abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 18:43:26 #251
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80195042
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:22 schreef francis998 het volgende:

[..]

typisch een tijn antwoord

Tja..ik ben veels te lui en te moe om een plan te bedenken;) dus je staat er toch echt alleen voor
Hoezo typisch antwoord van mij?

Dan gaat je droom dus ook niet uitkomen Je moet er wel wat voor doen he
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80195167
Ik heb vandaag Inglorious Bastards gezien, was wel vermakelijk.
En misschien via een vriendin van de vriendin van mijn broertje ( ) een gasfornuis
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zondag 11 april 2010 @ 18:51:03 #253
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80195320
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:46 schreef Autidude het volgende:
Ik heb vandaag Inglorious Bastards gezien, was wel vermakelijk.
En misschien via een vriendin van de vriendin van mijn broertje ( ) een gasfornuis
Inglorious Bastards moet ik nog zien. Quintin Tarritiono is een held
Kijk dat is mooi. Misschien kan je op die manier wel meer dingen regelen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80195387
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Eh In mijn vorige leven
Geloof jij in reïncarnatie?
  zondag 11 april 2010 @ 18:53:31 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80195405
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee
14 SHADES OF GREY
pi_80195445
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee
Neuh, ik ook niet hoor. Ik zou het maar raar vinden als je las iemand anders terug moeten komen
pi_80195477
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inglorious Bastards moet ik nog zien. Quintin Tarritiono is een held
Kijk dat is mooi. Misschien kan je op die manier wel meer dingen regelen.
Het is wel een goede film, met een paar leuke stukjes.. Denk dat je hem wel kan waarderen.

En voor de rest qua spulletjes voor mijn huisje, is er natuurlijk van alles mogelijk. Ik heb niet zo veel
contact met familie, en het is ook een rare familie.. maar in dit soort tijden kom ik er toch weer achter dat ik wel familie heb Zo heb ik ook al pannen, via een tante. En diverse felicitaties. En iedereen kijkt een
beetje rond.

Maarja, het blijft een hoop gedoe en geregel, maar dat is ff het opbouwen en settlen.. als straks alles rond is en een beetje op gang is dan is het al een stuk minder spanning en alles. Maar ik vind het wel leuk en heb er super veel zin in!!
pi_80195583
Ik geloof wel in bepaalde beperkte mate in reincarnatie
Ook dat je terug kan komen als dier.. Maar niet met een bewust verleden, bij sommige mensen misschien een stukje of onverklaarbare associaties bla bla.. dat gaat heel diep.. Maar iig niet bewust van je vorige geest/ziel, zeg maar. Maar wel met een doel. En wat er is als je doel voldaan is? Geen idee.

Maar ik vind wel dat er meer dan redelijke aanwijzingen zijn dat er een eventuele mogelijkheid is dat er een vorm van reincarnatie zou kunnen bestaan (WAT EEN ZIN!! )
Zelfde geld voor geesten/spoken/entiteiten.
  zondag 11 april 2010 @ 18:59:27 #259
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80195611
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Neuh, ik ook niet hoor. Ik zou het maar raar vinden als je las iemand anders terug moeten komen
Hoezo? Als je er niet bewust maakt dat toch niet uit. Je weet niet van je vorige leven.
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:55 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het is wel een goede film, met een paar leuke stukjes.. Denk dat je hem wel kan waarderen.

En voor de rest qua spulletjes voor mijn huisje, is er natuurlijk van alles mogelijk. Ik heb niet zo veel
contact met familie, en het is ook een rare familie.. maar in dit soort tijden kom ik er toch weer achter dat ik wel familie heb Zo heb ik ook al pannen, via een tante. En diverse felicitaties. En iedereen kijkt een
beetje rond.

Maarja, het blijft een hoop gedoe en geregel, maar dat is ff het opbouwen en settlen.. als straks alles rond is en een beetje op gang is dan is het al een stuk minder spanning en alles. Maar ik vind het wel leuk en heb er super veel zin in!!
Dan is familie toch nog ergens goed voor
Succes en rustig aan doen
14 SHADES OF GREY
pi_80195644
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:55 schreef Autidude het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel leuk en heb er super veel zin in!!
Volgens mij heeft het een goede invloed op je stemming
pi_80195809
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef Autidude het volgende:
Ik geloof wel in bepaalde beperkte mate in reincarnatie
Ook dat je terug kan komen als dier.. Maar niet met een bewust verleden, bij sommige mensen misschien een stukje of onverklaarbare associaties bla bla.. dat gaat heel diep.. Maar iig niet bewust van je vorige geest/ziel, zeg maar. Maar wel met een doel. En wat er is als je doel voldaan is? Geen idee.

Maar ik vind wel dat er meer dan redelijke aanwijzingen zijn dat er een eventuele mogelijkheid is dat er een vorm van reincarnatie zou kunnen bestaan (WAT EEN ZIN!! )
Zelfde geld voor geesten/spoken/entiteiten.
Ik begrijp heel goed wat je schrijft... Iedereen maakt wel eens bijzondere dingen mee, waarvan je afvraagt of het toeval is of niet....Er is meer tussen hemel en aarde. Zoveel is duidelijk. Er is veel wat onverklaard is. Ik kan niets uitsluiten.

Ik heb ook wel eens rare dingen mee gemaakt, het leek wel of ik soms heel kortstondig in een andere wereld belandde... Niet te omschrijven. Of een typische deja vu had.
  zondag 11 april 2010 @ 19:07:16 #262
295984 Demise
I saw you look away
pi_80195894
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan luister je naar de verkeerde muziek. Ik versta vaak niet eens van wat ze zingen. Laat staan dat het iele jongensstemtjes zijn. Ik luister bijna alleen maar naar metal en daar grunten ze meestal in.
High School Musical is na mijn tijd dat ken ik niet Te oud voor.
Ik ook niet. Vandaar dat ik meisje zou willen zijn.
Ik luister er niet naar, ik hoor het. Het schalt uit de luidsprekers van kledingwinkels etc. Ik luister ook best veel metal, maar ik ben niet zo'n van van grunten. Bullet for my Valentine vind ik wel mooi, ook al grunt die zanger ook best veel in bepaalde nummers. En wees blij dat je het niet kent, het is afgrijselijk. Heb ooit verplicht deel twee moeten zien en heb gehoord dat het daarna alleen maar verder bergafwaarts ging, al kan ik me amper iets slechters voorstellen.
Hm. Ik kan me één punt bedenken waarop het (voor mij) gemakkelijker zou zijn een jongen te zijn, en dat is bij het nemen van een tattoo. Bijna elke plek op het lichaam waar ik zou overwegen een tattoo te laten zetten, kan problemen opleveren met een latere baan. In de nek met een knotje, op de schouder met een jurk met een open rug, op de arm sowieso met een jurk, op de kuit met een mantelpak... Niet dat ik mezelf in mantelpak zie rondlopen, maar dat is nú. Wie weet hoe ik daar later over denk. Terwijl als man de schouder niet zoveel problemen oplevert.
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:07 schreef Spoortie het volgende:
Weet niet of ik zal komen op zo'n meet maar is 't niet redelijk moeilijk om met mensen te praten van verschillende leeftijden/hobby's&interesse's enzo..?
Dat weet je niet. Maar ik (17) ben niet zoveel ouder dan jij en hier praat je ook mee, dus ik stel me zo voor dat het nooit een gigantisch probleem kan opleveren. Bovendien zijn er altijd nog veilige gespreksonderwerpen zoals muziek, boeken, opleiding/werk, enzo. Dingen waar iedereen mee te maken heeft.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80195899
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo? Als je er niet bewust maakt dat toch niet uit. Je weet niet van je vorige leven.
Een paar jaar terug was een serie bij de KRO waarbij kandidaten in regressietherapie gingen. En zo terug konden gaan in een vorige leven. En dan werd aan de hand van beschrijvingen gecheckt of het verhaal kon kloppen. Met wisselende resultaten....
  zondag 11 april 2010 @ 19:16:19 #264
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80196230
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:07 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik luister er niet naar, ik hoor het. Het schalt uit de luidsprekers van kledingwinkels etc. Ik luister ook best veel metal, maar ik ben niet zo'n van van grunten. Bullet for my Valentine vind ik wel mooi, ook al grunt die zanger ook best veel in bepaalde nummers. En wees blij dat je het niet kent, het is afgrijselijk. Heb ooit verplicht deel twee moeten zien en heb gehoord dat het daarna alleen maar verder bergafwaarts ging, al kan ik me amper iets slechters voorstellen.
Hm. Ik kan me één punt bedenken waarop het (voor mij) gemakkelijker zou zijn een jongen te zijn, en dat is bij het nemen van een tattoo. Bijna elke plek op het lichaam waar ik zou overwegen een tattoo te laten zetten, kan problemen opleveren met een latere baan. In de nek met een knotje, op de schouder met een jurk met een open rug, op de arm sowieso met een jurk, op de kuit met een mantelpak... Niet dat ik mezelf in mantelpak zie rondlopen, maar dat is nú. Wie weet hoe ik daar later over denk. Terwijl als man de schouder niet zoveel problemen oplevert.
Helaas ontkom je inderdaad niet aan muziek. Gelukkig staat de radio Veronica. Daar wordt tenmiste nog fatsoenlijke muziek gedraaid. En geen bagger zoals Lady Gaga
Grunten vind ik wel leuk. Maar het hoeft niet perse.
Ik wil ook een tattoo. Maar die gaat toch op mijn bovenarm dus dat zal geen probleem worden. Ik heb al een idee wat. Het ontwerp is bijna klaar. In mijn hoofd dan tenmiste
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een paar jaar terug was een serie bij de KRO waarbij kandidaten in regressietherapie gingen. En zo terug konden gaan in een vorige leven. En dan werd aan de hand van beschrijvingen gecheckt of het verhaal kon kloppen. Met wisselende resultaten....
Met een beetje fantasie kom je een heel eind
14 SHADES OF GREY
pi_80196282
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het een goede invloed op je stemming
Absoluut, .. tot de eerste echte tegenslag of teleurstelling.. Of gewoon zomaar inene, als ik te hard ga.. maar daar heb ik zelf grip op.. Ik wéét dat ik rustig aan moet doen en dat ik te snel te veel hooi op mijn vork neem e.d. Dus daar kan ik iets mee, maar als instanties niet meewerken of er gebeuren onverwachte rare dingen.. Het is afwachten, go with the flow.. but with caution.
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je schrijft... Iedereen maakt wel eens bijzondere dingen mee, waarvan je afvraagt of het toeval is of niet....Er is meer tussen hemel en aarde. Zoveel is duidelijk. Er is veel wat onverklaard is. Ik kan niets uitsluiten.

Ik heb ook wel eens rare dingen mee gemaakt, het leek wel of ik soms heel kortstondig in een andere wereld belandde... Niet te omschrijven. Of een typische deja vu had.
Wij hebben in dit huis toen we net kwamen wonen, bezoek gehad van de vorige , overleden, bewoner. Die kwam afscheid nemen van zijn huis. Was heel vredig en absoluut niet eng, maar letterlijk en figuurlijk spooky. En ik weet zelf ook dat ik een eigen gids heb.
En qua reincarnatie zou je mijn honden door en door moeten kennen. Ik heb hier een Vietnam veteraan en een voormalig arts
  zondag 11 april 2010 @ 19:24:16 #266
295984 Demise
I saw you look away
pi_80196569
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas ontkom je inderdaad niet aan muziek. Gelukkig staat de radio Veronica. Daar wordt tenmiste nog fatsoenlijke muziek gedraaid. En geen bagger zoals Lady Gaga
Grunten vind ik wel leuk. Maar het hoeft niet perse.
Ik wil ook een tattoo. Maar die gaat toch op mijn bovenarm dus dat zal geen probleem worden. Ik heb al een idee wat. Het ontwerp is bijna klaar. In mijn hoofd dan tenmiste
Lady Gaga vind ik ook niks, maar Veronica vind ik niet veel beter. Ik luister niet zo vaak naar de radio, ik gebruik LastFM wel als ik iets nieuws wil horen. Dat is dan tenminste nog beter afgestemd op mijn smaak dan de gewone radio.
Ik wil eigenlijk al een paar jaar een tattoo van een roos, met prikkeldraad omstrengeld. Of zwart-wit, of zwart-wit-rood, afhankelijk van het ontwerp. Een beetje het idee: ik heb het moeilijk gehad, maar ik ben er nog en ik geef niet op. Sowieso wil ik wachten met het laten zetten totdat ik zeker weet dat ik ben uitgegroeid, en het liefst ook totdat ik uit huis ben (voorkomt een hoop gepreek/gezeur), maar ik zit ook te twijfelen over de plek. Ik wil 'm heel graag op mijn schouder laten zetten, maar dat is behoorlijk beperkend met jurken enzo (als ik later besluit dat ik die wil dragen). Iemand kwam met de oplossing om 'm op mijn pols te laten zetten, als een soort armband. Daar kun je altijd nog een horloge overheen dragen. Maar dan is het ontwerp wat ik wil weer niet zo goed mogelijk.
Wil je een grote of een kleine? En is het een herkenbare, realistische afbeelding of een soort teken? Zwart-wit of kleur? En wanneer zou je 'm willen laten zetten? Ik vis niet naar details!

[ Bericht 41% gewijzigd door Demise op 11-04-2010 19:31:57 ]
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80196641
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef Autidude het volgende:

[..]

Absoluut, .. tot de eerste echte tegenslag of teleurstelling.. Of gewoon zomaar inene, als ik te hard ga.. maar daar heb ik zelf grip op.. Ik wéét dat ik rustig aan moet doen en dat ik te snel te veel hooi op mijn vork neem e.d. Dus daar kan ik iets mee, maar als instanties niet meewerken of er gebeuren onverwachte rare dingen.. Het is afwachten, go with the flow.. but with caution.
[..]
Zeker, je moet soms wel over hobbels heen..... Rustig aan doen, probeer niet in paniek te raken.
quote:
Wij hebben in dit huis toen we net kwamen wonen, bezoek gehad van de vorige , overleden, bewoner. Die kwam afscheid nemen van zijn huis. Was heel vredig en absoluut niet eng, maar letterlijk en figuurlijk spooky.
Ja, dat zal best spooky zijn.. Heb jij die verschijning zelf gezien? ook andere leden van het gezin?
quote:
En ik weet zelf ook dat ik een eigen gids heb.
We worden denk ik inderdaad geleid. Door het hogere, of hoe het dan ook mag heten.
quote:
En qua reincarnatie zou je mijn honden door en door moeten kennen. Ik heb hier een Vietnam veteraan en een voormalig arts
Honden Mijn ouders hebben ook een hond, en lief dat ie is....Ik vraag me af wat die is geweest, ik denk dan een prinses ofzo
pi_80196744
Auti, ik vermoed wel eens dat jij ook hoog sensitief bent. Jij krijgt vreselijk veel informatie binnen (via het zesde zintuig?)

Kan dat geen reden zijn waarom je zo moeilijk tot rust komt?
pi_80196912
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

160 keer NEE.
pi_80197023
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:

Ja, dat zal best spooky zijn.. Heb jij die verschijning zelf gezien? ook andere leden van het gezin?
[..]
Ik en mijn moeder. We hadden eerst geen idee, totdat we van buren kregen te horen wat voor iemand er voor ons woonde.. Toen was het ook wel duidelijk. Die man deed ook niets, kwam gewoon even kijken.
quote:
We worden denk ik inderdaad geleid. Door het hogere, of hoe het dan ook mag heten.
[..]
Door mijn overleden opa (autisten-baas), dat was vroeger toen ik ukkepuk was ook al een mentor, totdat hij mij "kwijt" was.
En nu, of de afgelopen jaren, wijst hij mij op mijn plek en krijg ik "straf" en alsnog de nodige levenslessen.
Sommige mensen noemen het Karma, ik heb genoeg ervaringen/aanwijzingen voor mijzelf om met grote redelijkheid te geloven dat het zit zoals ik denk.
quote:
Honden Mijn ouders hebben ook een hond, en lief dat ie is....Ik vraag me af wat die is geweest, ik denk dan een prinses ofzo
Voorbeeldjes van de Vietnam veteraan ; doe de échte Vietnam muziek opzetten en dat beest flipt de pan uit.. panisch voor oorlogsgeluiden en knallen, eigenlijk ook alles wat regelrecht gelinkt is aan Vietnam dat triggered haar.
En de "dokter" die heeft een onsteking nog eerder in de gaten dan dat jij er last van hebt, dan komt ie het even uitbegreid onderzoeken en je duidelijk maken dat er iets niet klopt. Als je verdrietig bent komt hij je troosten.. Hoef je niet eens echt te uiten, hij heeft het door.. net als boos zijn, hij komt je dan helemaal gerust stellen.
pi_80197055
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, ik vermoed wel eens dat jij ook hoog sensitief bent. Jij krijgt vreselijk veel informatie binnen (via het zesde zintuig?)

Kan dat geen reden zijn waarom je zo moeilijk tot rust komt?
absoluut... HSP heet dat heh.. zit ook in de familie..
pi_80197143
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

160 keer NEE.
Dat dacht ik al, omdat je Christen ben. Het Christelijk geloof sluit reïncarnatie uit...

Zonder het Christelijk geloof moet ik terugvallen op de wetenschappelijke tour, en dan kan ik het weer niet uitsluiten noch bewijzen....
  zondag 11 april 2010 @ 19:44:07 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80197378
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Demise het volgende:

[..]

Lady Gaga vind ik ook niks, maar Veronica vind ik niet veel beter. Ik luister niet zo vaak naar de radio, ik gebruik LastFM wel als ik iets nieuws wil horen. Dat is dan tenminste nog beter afgestemd op mijn smaak dan de gewone radio.
Ik wil eigenlijk al een paar jaar een tattoo van een roos, met prikkeldraad omstrengeld. Of zwart-wit, of zwart-wit-rood, afhankelijk van het ontwerp. Een beetje het idee: ik heb het moeilijk gehad, maar ik ben er nog en ik geef niet op. Sowieso wil ik wachten met het laten zetten totdat ik zeker weet dat ik ben uitgegroeid, en het liefst ook totdat ik uit huis ben (voorkomt een hoop gepreek/gezeur), maar ik zit ook te twijfelen over de plek. Ik wil 'm heel graag op mijn schouder laten zetten, maar dat is behoorlijk beperkend met jurken enzo (als ik later besluit dat ik die wil dragen). Iemand kwam met de oplossing om 'm op mijn pols te laten zetten, als een soort armband. Daar kun je altijd nog een horloge overheen dragen. Maar dan is het ontwerp wat ik wil weer niet zo goed mogelijk.
Wil je een grote of een kleine? En is het een herkenbare, realistische afbeelding of een soort teken? Zwart-wit of kleur? En wanneer zou je 'm willen laten zetten? Ik vis niet naar details!
Last.fm is inderdaad ideaal voor je eigen smaak. Maar op mijn werk moet ik toch behelpen met de gewone radio. Thuis luister ik alleen muziek die ik leuk vind. Nu luister ik naar Triptykon een metalband uit Zwitersland
Dat klinkt goed. Een tattoo op je schouder of arm zal je heus niet belemmeren in kleding keuze. Tenzij je heel grote tattoo wilt.
Hoe groot die gaat worden weet ik nog niet precies. Dat hangt van mijn idee hoe ik het ga uitwerken. Zwart-grijs-wit en kleur. Een soort symbolische weergave van wie ik ben. Bovenarm.
Vragen staat vrij. Of je antwoord krijgt is een ander verhaal
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:33 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

160 keer NEE.
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 april 2010 @ 19:45:53 #274
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80197457
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, omdat je Christen ben. Het Christelijk geloof sluit reïncarnatie uit...

Zonder het Christelijk geloof moet ik terugvallen op de wetenschappelijke tour, en dan kan ik het weer niet uitsluiten noch bewijzen....
Jij toch ook?

Dat geldt voor bijna al het geloof.
14 SHADES OF GREY
pi_80197512
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:35 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik en mijn moeder. We hadden eerst geen idee, totdat we van buren kregen te horen wat voor iemand er voor ons woonde.. Toen was het ook wel duidelijk. Die man deed ook niets, kwam gewoon even kijken.
[..]
Goh, frappant. Tja, ik vaker dit soort ervaringen van mensen gehoord. Ik denk dat je er ook hooggevoelig moet zijn om het waar te kunnen nemen.
quote:
Door mijn overleden opa (autisten-baas), dat was vroeger toen ik ukkepuk was ook al een mentor, totdat hij mij "kwijt" was.
En nu, of de afgelopen jaren, wijst hij mij op mijn plek en krijg ik "straf" en alsnog de nodige levenslessen.
Sommige mensen noemen het Karma, ik heb genoeg ervaringen/aanwijzingen voor mijzelf om met grote redelijkheid te geloven dat het zit zoals ik denk.
[..]
We zullen altijd intelligentie te kort komen om het te kunnen bevatten.....Inderdaad hooguit te denken hoe het zit.
quote:
Voorbeeldjes van de Vietnam veteraan ; doe de échte Vietnam muziek opzetten en dat beest flipt de pan uit.. panisch voor oorlogsgeluiden en knallen, eigenlijk ook alles wat regelrecht gelinkt is aan Vietnam dat triggered haar.
Hmmm, maar als je een CD neemt zonder oorlogsknallen en andere muzieksoort maar wel over Vietnam, flipt ie dan ook?
quote:
En de "dokter" die heeft een onsteking nog eerder in de gaten dan dat jij er last van hebt, dan komt ie het even uitbegreid onderzoeken en je duidelijk maken dat er iets niet klopt. Als je verdrietig bent komt hij je troosten.. Hoef je niet eens echt te uiten, hij heeft het door.. net als boos zijn, hij komt je dan helemaal gerust stellen.
Honden (en katten!) hebben sowieso een enorm invoelingsvermogen. Ik praat altijd met gevoel met honden (non-verbaal). We voelen mekaar geweldig aan: stemming! Vooral met de hond van mijn ouders. De liefde is grenzeloos en onbeschrijfelijk.

En oja, er zijn zelfs honden die weten dat iemand kanker heeft, dat schijnen ze te kunnen ruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')