Sorry! Hij kwam me gewoon bekend voor, wilde niet voor m'n beurt pratenquote:Op maandag 19 april 2010 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hij is indd van AA.
bedankt voor het antwoorden shiny(..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Leuk. Vind wel dat je het shirt een beetje mag 'opsmokken', zit wat strak zo.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
haha maakt niet uit![]()
stomme was wel dat de zaterdag nadat ik het had gekocht , hij bij ZARA hing.
voor wel maar;Oeh das kut, AA is een stuk duurder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokje is tofquote:
American Apparelquote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Lotteu het volgende:
Wat is AA?![]()
Ik vind het een erg leuk rokje! Met dat shirtje ook al zou ik m ook iets minder 'strak trekken'
Hoezo niet? Ik vind ze erg fijn.quote:Op maandag 19 april 2010 19:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik een paar boxers, maar ben er niet tevreden mee
Ooh oke!quote:
In Amsterdam heb je er twee winkels vanquote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ooh oke!
Waar zit dat ergens in de randstad? Nog nooit gezien eigenlijk (alleen in Antwerpen ooit geweest)
Loopt heel snel uit, stof is dun en de boxer schuift dan nog meer alle kanten op dan een gemiddelde wijde boxer.quote:
Je boobies zijn sowieso geen AAquote:Op maandag 19 april 2010 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hij is indd van AA.
bedankt voor het antwoorden shiny(..)
Door je hooggesloten shirt lijken je boobies een beetje megaquote:
Super leuke kleur nagellak.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef Marouska het volgende:
Ik ging doen als Stickvis, maar ehh ik geloof dat ik wat aan ruimtelijk inzicht mis:
[ afbeelding ]
vest, shirt, schoenen en sieraden H&M; rok River Island; oversized vest en sjaal van vriendje; tas vintage Givenchy
Het is ook wel een beetje erg oranje, ja, krijg het ook wel eens te horen: mijden als de pest tijdens 30 april dus. Of ik moet die dag helemaal voor de klapjostielook gaan, dan matcht het weer wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Super leuke kleur nagellak.Ik heb een kleur die nagenoeg hetzelfde is, maar iedereen vindt het een rare kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |