Whatshesaid, Is die nagellak nou die van Herôme? Of was jij dat niet die dat een tijdje terug had gevraagd...?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, draag zoveel zwart zelfs in de lente/zomer. Staat je goed, en je nagellak
[..]
Je shoes!
oeh, das best slim: je naam in het Groot Wit Dat Overblijft zetten!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:24 schreef MilanILF het volgende:
Oe, al de 3e outfit die ik heb gepost ooit, mét mooi wit dingetje. (Wat een trend wordt dit)
[ afbeelding ]
Ben ik nu een trendzetter?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:24 schreef MilanILF het volgende:
Oe, al de 3e outfit die ik heb gepost ooit, mét mooi wit dingetje. (Wat een trend wordt dit)
[ afbeelding ]
Het grappige is dat ik er de hele dag complimentjes over heb gehadquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:47 schreef H1N1 het volgende:
[..]
ik vind dit eerlijk gezegd nogal oubollig, ook al is het werkkleding.
mja ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt denderend. Andere, simpelere schoenen had ik mooier gevonden denk ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef rena het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik er de hele dag complimentjes over heb gehadWel grappig dat meningen kunnen verschillen, vind het ook fijn om verschillende meningen te horen (anders postte ik het hier niet
).
Zo'n outfit is altijd goedquote:
Maat 48 is inderdaad vrij groot. Betrek je dit op je eigen maat?quote:
Het maakt me al niet eens meer uit wat je schoenmaat is. Ik ga deze van je jatten.quote:
Mag van mijquote:Op zondag 18 april 2010 18:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Het maakt me al niet eens meer uit wat je schoenmaat is. Ik ga deze van je jatten.
persoonlijk vind ik het zo warm nog niet, dus vind ik laarzen er best onder kunnen: je kan zoiets dan 'lichter' maken door een niet zo dikke panty ipv een legging aan te trekken. Of leuke open pumpjes/sandaaltjes?quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Lotteu het volgende:
Ik heb geloof ik een probleem, weet niet of ik hier ook om tips mag vragen hihi? Ik heb namelijk geen idee wat voor schoenen ik hieronder aan kan doen. Mijn kleding van vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |