abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76735836

Voor de mensen die American Apparel niet kennen. Het is dus een kledingketen. Het bedrijf richt zich voornamelijk op jongeren. Volgens Dov Charnet, de oprichter van American Apparel, is seks de drijvende kracht om jongeren te motiveren. Een advertentie van het bedrijf straalt dan ook seks uit. Het is ook de manier van het bedrijf om het zo een eerbetoon te geven. Of met andere simpele woorden te zeggen, seks verkoopt. Wat voornamelijk in de VS tot de nodige controverse leidt.
Sinds enkele jaren heeft American Apparel ook winkels in Nederland. De eerste werd geopend in de Jordaan. Later een tweede in de Utrechtestraat. En Rotterdam aan de Meent heeft er ook eentje. Het bedrijf is van plan om meerdere winkels te openen in ons land.

Ik vind American Apparel eigenlijk een beetje een veredelde Zeeman, hip in een nieuw jasje. Toch moet het gezegd dat de kwaliteit stukken beter is. En daar betaal je dan ook naar. Ik vind sommige dingen in het echt flink tegenvallen. Maar dat is veelal met dingen die je op site’s ziet.

Wat kun je daar voornamlijk kopen? Voornamelijk basics, oud en nieuw gemengd. Ik heb er zelf leggings, jasjes en topjes gekocht. Ik zou het ook wel tof vinden als hier een Banana Republic zou komen. Die hebben ook hele mooie basiscs. En naar mijn idee net iets chiquer.

Hier een voorproefje van de lente/zomer collectie van 2010.
Wat vinden jullie? Kopen jullie of bestellen jullie weleens bij American Apparel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 19-04-2010 20:47:15 ]
pi_76736550

Bizar.
Go hard or go home
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:00:58 #3
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_76737960
Ik koop er heel veel: t-shirts, onder t-shirts, ondergoed, polo's, sokken, cardigans, etc. Ik ben er meestal tevreden over, maar sommige dingen zijn echt te duur. De brede maatrange, het fijne katoen, vele kleuren en de afwezigheid van logo's vind ik de grootse pluspunten.

Ik vind het wel een opvallende ontwikkeling dat ze nu ook meer met seizoenskleding en iets 'sjiekere' kleding komen. Met het laatste bedoel ik overhemden en peacoats. Dat zijn dingen die ik niet snel bij AA zal kopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gimmick op 12-01-2010 21:14:30 ]
I am a black hole shitting into the void
pi_80496172
Ik vind het nice.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80496319
De damesmode voor deze zomer is echt beroerd.. Baseer ik niet alleen op de bovenstaande foto's maar ook vanuit mn werk als salesadviseur in de modeindustrie Alleen de schoenen, die zijn wel leuk
Dit merk zegt me verder ook niet erg veel (hoef er gelukkig niet mee te werken, ik zou niet weten wat ik ervan moet inkopen ). Zijn die modellen trouwens wel proffesioneel?
  maandag 19 april 2010 @ 20:56:20 #6
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_80496700
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef kadeautje het volgende:
De damesmode voor deze zomer is echt beroerd.. Baseer ik niet alleen op de bovenstaande foto's maar ook vanuit mn werk als salesadviseur in de modeindustrie Alleen de schoenen, die zijn wel leuk
Dit merk zegt me verder ook niet erg veel (hoef er gelukkig niet mee te werken, ik zou niet weten wat ik ervan moet inkopen ). Zijn die modellen trouwens wel proffesioneel?
Waarom niet? En American Apparel staat bekend om hun fijne basics.
  maandag 19 april 2010 @ 21:00:09 #7
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_80496880
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef kadeautje het volgende:
Nee, modellen worden van straat gepluk of zijn werknemers.
I am a black hole shitting into the void
pi_80498260
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Waarom niet? En American Apparel staat bekend om hun fijne basics.
Om de eenvoudige reden dat de kleding van AA niet aansluit bij de doelgroep van mijn werkgever Dat is natuurlijk puur zakelijk, maar persoonlijk vind ik het ook niet erg mooi of aantrekkelijk. Daarbij moet ik wel zeggen dat ze redelijk betaalbaar zijn, zeker voor de jongere dames.

Modellen zijn werknemers of dames die van straat worden geplukt? Ik bid om sarcasme
  donderdag 22 april 2010 @ 10:23:49 #9
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80588591
AA Te relaxte basics
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80589834
Ik vind het meeste op die plaatjes hierboven best mooi eigenlijk, vooral die panty's
Behalve die panty zonder kont erin?

[ Bericht 27% gewijzigd door Lotteu op 22-04-2010 11:43:36 ]
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80589967
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Nee, modellen worden van straat gepluk of zijn werknemers.
Nog een pluspunt Bij freshcotton doen ze dat volgens mij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')