Ik hou van sleehakken, maar ik vind ze vaak mooier ogen als ze iets hoger zijn, en als ze iets 'natuurlijker' zijn qua materiaal (beetje zo'n zomers, hippie riet-/hout-/kurkidee).quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ja, sleehakken. Ik krijg vaker te horen van mensen die er niet zo van houden. Ik vind ze zelf erg leuk hihi
ik vind ze altijd een beetje een spice girls uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ja, sleehakken. Ik krijg vaker te horen van mensen die er niet zo van houden. Ik vind ze zelf erg leuk hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vind ik idd ook mooier, maar die ik heb met dat rietachtige spul (hoe heet dat?) hebben open teen en dat vond ik gister toch net even wat te koud..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik hou van sleehakken, maar ik vind ze vaak mooier ogen als ze iets hoger zijn, en als ze iets 'natuurlijker' zijn qua materiaal (beetje zo'n zomers, hippie riet-/hout-/kurkidee).
Dat vorige was leuker , beetje oma outfitje ditquote:
Star Trek shirtquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef Stickvis het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
En morgen...
[ afbeelding ]
Tja voetbalshirt kan eigenlijk niet maar is wel de steel city derby dus moet wel
Zwart heeft ALLE kleuren al geabsorbeerd, dus is in principe heel kleurrijk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het niet vrolijk lente-achtig is enzo, maar ik hou gewoon zo van all black outfits
Het is een zwart jurkje met daar overheen een lange zwarte sheer blouse met opgerolde mouwen.
Vind het wel leuk! heb je nou groen op je nagels?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het niet vrolijk lente-achtig is enzo, maar ik hou gewoon zo van all black outfits
Het is een zwart jurkje met daar overheen een lange zwarte sheer blouse met opgerolde mouwen.
Schattig bloesje! En je haar!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Aangezien ik vaak commentaar geef maar zelf nooit iets post (sorry voor de rare pose):
blousje H&M, rokje Topshop, schoenen Aldo, tas Pieces
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat poppig...!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Aangezien ik vaak commentaar geef maar zelf nooit iets post (sorry voor de rare pose):
blousje H&M, rokje Topshop, schoenen Aldo, tas Pieces
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook, draag zoveel zwart zelfs in de lente/zomer. Staat je goed, en je nagellakquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Je shoes!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef Marouska het volgende:
Ik ging doen als Stickvis, maar ehh ik geloof dat ik wat aan ruimtelijk inzicht mis:
[ afbeelding ]
vest, shirt, schoenen en sieraden H&M; rok River Island; oversized vest en sjaal van vriendje; tas vintage Givenchy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |