaal gemaakt voor mensen zoals jij.
Nooit meer een computer aanraken.quote:
Games speel je op een console. Punt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb ik al, hoe denk je dat ik dit typ... wil gewoon settlers 7 spelen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Games speel je op een console. Punt.
Quoten voor Dummiesquote:
toch wel de originele he, anders is het verspilde moeite, er is nog geen crack voor die verdome DRMquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
quote:
Heb 18 euro betaald voor een key dus jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Markster het volgende:
[..]
toch wel de originele he, anders is het verspilde moeite, er is nog geen crack voor die verdome DRM
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
Het ligt toch echt aan jou... Zorg er eerst maar eens voor dat de opstartvolgorde (Boot order) in je BIOS goed staat en vervolgens als je toch in de BIOS bent zet je Native USB support aan et voila, je toetsenbord gaat ook werken.
Nou nou, wat een schande.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar de meeste mensen weten niet eens dat er zoiets als het bios bestaat.
Zolang alles werkt is het geen schande.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |