Was laatst een grote herhalingstest in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. Flink aantal van de mensen die bij de eerste chlamydia hadden, hadden het weer. Tis om te janken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik snap idd niet waarom je dat niet begrijpt. Zoals gezegd kun je op verschillende manieren een soa oplopen, dat uitsluiten is toch heel wijs? Zouden meer mensen moeten doen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms![]()
door mijn hekel aan condooms, zit ik nu aan 2 koters vast
Doe eens niet zo ignorantquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hehe dat snap ik ook nog wel maar toch vind ik het persoonlijk ietwat overdreven, het lijkt wel hip te zijn ofzo als je je laat testen
Beter safe then sorry..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hehe dat snap ik ook nog wel maar toch vind ik het persoonlijk ietwat overdreven, het lijkt wel hip te zijn ofzo als je je laat testen
En maar janken als ze 10 jaar later geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was laatst een grote herhalingstest in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. Flink aantal van de mensen die bij de eerste chlamydia hadden, hadden het weer. Tis om te janken.
tegenwoordig haal ik hem op tijd eruit en spuit ik recht in haar ogenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doop mijn lul altijd even in een emmer vloeibare latex die ik heb staan.
Leuk gespreksonderwerp op de verjaardag van oma.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter safe than sorry..![]()
Ik snap jou niet zo... "hip om je te laten testen?" please
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een 'speciale' club. Interessant wel..
*vliegt naar mailquote:
gebruik je ze met kreng wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms![]()
door mijn hekel aan condooms, zit ik nu aan 2 koters vast
Je laat je vooral testen, omdat je het niet op je geweten wil hebben, dat je iemand anders infecteert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat begrijp ik wel maar ik snap het niet dan misschien, als je rookt laat je toch ook niet 2 keer per jaar checken of je misschien al beginnende longkanker hebt ofzo
Maar goed dat Memento zich niet laat testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En maar janken als ze 10 jaar later geen kinderen kunnen krijgen.
Als ik dat elke keer doe, wordt ze gemummificeerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tegenwoordig haal ik hem op tijd eruit en spuit ik recht in haar ogen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter safe then sorry..![]()
Ik snap jou niet zo... "hip om je te laten testen?" please
Ik doe niet aan sex met krengquote:
WTF?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
ja dat begrijp ik wel maar ik snap het niet dan misschien, als je rookt laat je toch ook niet 2 keer per jaar checken of je misschien al beginnende longkanker hebt ofzo
No shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja misschien snap ik het ook wel niet omdat ik gewoojn -bewust- niet zo'n heel spectaculair en wisselend seksleven heb
Zeg je nu dat HW saai was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja misschien snap ik het ook wel niet omdat ik gewoon -bewust- niet zo'n heel spectaculair en wisselend seksleven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |