Eensquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Lotteu het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hip, haha. Vooral de outfits van Pumpkinsoup en Marouska vind ik heel tof!
Ik vind zelf dat ik vaak nogal saai eruit zie eigenlijk, maar durf vaak niet zo goed iets opvallend te dragen. Ik vind mezelf door mn lengte al snel zo opvallend (1m81).. Ik zal morgen ook eens een foto maken van mn outfit (nu al in joggingbroek op de bank)
Minus rokje: nice!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad:
[ afbeelding ]
En wat ik aan heb:
[ afbeelding ]
En een schattig haarbandje erbij:
[ afbeelding ]
Ja, dan moet ik toch het lef eens hebben om een foto te posten, misschien krijg ik dan ook goed advies hahaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef rena het volgende:
[..]
EensBen ook heel blij met het advies dat ik hier krijg
Staat daar nou een vibo op je kast?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
.tinypic.com/21yal3.jpg]afbeelding[/url] ]
En een schattig haarbandje erbij:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Staat daar nou een vibo op je kast?
Dankje!quote:
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef nietzman het volgende:
Conditioner? Is een orgasme zo'n workout voor je dan?
Ik heb vaak dat ik ineens zo'n combinatie iets in m'n hoofd wat me dan een leuke outfit lijkt en dan ga ik op zoek naar alle stukkenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
zie het idd niet veel in amsterdam, iig niet overdag op straat ofzo.
vandaag droeg ik dit, in amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja ik zat nog te twijfelen over dat shortje, maar die ik in m'n hoofd had, vond ik toch te donker, en deze past gewoon wat beter bij het bruin en het roze blousjequote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik ineens zo'n combinatie iets in m'n hoofd wat me dan een leuke outfit lijkt en dan ga ik op zoek naar alle stukken
En dit was dus exact wat ik in m'n hoofd hadmaar dan met iets andere shorts
haha
Die is niet van H&M..quote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Maisnon het volgende:
Even stiekem tussendoor:
Weet iemand trouwens of ze nog dat eh, spijkerjasje bij de H&M hebben met die epaulet achtige dingen op de voorkant, deze? http://lookbook.nu/look/625261-Join-the-force
Maar Maisnon, dat is toch heul geen leuk jasje?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Maisnon het volgende:
Even stiekem tussendoor:
Weet iemand trouwens of ze nog dat eh, spijkerjasje bij de H&M hebben met die epaulet achtige dingen op de voorkant, deze? http://lookbook.nu/look/625261-Join-the-force
Jasje komt van vila, tanktop is van de h&mquote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Maisnon het volgende:
Even stiekem tussendoor:
Dankjewel.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Lotteu het volgende:
Wat zijn jullie allemaal hip, haha. Vooral de outfits van Pumpkinsoup en Marouska vind ik heel tof!
Ik vind zelf dat ik vaak nogal saai eruit zie eigenlijk, maar durf vaak niet zo goed iets opvallend te dragen. Ik vind mezelf door mn lengte al snel zo opvallend (1m81).. Ik zal morgen ook eens een foto maken van mn outfit (nu al in joggingbroek op de bank)
Dat is zeer zeker een heul leuk jasje, boef!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar Maisnon, dat is toch heul geen leuk jasje?
Mja ik weet niet, zo'n ruimvallend ding moet op tunieklengte zijn denk ik, dan oogt het pas slank. Nu krijg je juist het tegenovergestelde effect vrees ik, omdat ie net rond de buik opbolt en dus daar de aandacht naar toe trekt en eigenlijk ook onnodig veel vorm schept op plaatsen waar ik vermoed dat er niet zoveel zit (gezien je vorige foto).quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, normaal draag ik ze ook op de elleboog. En strakke dingen durf ik nooit zo goed, liever te weinig vorm dan te veel laten zienWil juist niet de nadruk op mijn buik leggen eigenlijk.
Schoenen weet ik niet meer waar ik ze gekocht heb, kan wel Dolcis zijn, maar dit zijn hakken waar ik goed op kan lopen.
Ik draag ook gewoon hakken hoor, daar heb ik niet echt problemen mee, ik ben dan alleen 1m90 ofzo haha! Mensen zeggen vaak "Was je nog niet lang genoeg?" Aaargh zo vervelend vind ik dat, ik hou het ook maar op jaloeziequote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Ohh en des te langer des te mooier vind ik hoor! Ik ben zelf maar een paar centimeter kleiner, maar ik doe ook gewoon hakken aan. Ook nooit een negatieve reactie op gehad, alleen lovende en/of jaloerse opmerkingen! Mensen vinden het juist prachtig.
En tja, er is natuurlijk ook gewoon een middenweg: niet te saai en niet te opvallend, gewoon een 'beetje hip'? Je moet niets doen waar je je onprettig en overdressed bij voelt.
Ja, sleehakken. Ik krijg vaker te horen van mensen die er niet zo van houden. Ik vind ze zelf erg leuk hihiquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Zijn dat van die slee schoen dingen?
Hou er zelf niet zo van ,
maar de rest ziet erg goed uit
Ik hou van sleehakken, maar ik vind ze vaak mooier ogen als ze iets hoger zijn, en als ze iets 'natuurlijker' zijn qua materiaal (beetje zo'n zomers, hippie riet-/hout-/kurkidee).quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ja, sleehakken. Ik krijg vaker te horen van mensen die er niet zo van houden. Ik vind ze zelf erg leuk hihi
ik vind ze altijd een beetje een spice girls uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ja, sleehakken. Ik krijg vaker te horen van mensen die er niet zo van houden. Ik vind ze zelf erg leuk hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vind ik idd ook mooier, maar die ik heb met dat rietachtige spul (hoe heet dat?) hebben open teen en dat vond ik gister toch net even wat te koud..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik hou van sleehakken, maar ik vind ze vaak mooier ogen als ze iets hoger zijn, en als ze iets 'natuurlijker' zijn qua materiaal (beetje zo'n zomers, hippie riet-/hout-/kurkidee).
Dat vorige was leuker , beetje oma outfitje ditquote:
Star Trek shirtquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef Stickvis het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
En morgen...
[ afbeelding ]
Tja voetbalshirt kan eigenlijk niet maar is wel de steel city derby dus moet wel
Zwart heeft ALLE kleuren al geabsorbeerd, dus is in principe heel kleurrijk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het niet vrolijk lente-achtig is enzo, maar ik hou gewoon zo van all black outfits
Het is een zwart jurkje met daar overheen een lange zwarte sheer blouse met opgerolde mouwen.
Vind het wel leuk! heb je nou groen op je nagels?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het niet vrolijk lente-achtig is enzo, maar ik hou gewoon zo van all black outfits
Het is een zwart jurkje met daar overheen een lange zwarte sheer blouse met opgerolde mouwen.
Schattig bloesje! En je haar!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Aangezien ik vaak commentaar geef maar zelf nooit iets post (sorry voor de rare pose):
blousje H&M, rokje Topshop, schoenen Aldo, tas Pieces
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat poppig...!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Aangezien ik vaak commentaar geef maar zelf nooit iets post (sorry voor de rare pose):
blousje H&M, rokje Topshop, schoenen Aldo, tas Pieces
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook, draag zoveel zwart zelfs in de lente/zomer. Staat je goed, en je nagellakquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Je shoes!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef Marouska het volgende:
Ik ging doen als Stickvis, maar ehh ik geloof dat ik wat aan ruimtelijk inzicht mis:
[ afbeelding ]
vest, shirt, schoenen en sieraden H&M; rok River Island; oversized vest en sjaal van vriendje; tas vintage Givenchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |