tofffquote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Legging, skirt & Schoenen v.d. H&; vest Yaya; shirt handmade by cool lady @ landjuweel
die mouwen moet je óf omhoog doen tot boven de ellebogen, óf niet oprollen. Zo staat het lullig en maakt het kort en breed. Een ander topje zou ik eigenlijk ook mooier vinden met dit jasje, iets strakkers denk ik. Zo wordt het iets te weinig vorm.quote:
Thanks. Zeg, wat is er met jouw outfits?quote:
Ik ben tante, komt dat even mooi uitquote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
^^^ ziet er uit als iets wat een tante kan aanhebben...
Waar had je die gekocht? Ik wil ook een stipjespanty, maar kan ze nergens vinden.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Marouska het volgende:
[..]
Die panty heb ik ook: zat in zo'n dubbelpak samen met de stippeltjespanty die ik zo graag wou. Waarom wordt dit 'm niet? Vind het best leuk eigenlijk?
Je hebt gelijk, normaal draag ik ze ook op de elleboog. En strakke dingen durf ik nooit zo goed, liever te weinig vorm dan te veel laten zienquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef Marouska het volgende:
[..]
die mouwen moet je óf omhoog doen tot boven de ellebogen, óf niet oprollen. Zo staat het lullig en maakt het kort en breed. Een ander topje zou ik eigenlijk ook mooier vinden met dit jasje, iets strakkers denk ik. Zo wordt het iets te weinig vorm.
Zeg, zijn dat schoenen van de Dolcis? En yaaay, vrouwen moeten meer hakken dragen!
H&M geloof ik? Gezien de ROTkwaliteit zou ik zeggen van wel jaquote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waar had je die gekocht? Ik wil ook een stipjespanty, maar kan ze nergens vinden.
Ja H&M, maar ik zou 'm niet kopen tenzij je extreeeem voorzichtig bent.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Marouska het volgende:
[..]
H&M geloof ik? Gezien de ROTkwaliteit zou ik zeggen van wel ja
Inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef Marouska het volgende:
En yaaay, vrouwen moeten meer hakken dragen!
Hoezo omdat ik niks post? :p Ik ben nu hekwerk in de tuin aan het schuren en zulks om het vervolgens te voorzien van een nieuw likje verf hahah.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Thanks. Zeg, wat is er met jouw outfits?
Och, ik weet ook stevige panties binnen 5 minuten te slopen, dus echt veel zou het niet uit maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja H&M, maar ik zou 'm niet kopen tenzij je extreeeem voorzichtig bent.
Achja, aan de andere kant, voor die 2,50 kunt je 'm ook nog wel op één avondje verneuken
Die pumps heb ik in het grijsquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad:
[ afbeelding ]
En wat ik aan heb:
[ afbeelding ]
En een schattig haarbandje erbij
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Och, ik weet ook stevige panties binnen 5 minuten te slopen, dus echt veel zou het niet uit maken.Toffe pumps trouwens.
Waren ze er in het grijs dan? Van de H&M? Ik heb ze in het zwart en groenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die pumps heb ik in het grijs
Ik vind het wel mooi wat je aanhebt, wel gewaagd! Draag je dit overdag? Naar college/boodschappen doen of werk ofzo?
Oh nee ze zijn uit een of ander schoenentent in Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Waren ze er in het grijs dan? Van de H&M? Ik heb ze in het zwart en groen!
En ja dit draag ik nu naar de universiteitsbibliotheekhet is best gewaagd ja, maar zo loopt de helft van de stad erbij met zonnig weer.
Hm nou hier welquote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh nee ze zijn uit een of ander schoenentent in AmsterdamMaar lijken wel echt hetzelfde.
Enne, ik zie ze hier niet echt zo lopen, vandaar dat ik er verbaasd over was
Mijn eerste gedachte was echt: 'oh, is dit gewaagd...? Jeetje?'quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die pumps heb ik in het grijs
Ik vind het wel mooi wat je aanhebt, wel gewaagd! Draag je dit overdag? Naar college/boodschappen doen of werk ofzo?
Ik heb vandaag minstens 5 vrouwen bij de uni zien lopen met hetzelfde idee aanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh nee ze zijn uit een of ander schoenentent in AmsterdamMaar lijken wel echt hetzelfde.
waar is 'hier' als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt heel leuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
zie het idd niet veel in amsterdam, iig niet overdag op straat ofzo.
vandaag droeg ik dit, in amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg leuk, maar ook hier (Delft) zie ik het weinig langs komen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leukquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad:
[ afbeelding ]
En wat ik aan heb:
[ afbeelding ]
En een schattig haarbandje erbij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |