Waarom niet? En American Apparel staat bekend om hun fijne basics.quote:Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef kadeautje het volgende:
De damesmode voor deze zomer is echt beroerd.. Baseer ik niet alleen op de bovenstaande foto's maar ook vanuit mn werk als salesadviseur in de modeindustrieAlleen de schoenen, die zijn wel leuk
Dit merk zegt me verder ook niet erg veel (hoef er gelukkig niet mee te werken, ik zou niet weten wat ik ervan moet inkopen). Zijn die modellen trouwens wel proffesioneel?
![]()
Nee, modellen worden van straat gepluk of zijn werknemers.quote:Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef kadeautje het volgende:
De damesmode voor deze zomer is echt beroerd.. Baseer ik niet alleen op de bovenstaande foto's maar ook vanuit mn werk als salesadviseur in de modeindustrieAlleen de schoenen, die zijn wel leuk
Dit merk zegt me verder ook niet erg veel (hoef er gelukkig niet mee te werken, ik zou niet weten wat ik ervan moet inkopen). Zijn die modellen trouwens wel proffesioneel?
![]()
Om de eenvoudige reden dat de kleding van AA niet aansluit bij de doelgroep van mijn werkgeverquote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waarom niet? En American Apparel staat bekend om hun fijne basics.
Nog een pluspuntquote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Nee, modellen worden van straat gepluk of zijn werknemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |