Schatteboutjequote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schatteboutje![]()
Weet je al meer over Kaatje?
Heb een mooie Tigra zien staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:44 schreef krengetje het volgende:
[..]gelijk na het werk naar de garage. Kijken of ze hem kunnen lassen enja... anders moet hij weg he
Cool. Heeft ie ook een site?quote:
nee, maar er zijn zoveel dingen in het leven waat je iets mee op kan lopen daar laat je toch ook niet op testen om zeker te zijn dat je het niet hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WTF?
Ik neuk, met condoom, dat is niet 100% veilig, maar ja, dat hoort erbij, dus vergeet de test?? Zeg je dat?
Wat is nu het punt dat je wil maken? Want ik begrijp niets van wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, maar er zijn zoveel dingen in het leven waat je iets mee op kan lopen daar laat je toch ook niet op testen om zeker te zijn dat je het niet hebtmaar iedereen moet doen waar die zichzelf prettig bij voelt hoor
het heeft niet alleen met eigen zekerheid te maken, baby heeft een zeer wisselend sexleven geloof ik als ik t hier moet geloven, toch ook fijn voor zn bedpartners!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, maar er zijn zoveel dingen in het leven waat je iets mee op kan lopen daar laat je toch ook niet op testen om zeker te zijn dat je het niet hebtmaar iedereen moet doen waar die zichzelf prettig bij voelt hoor
Lees ff voor het gemak over mijn vorige post heenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ze het overdreven vind je 2 x per jaar te laten testen als je het altijd veig doet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat is nu het punt dat je wil maken? Want ik begrijp niets van wat je zegt.
zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? ik begrijp ook niet helemaal waarom iedereen er zo fel op reageert damnquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ze het overdreven vind je 2 x per jaar te laten testen als je het altijd veig doet.
Ik ook
Veilig bestaat niet, ook dat is al aangegeven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ze het overdreven vind je 2 x per jaar te laten testen als je het altijd veig doet.
Ik ook
Ja, maar de meeste dingen geef je niet door aan andere als je er mee naar bed gaat..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
FF? Komt het nou op TV of niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
De zus van knuffelmeisje is jarig, dus ik moet mee.Best leuk hoor, maar als er meer mannen zijn die de wedstrijd willen zien en het wordt op TV uitgezonden?? dan graag.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
"ik heb een mooie lelijke auto zien staan"
vreemd
Ook niet mijn ding, maar goed, krengetje vind hem leukquote:
Ik welquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook
ja ik begrijp dat je het doet om niemand anders te willen infecteren maar als er geen enkele reden is om het vermoeden te hebben dat je iets hebt blijf ik het overdreven vinden om je 2 keer per jaar te testen en dat is gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Lees ff voor het gemak over mijn vorige post heen
het zal wel aan ons liggen :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo moeilijk was dat toch niet te begrijpen? ik begrijp ook niet helemaal waarom iedereen er zo fel op reageert damn
Ja, op een betaalde zender (zoals) sport1quote:
blijft een opelquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
een tigra past wel helemaal bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |