Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.![]()
Leuk gedaan!
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zekerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Disana het volgende:
En laten we SA niet vergeten
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/annestream
Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelderquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top dat je dat bijgehouden hebt, Disana.![]()
Extra veel werk ook denk ik nu Fluiter verdwenen is![]()
![]()
Nog steeds niemand iets van haar gehoord?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.
Hoofdschudden om Johan, die naast een onmogelijke kerel toch ook wel een sympathieke gast is, schelden op Liesbeth en Alsido als ze weer iets verkloot hadden, duimen voor Marian dat het geluid tijdens het OP goed zou zijn, lachen om Neef Harrie en Peter, flirten met de meiden, je lekker ergeren aan Jaap, de spirimuts en sommige chatters.. allemaal voorbij..
Partir, c'est mourir un peu
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.
En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiterenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
Dat lijkt me niet zo gek, dure shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelder
Pearlbitch, ik vind het zelf reuze meevallen, dat gemis. Het was niet veel, je kon nergens op rekenen, je wist dat het op niets zou uitlopen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiteren
Ik snap wat je bedoelt, maar je zat constant in de wetenschap te kijken dat het zo niet door kon gaan, dat maakte het voor mij minder vermakelijk: je keek gewoon naar een handjevol mensen dat min of meer willens en wetens de boel kapot liep te maken. Ik heb geen perfecte stream nodig, maar het idee dat het wat langer zou duren was wel aardig geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.
Dankjewel heksquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)
en DISANA je verslagen waren een must om te lezen
¤ 50,--? Jij zal een klanten trekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik wel met mijn glazen bolletje zitten en voorspel je toekomst A 50 eurie binnen 5 minuten
Ga er haast een beetje ongerust van worden, hoop dat iemand snel iets van haar hoort!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel heks
Ik hoor dus sinds exact een maand niets meer. Eerst dacht ik nog dat Tuinfluiter druk in de tuin zou zijn, ik vind het niets voor Tuinfluiter om niets meer te laten horen.
quote:MarijkeBoer
Studio Vlemmix op zwart? ik weet van niets, neem toch aan als dat zo zou zijn ik persoonlijk door Johan op de hoogte gesteld wordt ...Toch?
Ach, what the heck!!! We gaan beginnen!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit op mn vingers..![]()
Maar ik kan niet garanderen dat dat vannacht, als ik thuis ben gekomen van het stappen, nog zo is. Misschien is dat de beste tijd om te reageren..
Ben je nu al bezopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, what the heck!!! We gaan beginnen!!!!!![]()
Die lult uit haar nek volgens mij. Ze keek namelijk naar haar eigen programma en als er iets niet goed was hing ze binnen een minuut aan de telefoon! En nu zou ze niet weten dat SV uit de lucht is? Geloof er niets van!quote:
Haar eigen programma was niet bezig, dus ze zal wellicht niet gekeken hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die lult uit haar nek volgens mij. Ze keek namelijk naar haar eigen programma en als er iets niet goed was hing ze binnen een minuut aan de telefoon! En nu zou ze niet weten dat SV uit de lucht is? Geloof er niets van!
Nee hoorquote:
Exact en dat reality-gedeelte is nu juiste datgene dat zonder al te veel kosten veel meer uitgewerkt had kunnen worden. Verschillende verhaallijnen, de relaties onderling, etc. (zo niet natuurlijk dan desnoods nog in scene gezet) Ma ja, daar heb je wel wat fantasie voor nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Grootste tekortkoming wat mij betreft was dat het reality-gedeelte, op een korte periode na, niet geschakeld werd maar bestond uit een ruim totaalshot waar af en toe mensen in beeld waren. En dat urenlang.
Ik mag hopen dat er iemand op het idee gekomen is om Waterkoker even te bellen in Turkijke. Anders komt ze dinsdag ook van een koude kermis thuis..quote:
Daarom keek ik ook, niet om de "programma's" maar om die heerlijke klunsige Soap er omheen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Ik vond dat het niet als een verrassing kwam, dat einde. Ik had het eigenlijk allang verwacht, iedereen zag dat het nergens heen ging, dus ook ik. Telkens goede ideeën die niet goed uitgevoerd worden. Programma's die na 10 afleveringen nog niet et aanschouwen/aanhoren waard zijn. De onwil om naar de kijkers te luisteren, en het belangrijkste, iedereen die daadwerkelijk kennis van zaken heeft en vaardigheden heeft wordt de deur uitgewerkt of stapt zelf op in frustratie.
Het concept was goed, daarom keek ik ook telkens, maar ik denk dat het karakter en de instelling van Johan het de das om hebben gedaan.
Precies, als ik gelikte programma's wil kijk ik wel naar RTL ! De stuntelsoap dat is/was de charme en die is nog veuls te onderbelicht gebleven !quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook, niet om de "programma's" maar om die heerlijke klunsige Soap er omheen!Ik heb Johan en zijn Alvermannen al zovaak de tip gegeven om die randverschijnselen gewoon te blijven uitzenden, fout of goed maar de kijkers bleven iig hangen..
Ik begreep ook geen zak van die ommezwaai die Johan ineens maakte en de chatters voor zeikerts, SV-vemietigers en meer van die belachelijke uitspraken ging maken...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als ik gelikte programma's wil kijk ik wel naar RTL ! De stuntelsoap dat is/was de charme en die is nog veuls te onderbelicht gebleven !
Nou ja, dat is toch wel duidelijk? Johan gelooft iedereen die hem goed gezind lijkt te zijn. Naast het geklaag van Liesbeth blijkt daar dus ook Sly geweest te zijn die regelmatig afgaf op de chatters.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep ook geen zak van die ommezwaai die Johan ineens maakte en de chatters voor zeikerts, SV-vemietigers en meer van die belachelijke uitspraken ging maken...
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch wel duidelijk? Johan gelooft iedereen die hem goed gezind lijkt te zijn. Naast het geklaag van Liesbeth blijkt daar dus ook Sly geweest te zijn die regelmatig afgaf op de chatters.
Nou inderdaad, wat zal dat een deceptie geweest zijn. Al die tijd voor de gek gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...
Iemand met verstand van zaken zou dan zelf eens even gekeken hebben wat er werkelijk mis was. Een professional zou zich door dat soort dingen niet van de kaart laten brengen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt verbazingwekkend.
Als je gek wordt gebeld door mensen die klagen over wat daar gebeurt ga je er zo wel over denken.
Dan ga je vervolgens zelf ook opgefokt zitten lezen, en daar reageren mensen ook weer niet positief op, etc.
Neerwaartse spiraal die zich niet snel herstelt.
Haar eigen programma zou dagelijks zijn, dus heeft ze al twee keer gemist?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haar eigen programma was niet bezig, dus ze zal wellicht niet gekeken hebben
Volgens mij werd het Johan pas duidelijk toen hij een stuk of 10 mensen er af had gemikt en er plotseling vrijwel geen actieve chatters meer overbleven voor de vraag maar raak.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...
Er waren mensen die hem hierover de waarheid probeerden te vertellen.. maar daar luisterde Johan niet naar.. en uiteindelijk bleven ook die mensen stil... ja dan is het idd een negatieve spiraal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt verbazingwekkend.
Als je gek wordt gebeld door mensen die klagen over wat daar gebeurt ga je er zo wel over denken.
Dan ga je vervolgens zelf ook opgefokt zitten lezen, en daar reageren mensen ook weer niet positief op, etc.
Neerwaartse spiraal die zich niet snel herstelt.
SV was een reden om nóg meer te bellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat zal dat een deceptie geweest zijn. Al die tijd voor de gek gehouden.
Mera, ik heb dat bellen naar SV ook nooit begrepen.
Daar heb je gelijk in. Maar door al het gezeik denk ik dat hij het verschil niet meer zag tussen zuigkritiek en opbouwende kritiek. Dat is erg jammer, maar ik vind dat wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren mensen die hem hierover de waarheid probeerden te vertellen.. maar daar luisterde Johan niet naar.. en uiteindelijk bleven ook die mensen stil... ja dan is het idd een negatieve spiraal.
Als ik van elke dag alleen de negatieve dingen onthoud en de positieve negeer, dan hang ik binnen een paar maanden aan een touw.
En altijd maar de telefoon opnemen 'want het kon wel eens een journalist of een tv/radio progamma zijn'quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
SV was een reden om nóg meer te bellen![]()
Hij wordt sowieso altijd al overal gek gebeld door de meest idiote mensen.
Snap er ook niets van.
Een persoon die johan niet is, die geluisterd had naar de goede woorden van Marian, Els en Jolanda hierover, die had allang een oplossing hiervoor gevonden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar door al het gezeik denk ik dat hij het verschil niet meer zag tussen zuigkritiek en opbouwende kritiek. Dat is erg jammer, maar ik vind dat wel begrijpelijk.
Tja. Niets meer aan te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een persoon die johan niet is, die geluisterd had naar de goede woorden van Marian, Els en Jolanda hierover, die had allang een oplossing hiervoor gevonden.
Zonder Johan , dan wordt het vast een succes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja. Niets meer aan te doen![]()
Tijd voor iets anders
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En altijd maar de telefoon opnemen 'want het kon wel eens een journalist of een tv/radio progamma zijn'
Neehoor. Dat wordt hem al jaren verteld, en nog steeds. Maar hij wil het zelf doen. En wie zijn wij om te bepalen dat dat niet kan of niet mag.. Laat hem maar op z'n bek gaan af en toe hoor. Daar leert ie ook niet van, maar het maakt de successen wél extra tofst.quote:En niemand die hem uiteindelijk nog vertelde dat ie gewoon de foon niet meer op moest nemen en een manager moest nemen. Die mensen dachten 'Johan luistert toch niet' en lieten het maar gaan.
Precies, de mensen om hem heen moeten zorgen dast hij zijn leven gaat veranderen, anders zien we binnenkort die oranje raket om de aarde cirkelen. Maargoed, het lijkt wel of de enige mensen waar ie iets om geeft de mensen in de media zijn. Zij geven hem z'n levensvreugde door de aandacht die ie ontvangt. Misschien moeten die dan maar eens een artikeltje schrijven waarin dit probleem blootgelegd wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo issie dan ook wel weer ja.
[..]
Neehoor. Dat wordt hem al jaren verteld, en nog steeds. Maar hij wil het zelf doen. En wie zijn wij om te bepalen dat dat niet kan of niet mag.. Laat hem maar op z'n bek gaan af en toe hoor. Daar leert ie ook niet van, maar het maakt de successen wél extra tofst.Ofzo. Aard van het beestje, je gaat een man van 51 echt niet meer vertellen dat hij z'n leven moet veranderen hoor. Dat moet 'ie zelf doen. Als hij dat wil. En anders maar niet.
quote:Uitslag Poll: 'Terror Jaap schreeuwt om aandacht'
van onze redactie
AMSTERDAM - Onze Telegraaflezers zijn niet zo gecharmeerd van de actie van Terror Jaap, die mest dumpte bij het huis van Albert Verlinde.
Dit blijkt uit de resultaten van onze poll, waar ruim 8000 mensen een stem uitbrachten. 73 procent van de deelnemers vindt dat Terror Jaap echt alles doet om in de belangstelling te staan. 27 procent van de stemmers vond de actie wel terecht, omdat Albert Verlinde een koekje van eigen deeg zou hebben gekregen.
Terror Jaap vertelde dat de mest niet met opzet was gedumpt en dat hij met alle liefde voor de kosten zou opdraaien als het riool schoongemaakt moest worden.
Ze moeten helemaal niets. Er is er maar één die er wat aan kan doen en dat is hij zelf. En dat doet 'ie niet. Al 51 jaar niet, dus denk niet dat dat nu ineens gaat gebeuren. Tuurlijk staat zijn gezondheid op het spel, en dat beseft hij vast wel. Je gaat alleen een way of life niet overboord gooien als je niet anders weet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, de mensen om hem heen moeten zorgen dast hij zijn leven gaat veranderen, anders zien we binnenkort die oranje raket om de aarde cirkelen. Maargoed, het lijkt wel of de enige mensen waar ie iets om geeft de mensen in de media zijn. Zij geven hem z'n levensvreugde door de aandacht die ie ontvangt. Misschien moeten die dan maar eens een artikeltje schrijven waarin dit probleem blootgelegd wordt.
quote:MarijkeBoer
Johan net gesproken..weet nu veel en heel veel meer. Volgende week gaan we het een en ander bespreken over Marijke's Life.
En arme Angela Bobby en Joep, of hoe ze ook heten hebben in hun gedachetn al afscheid genomen van hun vader..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niets. Er is er maar één die er wat aan kan doen en dat is hij zelf. En dat doet 'ie niet. Al 51 jaar niet, dus denk niet dat dat nu ineens gaat gebeuren. Tuurlijk staat zijn gezondheid op het spel, en dat beseft hij vast wel. Je gaat alleen een way of life niet overboord gooien als je niet anders weet.
Kom op, die weten toch ook niet beter of hun vader is zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En arme Angela Bobby en Joep, of hoe ze ook heten hebben in hun gedachetn al afscheid genomen van hun vader..
Daarom hebben ze ook al afscheid genomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom op, die weten toch ook niet beter of hun vader is zo
Hm, hm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook al afscheid genomen.
wat valt daarover nog te bespreken dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef spuitje het volgende:
en nu op de twitter van marijkeBoer:
Johan net gesproken..weet nu veel en heel veel meer. Volgende week gaan we het een en ander bespreken over Marijke's Life.
Die stond er toch nog steeds? Volgens mij staat alles er, behalve de chat, nog gewoon. Ook de programmagids etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef snetje het volgende:
[..]
wat valt daarover nog te bespreken dan?
en waarom staat het promo filmpje nu bij live tv![]()
[ afbeelding ]
lees ben net op tijd binnenquote:
Nee heks, Anne zit op haar eigen stream tegen zich zelf te lullen! Wel veel mensen op het balkon trouwensquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees ben net op tijd binnenAnne Kom er maar In!!!!!!!!!!!!
Op Anne haar balkonnetje lekker onder het parasolletje met het warme Zonnetjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee heks, Anne zit op haar eigen stream tegen zich zelf te lullen! Wel veel mensen op het balkon trouwens
Lekker weertje, dat weer welquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op Anne haar balkonnetje lekker onder het parasolletje met het warme Zonnetje
Het kan zijn dat ik wat gemist heb maar dit gedoe van die zweefteef is toch verder niet echt een serieus goed online programma? Ze doet toch gewoon een beetje kletsen enzo? Of zegt ze ook 24/7 kwaliteitstelevisie te gaan leveren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:
Ik begrijp totaal niet waarom mensen denken dat ze met behulp van een aantal camera's en een microfoon, maar zonder deskundigen, een goed online programma neer kunnen zetten. Maar goed, ze gaat maar lekker haar gang want ik denk dat ze wel iets van Johan heeft: vooral niet naar goedbedoelde adviezen luisteren!
ze zitten er gewoon gezellig te zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb maar dit gedoe van die zweefteef is toch verder niet echt een serieus goed online programma? Ze doet toch gewoon een beetje kletsen enzo? Of zegt ze ook 24/7 kwaliteitstelevisie te gaan leveren?
Ze wil tenminste twee avonden van 7 tot 10 uur gaan uitzenden en dan misschien ook "af en toe" nog eens een tarot kaartje of zo iets gaan leggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat gemist heb maar dit gedoe van die zweefteef is toch verder niet echt een serieus goed online programma? Ze doet toch gewoon een beetje kletsen enzo? Of zegt ze ook 24/7 kwaliteitstelevisie te gaan leveren?
Iannnnn misschien kan ze je toekomst voorspellen, en anders kijk ik wel ff in mijn glazen wc Bolletjequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Bolletje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Iannnnn misschien kan ze je toekomst voorspellen, en anders kijk ik wel ff in mijn glazen wc Bolletje
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zitten er gewoon gezellig te zitten![]()
[ afbeelding ]
Zeg me dat je dat hoofd links erin gekloond hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'r kerel wist het niet van de camera?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan je verzekeren van niet. Hij checkte de stream.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
Zeg me dat je dat hoofd links erin gekloond hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat je dat hoofd links erin gekloond hebt.
Een sponsor voor SV? Hoe triest. Maar Johan zal nooit inzien waar en bij wie het allemaal mis ging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nope![]()
op de chat van Anne zie ik nu dat er vandaag een vergeten mail van een sponsor boven water is gekomen, dat melde Jolanda ........... hoe dan![]()
Tsja, beetje mosterd na de maaltijd. Ik begrijp trouwens niet waarom Jo zo aan het fulmineren is. Dat had ze eerder moeten doen, naar Johan dan hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef snetje het volgende:
op de chat van Anne zie ik nu dat er vandaag een vergeten mail van een sponsor boven water is gekomen, dat melde Jolanda ........... hoe dan![]()
Ik heb gekozen voor het nieuws en de chat van Spirilalia. Die daar trouwens helemaal niets van heeft, ik vind haar nog steeds een sloof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, beetje mosterd na de maaltijd. Ik begrijp trouwens niet waarom Jo zo aan het fulmineren is. Dat had ze eerder moeten doen, naar Johan dan hè?
@Disana: Het nieuws van vandaag is er morgen ook nog. Ik kies even voor Spiri.![]()
Lachen toch?quote:
Zat zeker in een oude beha van Liesbeth?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nope![]()
Meer zuipen? Wat is dat met die kaarten, overal staan wijnbekers op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachen toch?
Ik moet luchtiger gaan leven. Tsja......
Ja, dat vroeg ik dus ook al. Puur toeval volgens Spirimuts.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Meer zuipen? Wat is dat met die kaarten, overal staan wijnbekers op.
Ik prakkizeer er niet over, krijg ik straks een zonnig verhaal dat slaat als k op d.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik dus ook al. Puur toeval volgens Spirimuts.
Doe mij een lol en laat ook een kaart trekken.![]()
Ik lig in een deuk hier. Ze wil geen kaart voor Vic lezen. Ze voelt een bepaalde weerstand.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
Alweer een zuipkaart. Beequeen ga eens van die chat af!
Oh jee, ze gaat een kaart voor hem trekken. Goed schudden... het gaat heel moeizaam. Maar dan hebben we hem: een vent met een zwaard, de kaart van de strijd. Ze vindt het moeilijk om hem te lezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier. Ze wil geen kaart voor Vic lezen. Ze voelt een bepaalde weerstand.
Het is niet de strijd van Vic maar met zichzelf. Ze kan geen contact maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef Disana het volgende:
Oh jee, ze gaat een kaart voor hem trekken. Goed schudden... het gaat heel moeizaam. Maar dan hebben we hem: een vent met een zwaard, de kaart van de strijd. Ze vindt het moeilijk om hem te lezen.
Dit kunnen wij ook, zullen we allemaal een pak kaarten kopen en op ustream gaan zitten?
Heb je wel eens dat je in de supermarkt door een roze aura loopt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef Dottey het volgende:
Ik kom er net achter dat zweef mijn buurvrouw is
Dat verklaart het, maar wat doen ze daar in klundert door het drinkwater?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef Dottey het volgende:
Ik kom er net achter dat zweef mijn buurvrouw is
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat verklaart het, maar wat doen ze daar in klundert door het drinkwater?
ik heb der nooit gezien! Maar ga toch eens oplettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat je in de supermarkt door een roze aura loopt?
Beequeen, ze voelt (gewoon door je posts dus niets bovennatuurlijks) dat je niet open voor haar staat, daarom durft ze niet. Word eens wat goedgeloviger.
ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Ach dat kan van alles zijn in dat Water ligt aan de Moerdijk toch Klundert.
Daar sporen ze niet wie gaat er nou in een zwaar industriegebied wonen
Met die zwarte massa rond haar ogen moet ze toch makkelijk in de menigte te spotten zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb der nooit gezien! Maar ga toch eens opletten
Nee, volgens mij doet ze dat alleen als ze een feestje heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die zwarte massa rond haar ogen moet ze toch makkelijk in de menigte te spotten zijn
Nu ze beroemd is gaat ze het vast elke dag doen zodat ze herkend wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, volgens mij doet ze dat alleen als ze een feestje heeft.
http://www.djprovox.nl/index_11.htmquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef spuitje het volgende:
Op de twitter van djprovox, nog niet iedereen heeft het dus opgegeven .
mensen die willen helpen om Studio Vlemmix weer online te krijgen,mail naar info@djprovox.nl
about 4 hours ago via Voice Tweety hard op zoek naar een grote sponsor voor www.studiovlemmix.tv Help mee!!!
En de garantie dat Johan geen leidende/sturende rol heeft in het geheel. Het is een beste vent en je kan af en toe zeker om hem lachen, maar hij moet zich met andere zaken bezighouden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Voordat ik ook maar 1 cent in SV ga steken wil ik eerst een goed plan van aanpak zien.
waar zei ik dat ook al eerder?
johan moet alleen maar betalen en boegbeeld zijn, leiding geven en dingetjes regelen aan anderen overlaten (en nee niet aan den doosch liesbeth!).quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En de garantie dat Johan geen leidende/sturende rol heeft in het geheel. Het is een beste vent en je kan af en toe zeker om hem lachen, maar hij moet zich met andere zaken bezighouden.
Dat is al meer goeds dan Liesbeth en Alsido in al die maanden hebben gedaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
vraag me af wat zij gedaan heeft dan, alleen toch gekookt en achter de bar gestaan, beetje hier en daar de boel opgeruimd, maar wat heeft zij dan voor goeds gedaan???
Vanwaar je aversie tegen Els? Zij is nou wel één van de laatsten van de SV-crew aan wie ik me zou kunnen ergeren. Ik heb de gewraakte passages overigens niet gelezen, dus ik heb geen idee wie ze aan het natrappen zou zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
misschien ligt het aan mij, maar wordt een beetje onpasselijk als de medewerkers van sv op de chat een beetje hun gal spuwen achteraf.(en dan het niet bij NAAM noemen maar een verstaander heeft een half woord nodig als je zo meeleest).
ElsePels zegt net op de chat o.a.: er zijn zoveel lieverds die zoveel goeds hebben gedaan die nu in een "zwart"gat vallen waaronder ik... en nog meer bla bla bla, als je goed tussen de regels door steeds leest vind ik dit zo natrappen richting wie ze bedoelen.
els verveelt zich nou stierlijk, haar leven bestond uit een groot deel *gastvrouw* spelen in de Toko zoals ze dat benoemt.
Weer els op de chat, ElsePels: hahaha..ondanks de fouten hebben we wel wat leuks neer gezet, vraag me af wat zij gedaan heeft dan, alleen toch gekookt en achter de bar gestaan, beetje hier en daar de boel opgeruimd, maar wat heeft zij dan voor goeds gedaan???
Ze gaan vast een single-tje opnemen op de wijs van We are the World (ik ben failliet).quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
las ook ze willen een benefietaktie gaan houden, ja wat dat precies inhoud weet ik ook nog niet.
Sly heeft een tijdje terug al aangekondigd dat hij alles van SV van de site zou gooien. Af en toe kreeg hij een oprisping en dan werd er byvoorbeeld een joetjoepje geplaatst van een gast bij TR. Daar mochten de leden dan even hun giftige mening over geven en dan werd het weer stil.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens mij is het bij NL ook exit met met de Vlemmix-rubrieken.. uit het oog uit het hart zullen we maar zeggen!
Het zit je hoog he? Maar ergens begrijp ik Els wel. Wanneer zou zij te horen hebben gekregen dat de stekker eruit ging? Ze was er veel, deed veel en dan ineens word je als oud vuil aan de kant gezet. En wie weet hoe vaak ze al niet heeft geprobeerd om dingen te veranderen maar zag ze steeds weer (net als wij) dat wat ze ook zei of deed geen steek uithaalde?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:40 schreef Toverheks het volgende:
ik heb niet iets tegen Elsepels maar wel hoe zij zich opstelt, een paar weken geleden deed ze ook erg bijdehand op de chat heb ik er ook wat van gezegt, ook tegen leo die nu weer in me reet uit me reet is/was met johan, kan ik gewoon slecht tegen, eerst roep je van alles op de chat, dan ben je in de toko en doet net of je niet eens het bestaan van de chat weet ( bij wijze van )
maar heb niks persoonlijks tegen Els, net zo min tegen leo, ze zullen het allemaal wel goed bedoelen maar ja kan er niet mijn vinger op leggen.
LEO roept nog steeds of SLY hem wil bellen, Sly riep het in de radiouitzending maar LEO wacht nog steeds op een belletje. Ook zo iets raars, roep je door de ether dat hij Leo zal bellen maar leo heeft nog niks noppes nada gehoord dus.
Alleen of met Alsido?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is weer aan het uitwaaien aan zee
En dan alle medewerkers in het koor met de koptelefoon half op, Peter dirigeert.... ja, ik zie het zo voor me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik ben failliet
Ik heb je geld niet
Ik had een zender, maar nu niet meer
Ik verloor ook dit keer
Het is mijn keuze, keer op keer
Maar echt, ik weet het gewoon niet meer
Misschien ligt het toch aan mij, en niet aan jou ...
Als Jensen dat kon was hij de rijkste man van Nederland, die man zit vol met stront.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Copycat het volgende:
Bakken met gier is more like it. Van stront kun je immers geen goud maken, en Jensen al helemaal niet.
Ik vind de manier waarop Johan er een punt achter heeft gezet ronduit schofterig. Dat je op het moment supreme niet aan je medewerkers denkt en ze althans inlicht voordat je de stekker eruit trekt, getuigt van minachting en egoïsme. Wat mij betreft mag Els klagen wat ze wil.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het zit je hoog he? Maar ergens begrijp ik Els wel. Wanneer zou zij te horen hebben gekregen dat de stekker eruit ging? Ze was er veel, deed veel en dan ineens word je als oud vuil aan de kant gezet. En wie weet hoe vaak ze al niet heeft geprobeerd om dingen te veranderen maar zag ze steeds weer (net als wij) dat wat ze ook zei of deed geen steek uithaalde?
En nee, misschien is het niet netjes wat Els nu doet, maar denk dat dat uit pure frustratie is!
Het was altijd Johan Johan Johan. SV was ook niets meer dan een vehikel om aandacht te genereren voor Johan. Vandaar dat ie ook zo over de zeik was toen Peter zijn eigen stream startte.. want toen ging ineens wat aandacht naar Peter toe.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop Johan er een punt achter heeft gezet ronduit schofterig. Dat je op het moment supreme niet aan je medewerkers denkt en ze althans inlicht voordat je de stekker eruit trekt, getuigt van minachting en egoïsme. Wat mij betreft mag Els klagen wat ze wil.
Waar geef je nou commentaar op dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, het stoppen van SV ligt nu aan Bram, Jaap en Bob.
Op de chat van SV. Of mag dat niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar geef je nou commentaar op dan?
ja tuurlijk wel, maar ik had een hoog wtf gaat dit over en wie zegt dit gehalte bij je postquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de chat van SV. Of mag dat niet?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de chat van SV. Of mag dat niet?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Copycat het volgende:
Bakken met geld voor TR.
Bakken met gier is more like it. Van stront kun je immers geen goud maken, en Jensen al helemaal niet.
Ik zie die benefietclip ook helemaal voor me. Met van die schutdingen voor de microfonen en iedereen een zonnebril op.
Twiek heeft zijn best gedaan en denk dat hij bij god niet weet wat er allemaal *achter de schermen* gebeurde al zat hij er met zijn neus bovenop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk welDankzij jou zit ik nu ook te lezen. Ik begrijp dat doornroosje Twiki niet zo leuk vindt en daarom maar tegen hem gaat zitten stoken.
Twiki dacht dat hij belangrijk was daarom stampte hij de laatste dagen ook als een klein baasje door die toko. Maar ondertussen veranderde er helemaal niets! Als ik nog aan de laatste OP denk...........quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Twiek heeft zijn best gedaan en denk dat hij bij god niet weet wat er allemaal *achter de schermen* gebeurde al zat hij er met zijn neus bovenop.
Jaap heeft alle soep gepikt, hij is er zo druk mee dat hij zelfs op de chat geen antwoord meer kan geven.quote:
Laat ie zich op de chat zien dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap heeft alle soep gepikt, hij is er zo druk mee dat hij zelfs op de chat geen antwoord meer kan geven.
Hij riep even "heee". Iemand vroeg hem wat hij nu gaat doen na SV maar Jaapieooo reageert gewoon niet. Als vanouds, dus.quote:
Maar hij durft niet in de chat van Peter te komen, allemaal aso's daar die ervoor gezorgd hebben dat Johan gestopt is.quote:
En Pimytje zelf is helemaal geen aso hoor, oh neequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij durft niet in de chat van Peter te komen, allemaal aso's daar die ervoor gezorgd hebben dat Johan gestopt is.
Ach jee, dat Piemeltje toch. Laat ie heel snel weer in de reet van Sly kruipen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij durft niet in de chat van Peter te komen, allemaal aso's daar die ervoor gezorgd hebben dat Johan gestopt is.
Jááhh.. al die kolerechatters..(vast wel 3st) die Arme Johan helemaal vernietigd hebben..quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, gehoorzaam, dat is Piemeltje. Gestuurd door Sly om ome Johan te helpen en Piemeltje ging. Toen deed ome Johan niet wat Sly graag wilde en mocht Piemeltje niet meer naar SV. Dus ging Piemeltje ook niet meer. Piemeltje weet wie zijn baasje is.quote:
Het begint nu pas echt een soap te wordenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter met Johan aan de telefoon. Peter denkt dat Omroep Eindhoven de programma's van Jaap gewist heeft toen zij de schijf met het politieke debat kregen. Enige foutje in deze redenering is dat die schijf nooit bij Omroep Eindhoven is geweest omdat Johan 'm toen al kwijt was en weken later terug vond in een tasje.
Zijn er beelden van? Bron?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is gesignaleerd in Wijk aan Zee.
Ben ik nou gek? Als je een schijf aanlevert aan een omroep zorg je er toch voor dat alleen dat wat ze nodig hebben op die schijf staat? En de rest hou je toch binnenskamers?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter met Johan aan de telefoon. Peter denkt dat Omroep Eindhoven de programma's van Jaap gewist heeft toen zij de schijf met het politieke debat kregen. Enige foutje in deze redenering is dat die schijf nooit bij Omroep Eindhoven is geweest omdat Johan 'm toen al kwijt was en weken later terug vond in een tasje.
Pimytje is toch nooit in SV geweest? Dat was iemand anders, Puty toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, gehoorzaam, dat is Piemeltje. Gestuurd door Sly om ome Johan te helpen en Piemeltje ging. Toen deed ome Johan niet wat Sly graag wilde en mocht Piemeltje niet meer naar SV. Dus ging Piemeltje ook niet meer. Piemeltje weet wie zijn baasje is.
Ahá! Dan is het SuuS d'r schuld!! Ik wist het wel....quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
de schijf had Suzzy naar omroep eindhoven gebracht, dat is wat ik er van begreep.
Nah kom op zeg, Alsido heeft toch wel mooi heel veel kabelgootjes gelegd en na de tsunami heel veel water weggewerkt. Een beetje dankbaarheid van Johan zijn kant zou niet verkeerd zijn.quote:
Dat wordt misschien nog lastig, Alsido zit er nu reeds meer dan een jaar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Belangrijkste nieuwtje was dat Peter benieuwd was waar Alsido zou gaan wonen. Hij had van Johan begrepen dat hij nu iedereen er uit wil hebben, dus ook Alsido.
Alsido woond al anderhalf jaar in de Toko, hoop echt niet dat Johan hem zo op straat zet en Alsido zijn sleutels in moet leverenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt misschien nog lastig, Alsido zit er nu reeds meer dan een jaar.
Als Johan dat wil doen dan lukt hem dat niet zomaar, vanwege de tijd dat Alsido er nu woont. Na 9 maanden hospitaverhuur krijg je bij mijn weten reguliere huurbescherming.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alsido woond al anderhalf jaar in de Toko, hoop echt niet dat Johan hem zo op straat zet en Alsido zijn sleutels in moet leveren
Maan, geen idee of dat zo is maar ik zou het kloten vinden als Johan Alsido nu zonder mee op straat zou zetten!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Johan dat wil doen dan lukt hem dat niet zomaar, vanwege de tijd dat Alsido er nu woont. Na 9 maanden hospitaverhuur krijg je bij mijn weten reguliere huurbescherming.
[SV COS #136] Van SV naar SN (Studio Nuninga)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maan, geen idee of dat zo is maar ik zou het kloten vinden als Johan Alsido nu zonder mee op straat zou zetten!
Ik zit hier al anderhalf jaar, en riskeer ook uitzetting als de hoofdhuurder nu uitschrijft. De termijn is 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Johan dat wil doen dan lukt hem dat niet zomaar, vanwege de tijd dat Alsido er nu woont. Na 9 maanden hospitaverhuur krijg je bij mijn weten reguliere huurbescherming.
Da's een andere regeling.. De hospitaregling geldt als de verhuurder ook in het huis woont, en de 'proeftijd' is dan 9 maanden. (Hiermee kun je zelf geen hoofdhuurder of eigenaar worden dus).quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit hier al anderhalf jaar, en riskeer ook uitzetting als de hoofdhuurder uitschrijft. De termijn is 2 jaar.
Oh en Johan zet iemand heus niet bruut op straat hoor.Er zal echtwel een oplossing gezocht worden.
Puty is die hele grote jongen doet veel voor NL (was ook met Sly mee toen met die vergadering op stream zonder geluid) is nog wel ergens een cap van op FOK, en pimytje is gewoon lid daar en nooit in sv geweest bij mijn weten, vanmiddag had hij/zij het over man en zoon die Johan kennen of gesproken hadden, ja volg pimytje niet zo hij/zij ( weet niet of pim vrouw of man is)was beetje aan het fucken tegen spuitje of johan nu wel of niet een hartverzakking/infarct/aanval had gehad.Pimytje wist het allemaal zeker en werd nog boos op Spuitje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
[SV COS #136] Van SV naar SN (Studio Nuninga)
Ik wacht nog op opheldering. Misschien heb ik nooit meegekregen dat Pimytje in SV was.
Spuitje beweert van wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Puty is die hele grote jongen doet veel voor NL (was ook met Sly mee toen met die vergadering op stream zonder geluid) is nog wel ergens een cap van op FOK, en pimytje is gewoon lid daar en nooit in sv geweest bij mijn weten, vanmiddag had hij/zij het over man en zoon die Johan kennen of gesproken hadden, ja volg pimytje niet zo hij/zij ( weet niet of pim vrouw of man is)was beetje aan het fucken tegen spuitje of johan nu wel of niet een hartverzakking/infarct/aanval had gehad.Pimytje wist het allemaal zeker en werd nog boos op Spuitje.
Pimmetje is geen mannetje of vrouwtje maar een Rellertje...van het Hit and Run-type..quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Puty is die hele grote jongen doet veel voor NL (was ook met Sly mee toen met die vergadering op stream zonder geluid) is nog wel ergens een cap van op FOK, en pimytje is gewoon lid daar en nooit in sv geweest bij mijn weten, vanmiddag had hij/zij het over man en zoon die Johan kennen of gesproken hadden, ja volg pimytje niet zo hij/zij ( weet niet of pim vrouw of man is)was beetje aan het fucken tegen spuitje of johan nu wel of niet een hartverzakking/infarct/aanval had gehad.Pimytje wist het allemaal zeker en werd nog boos op Spuitje.
Ik ben er absoluut van overtuigd dat Johan zich die avond behoorlijk beroerd heeft gevoeld, maar uit ervaring weet ik dat hij geen hartaanval heeft gehad! Was dat wel zo geweest dan had hij niet binnen 24 uur weer buiten gestaan. Dan had hij gedotterd moeten worden, of er had een by-pass geplaatst moeten worden of een shunt. Daarna zou hij nog weken zoet zijn geweest met revalidatie.Van dat alles was geen sprake. Ik hou het dus op hyperventilatie, oververmoeidheid, iets vekeerds gegeten. Kiies maar uit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je schreef dat hij Johan kwam helpen, wat heeft hij dan gedaan? Ik heb er in de COS nooit iets over gelezen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Pimytje is wel degelijk in SV geweest!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ben er absoluut van overtuigd dat Johan zich die avond behoorlijk beroerd heeft gevoeld, maar uit ervaring weet ik dat hij geen hartaanval heeft gehad! Was dat wel zo geweest dan had hij niet binnen 24 uur weer buiten gestaan. Dan had hij gedotterd moeten worden, of er had een by-pass geplaatst moeten worden of een shunt. Daarna zou hij nog weken zoet zijn geweest met revalidatie.Van dat alles was geen sprake. Ik hou het dus op hyperventilatie, oververmoeidheid, iets vekeerds gegeten. Kiies maar uit.
Mocht het wel een hartaanval zijn geweest dan heeft Johan een formulier moeten tekenen waarin stond dat hij tegen de uitdrukkelijke wens van de behandelend arts het ziekenhuis heeft verlaten, en dus voor eigen verantwoordelijkheid heeft gehandeld.
En Pimytje is wel degelijk in SV geweest!
Puty (miackel) is die hele grote jongen die met Sly toen mee kwam naar de Toko, met die vergadering waar het geluid van uit stond, er zal wel ergens een foto van zijn op FOK hij droeg zwarte broek, zwart overhemd en kon wel de broer van Sly wezen, 2 van die grote kerels.quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet wel dat Puty in SV is geweest maar Pymetje weet ik niks van.
Welkom !quote:Op zondag 11 april 2010 08:00 schreef leoleoleo het volgende:
Doingggggggg
Ik heb me toch maar weer, op veler verzoek, ingelogd ........ (hallo PB)
Wie weet kan ik nu, na veel gelurk, ook eens iets zinnigs of geks zeggen hiero.
Ik vind het trouwens heel jammer dat SV op zwart is gegaan maar ik denk dat Johan geen andere keus had !
Hoe Johan het uiteindelijk gedaan heeft was niet de charmanste methode maar wel heel duidelijk.
Verder heet ik mezelf welkom namens FOK .............. hahahahahahahahaha ('t is nog vroeg en nu al melig )
quote:Op zondag 11 april 2010 08:00 schreef leoleoleo het volgende:
Doingggggggg
Ik vind het trouwens heel jammer dat SV op zwart is gegaan maar ik denk dat Johan geen andere keus had !
Hoe Johan het uiteindelijk gedaan heeft was niet de charmanste methode maar wel heel duidelijk.
Verder heet ik mezelf welkom namens FOK .............. hahahahahahahahaha ('t is nog vroeg en nu al melig )
Welkom op Fok! Leoquote:Op zondag 11 april 2010 08:00 schreef leoleoleo het volgende:
Doingggggggg
Hallo Leo. Dat je ontzettend slap kan lullen dat heb je wel bewezen laatst. Ik heb me kostelijk vermaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 08:00 schreef leoleoleo het volgende:
Heeeee Leo!!! Welkom!quote:Op zondag 11 april 2010 08:00 schreef leoleoleo het volgende:
Doingggggggg
Van Bram misschien? Johan zei laatst zelf dat hij de laatste tijd intensief contact met Bram had.quote:Op zondag 11 april 2010 08:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat Bart het kennelijk al wist terwijl zijn eigen mensen volgens Johan van niets wisten.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef bbfakir het volgende:
Mocht er nog iemand willen luisteren naar het gesprek wat Sly met Johan had?
Nowlive1 Radio3_2010-04-08_001.mp3
Het tweede deel heb ik niet.
Ik eigenlijk ook wel. Je kan een nieuw password zo opvragen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Paswoord kwijt ... Jajaja. Een imposter ben je, nepLeo.
Ik wil bewijs.
Passmailer.quote:Op zondag 11 april 2010 11:04 schreef leoleoleo het volgende:
Bewijs:
Ik ben Leo, dezelfde als Fadingleo, die graag slap loopt te zeveren .......
Ik woon in Ehv, vlakbij SV en de monoriail en deel weleens een boks ut op Hyves .....
Ik was idd mijn password kwijt omdat ik zolang niet had ingelogd ...... nu al dement ???!!!
Wil je meer bewijs ?
Ik lul wel van alles bij elkaar ................................
Break it or make it question ...quote:Op zondag 11 april 2010 11:04 schreef leoleoleo het volgende:
Bewijs:
Ik ben Leo, dezelfde als Fadingleo, die graag slap loopt te zeveren .......
Ik woon in Ehv, vlakbij SV en de monoriail en deel weleens een boks ut op Hyves .....
Ik was idd mijn password kwijt omdat ik zolang niet had ingelogd ...... nu al dement ???!!!
Wil je meer bewijs ?
Ik lul wel van alles bij elkaar ................................
Er zijn ook mensen die je verwelkomen maar jij vindt een enkele twijfelaar belangrijker?quote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef leoleoleo het volgende:
is dit een toelatingsballotagecommisie ????
Mijn bewijs is een berichtje op CC haar hyves van de week en ik stuur haar nu nog een kabbel .......
Mijn email adres begint ook met leoleoleo
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wat een gezeik !!!!
Nog meer bewijs ???
Ik ben want ik leef ............... ook zonder SV en alle forums !!!!!!!!
Precies, heel de meute moet SV vrijmaken voor TBO IIquote:Op zondag 11 april 2010 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Bram misschien? Johan zei laatst zelf dat hij de laatste tijd intensief contact met Bram had.
Kan inderdaad, maar dan vind ik het nogmaals niet erg netjes jegens zijn medewerkers en de kijkers die allemaal van niets wisten. En kennelijk kan Bram zijn mond dan ook niet houden en Bart nog minder, maar goed, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 11 april 2010 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Bram misschien? Johan zei laatst zelf dat hij de laatste tijd intensief contact met Bram had.
Het is pas in de openbaarheid (...) van FOK! gekomen nadat het al bekend was. Daarvoor was het een onderonsje tussen vrienden, dus wat daar mis mee is?quote:Op zondag 11 april 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Kan inderdaad, maar dan vind ik het nogmaals niet erg netjes jegens zijn medewerkers en de kijkers die allemaal van niets wisten. En kennelijk kan Bram zijn mond dan ook niet houden en Bart nog minder, maar goed, weten we dat ook weer.
Dat doen NepLeo's altijdquote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
En die NepLeo heeft ook zijn Hyves gejat.
Wat daar mis mee is lijkt me niet zo moeilijk te raden.quote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is pas in de openbaarheid (...) van FOK! gekomen nadat het al bekend was. Daarvoor was het een onderonsje tussen vrienden, dus wat daar mis mee is?
En die NepLeo heeft ook zijn Hyves gejat.
Alsjeblieft zeg. Je maakt er een hele soap van, volop intriges en incrowdgebeuren.quote:[b]Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Disana het volgende:[/b
Wat daar mis mee is lijkt me niet zo moeilijk te raden.
Johan vertelde de mensen die aan hem gebonden zijn niets, namelijk zijn medewerkers en zijn kijkers, en vervolgens kapte hij het op een bijzonder botte manier zonder afscheid af. Iemand die inmiddels op afstand stond vertelde hij het wel.
Enkele kijkers wisten het via Bram en Bart wel. Die zaten hier te zwijgen omdat ze het weliswaar doorverteld kregen, maar zich op hun beurt niet geroepen voelden het aan hun mede-COSsers te vertellen; achterlangs werd het ondertussen wel doorverteld aan nog meer 'vrienden'.
Beetje sneu voor iedereen die er aandacht en tijd in heeft gestoken maar kennelijk niet tot de incrowd behoort. Verder prima, sommigen kiezen niet voor het incrowd-gebeuren.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is lijkt me niet zo moeilijk te raden.
Johan vertelde de mensen die aan hem gebonden zijn niets, namelijk zijn medewerkers en zijn kijkers, en vervolgens kapte hij het op een bijzonder botte manier zonder afscheid af. Iemand die inmiddels op afstand stond vertelde hij het wel.
Enkele kijkers wisten het via Bram en Bart wel. Die zaten hier te zwijgen omdat ze het weliswaar doorverteld kregen, maar zich op hun beurt niet geroepen voelden het aan hun mede-COSsers te vertellen; achterlangs werd het ondertussen wel doorverteld aan nog meer 'vrienden'.
Beetje sneu voor iedereen die er aandacht en tijd in heeft gestoken maar kennelijk niet tot de incrowd behoort. Verder prima, sommigen kiezen niet voor het incrowd-gebeuren.
Jij vraagt me wat er 'mis' mee is, ik geef je antwoord. En jij hebt het over 'onderonsjes', altijd goed voor scheve gezichten.quote:Op zondag 11 april 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Je maakt er een hele soap van, volop intriges en incrowdgebeuren.
Verhaal is dat ik woensdagmiddag een sms kreeg van Bart over het stoppen, hem vervolgens een paar minuutjes aan de telefoon heb gehad, in een paar zinnen het 'nieuws' te horen kreeg, bedelde of ik het mocht vertellen hier en het verzoek kreeg daarmee te wachten tot na de bekendmaking.
C'est tout.
Oud nieuws Alsido. Dit hadden we al lang van Bart gehoord.quote:Op zondag 11 april 2010 13:02 schreef leoleoleo het volgende:
klopt
Sorry jullie hebben me door ...... SHIT
Ik ben Alsido ... ik geef het toe.![]()
Let maar op Fokkers ..... ik ga binnenkort mijn eigen (U)stream openen samen met nog iemand ... maar dat laat ik julllie wel weten wie ...
Stay tuned
Onderonsjes tussen real life vrienden, in de letterlijke betekenis van het woordquote:[b]Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Disana het volgende:[/b
Jij vraagt me wat er 'mis' mee is, ik geef je antwoord. En jij hebt het over 'onderonsjes', altijd goed voor scheve gezichten.
Wat had ik nou gezegd?quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oud nieuws Alsido. Dit hadden we al lang van Bart gehoord.
Ik dacht dat dat ergens anders over ging, maar dat ben ik even kwijt. Johan zei zelf bij Sly dat niemand het wist, inclusief zijn medewerkers. Als hij niet weer zat te liegen, was dat 'afscheid' van zijn mensen en ons dus bepaald niet sjiek.quote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar jolanda liet op de chat wel iets doorschemeren dat er wat ging gebeuren,dus ik denk dat zij dat wel wist.
Ben jij de echte Copycat wel?quote:Op zondag 11 april 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd?
Voortaan PM ik Disana wel!
quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ergens anders over ging, maar dat ben ik even kwijt. Johan zei zelf bij Sly dat niemand het wist, inclusief zijn medewerkers. Als hij niet weer zat te liegen, was dat 'afscheid' van zijn mensen en ons dus bepaald niet sjiek.
Yep, dat vermoedde ik al. Pimytje is onuitstaanbaar, die Puty was op zich best een rustige jongen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:36 schreef spuitje het volgende:
Even snel: ik heb dus inderdaad Puty en Pimytje door elkaar gehaald.
Je bedoelt geen andere keus dan te stoppen?quote:Op zondag 11 april 2010 13:48 schreef Maanvis het volgende:
Leo vertelde dat Johan geen andere keus had..
Waarom had Johan geen andere keus dan?
Hmm.. alleen al het versturen van beelden via een KPN-adsl abbo met 1Mbit upload is natuurlijk zoiezo al een verloren wedstrijd...quote:Op zondag 11 april 2010 14:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt geen andere keus dan te stoppen?
heb vanmorgen even het "interview" van Sly met Johan gehoord en daar blijft Johan maar herhalen dat hij geen geld meer had, dat er in PS2 alleen al voor meer dan ¤ 16.000,-- aan kabels lagen.
De rest wil ik dan niet eens naar raden, maar Johan heeft het allemaal te koop en hij wil er dik op verliezen.
Ook wilde hij het allemaal zelf doen. Dus geen betaalde streams of zo iets. En hoe lief bedoeld ook van DJ Provox, ik denk dat hij zijn benefiet actie wel kan stoppen!
En nee heksje, ik pas niet op die toko hier, ga er namelijk zelf ook lekker een week van tussen
Tja, wat zou daar aan ten grondslag gelegen hebben? Wat heeft diegene (Liesbeth) bezield?quote:Op zondag 11 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
Ik denk ook dat zo'n beetje de grootste schok voor Johan was wat Scrutinizer optekende uit de mond van de zweefmuts: er bleken geen duizenden maar enkele honderden kijkers te zijn. Het moet toch hard aankomen als je ontdekt dat je zo voor de gek bent gehouden.
Of ze was te dom om de getallen te lezen, of ze wist dat Johan bij zulke lage getallen zou stoppen en wilde haar positie niet kwijt. Ik gok op het laatste want ze hielden Johan wel meer voor de gek.quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, wat zou daar aan ten grondslag gelegen hebben? Wat heeft diegene (Liesbeth) bezield?
En eerlijk gezegd is zelfs "honderden" nog royaal gemeten denk ik. Vergeet het moment dat dat vrouwtje bij Jaap zat en Jaap zei dat er op dat moment misschien wel 600 mensen zaten te kijken niet snel meer. En ik iets had: 600? De helft is al veel!quote:Op zondag 11 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
Ik denk ook dat zo'n beetje de grootste schok voor Johan was wat Scrutinizer optekende uit de mond van de zweefmuts: er bleken geen duizenden maar enkele honderden kijkers te zijn. Het moet toch hard aankomen als je ontdekt dat je zo voor de gek bent gehouden.
Klopt, hij zei dat er voor een eerder project heel veel vrijwilligers waren. Wat is er hier dan misgegaan, zou je denken. Ik vermoed dat wij gelijk hadden: Alsido en met name Liesbeth hielden mensen af door ze te ontmoedigen en domweg emails niet te beantwoorden.quote:Op zondag 11 april 2010 15:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd is zelfs "honderden" nog royaal gemeten denk ik. Vergeet het moment dat dat vrouwtje bij Jaap zat en Jaap zei dat er op dat moment misschien wel 600 mensen zaten te kijken niet snel meer. En ik iets had: 600? De helft is al veel!
Ik denk nog steeds dat de bedoelingenvan Johan goed waren en dat hij er echt in geloofde. Maar hij had gewoon wat meer vooronderzoek moeten doen. Dan had hij op voorhand geweten dat een dergelijk project alleen kans van slagen heeft als je heel veel mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebt.
Hoorde Johan ook zeggen in dat interview dat hij dacht dat heel veel mensen t.v. maken leuk zouden vinden. En ik denk dat dat ook wel zo is, maar niet voor niets! Niet alleen bij Johan moet de kachel branden, anderen willen ook graag warm zitten!
Jolanda zei vanochtend op de chat de ze achter de exacte kijkcijfers probeert te komen. Hoe...I dunno. Ze heeft natuurlijk wel inzage in bepaalde onderdelen van SV op haar pc.quote:Op zondag 11 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
Volgens mij kreeg hij voor de vorige SV, of hoe dat ook heette, subsidie van de gemeente Pin me er niet op vast.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef Disana het volgende:
Klopt, hij zei dat er voor een eerder project heel veel vrijwilligers waren. Wat is er hier dan misgegaan, zou je denken. Ik vermoed dat wij gelijk hadden: Alsido en met name Liesbeth hielden mensen af door ze te ontmoedigen en domweg emails niet te beantwoorden.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jolanda zei vanochtend op de chat de ze achter de exacte kijkcijfers probeert te komen. Hoe...I dunno. Ze heeft natuurlijk wel inzage in bepaalde onderdelen van SV op haar pc.
Spirimuts is online. Ze controleert op buffers door die kutboedha op verschillende plekken neer te zetten. Hoe dan?
Ik hoorde ook iets van subsidie, dacht dat het een project was van een aantal weken? En het was dacht ik geen SV, maar iets voor de gemeente? Of een school? Maar is te horen in het interview en ik heb geen zin het nog een keer te luisterenquote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij voor de vorige SV, of hoe dat ook heette, subsidie van de gemeente Pin me er niet op vast.
Ik moet dat mens niet dus kijk niet. Heb momenteel de t.v. aan, "de hel van het noorden", stukken spannender dan dat mens met haar zeurstemmetje!quote:Op zondag 11 april 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Er is wel iets raars met die stream van haar aan de hand, ik kan het venster nauwelijks verplaatsen dus dat ding vreet resources.
Ze heeft haar haar gekamd!
quote:Volgens Rulofs boeken zullen er in de eindfase van de ontwikkeling der mensheid alleen nog maar gezonde, gehuwde heteroseksuele blanke mensen zijn die gekneed zijn in de Universiteit van Christus, met andere woorden de leer van Jozef Rulof aanhangen. Deze eindfase breekt spoedig aan en heet Eeuw van Christus. De niet-blanke mensenrassen, de andere levensbeschouwingen en met name de joodse, andere levensstijlen waaronder de homoseksuele, ziektes en kwalen zijn allemaal voorbijgaande fases, waaraan slechts een bepaalde karmische rol is toebedeeld. Ze druisen in tegen de natuurwetten en worden uiteindelijk verworpen.
quote:In Rulofs De Volkeren der Aarde wordt de eindtoestand samengevat met de stelling 'abnormaliteiten ziet men op aarde niet meer' (p. 344 van de vierde druk uit 1985). In dit boek schrijft Rulof ook dat de joden Hitler dankbaar mogen zijn voor de holocaust, omdat ze op die manier in één keer hun groepskarma konden aflossen. Een lid van de inmiddels verboden partij CP '86 baseerde op dit boek een racistische brochure waarvoor hij uiteindelijk een boete van 2000 gulden kreeg (zie ook Skepter december 1997).
een eerlijke johanquote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef bbfakir het volgende:
Mocht er nog iemand willen luisteren naar het gesprek wat Sly met Johan had?
Nowlive1 Radio3_2010-04-08_001.mp3
Het tweede deel heb ik niet.
Ik zei op de chat dat ik het een ontzettend eng gedachtengoed vind. Ze draait het nu om en zegt dat ik dingen verdraai.quote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef Disana het volgende:
Spirimuts (en Jomanda) leest racistische boeken:
http://www.skepsis.nl/rulof.html
Precies, wat een eng mens en nog een leugenaar ook.quote:Op zondag 11 april 2010 16:53 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ze prees het wel degelijk aan. Ze zei alleen dat ze een beetje schrok van een opmerking over zwarten.
Ja ik zag dat je de link plaatste en hoe ze reageerde. Waarom noemt ze dat boek dan? Zo'n verwerpelijk boek wil je niet lezen laat staan publiekelijk noemen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei op de chat dat ik het een ontzettend eng gedachtengoed vind. Ze draait het nu om en zegt dat ik dingen verdraai.
Juist! Daar wil je toch in de verste verte niet mee geassocieerd worden?quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef Disana het volgende:
Ja ik zag dat je de link plaatste en hoe ze reageerde. Waarom noemt ze dat boek dan? Zo'n verwerpelijk boek wil je niet lezen laat staan publiekelijk noemen.
Op de chat zei hij van wel. Onder zijn echte chatnaam "fadingleo"quote:
De laatste dagen dat ie in SV was herkende ik 'm ook niet terug.quote:Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de chat zei hij van wel. Onder zijn echte chatnaam "fadingleo"
Gatverdamme!! En dit wordt gepromoot door spirimuts??? Wat een eng wijf zeg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef Disana het volgende:
Spirimuts (en Jomanda) leest racistische boeken:
http://www.skepsis.nl/rulof.html
[..]
[..]
zweefteef is gewoon een engnek. maar dat is oud nieuwsquote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatverdamme!! En dit wordt gepromoot door spirimuts??? Wat een eng wijf zeg.
Goedgelovigen geloven alles, en zolang het geld opleverd van andere goedgelovigen is alles in dit wereldje geoorloofd blijkbaar!quote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
zweefteef is gewoon een engnek. maar dat is oud nieuws
heb het mee gelezen...inderdaat een eng mens...wilde nog mij aan melden....maar dat heb ik maar niet meer gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, wat een eng mens en nog een leugenaar ook.![]()
Ik was al klaar met dat enge mens maar kon het niet laten om te reageren.
precies. sommige mensen vragen er eigenlijk ook wel om om opgelicht te worden en mensen als zweefteef maken maar al te graag misbruik van die goedgelovigen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goedgelovigen geloven alles, en zolang het geld opleverd van andere goedgelovigen is alles in dit wereldje geoorloofd blijkbaar!
Heb haar site bekeken en haar webwinkel en had iets van: o.k., weer iemand die zich probeert te verrijken d.m.v. zogenaamde "gaven".quote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
zweefteef is gewoon een engnek. maar dat is oud nieuws
Ja en nee............de schoonvader van mijn zus had kanker en was door de medici opgegeven. Maar hij wilde niet dood en ging dus het alteratieve circuit in. Op een zeker moment komen ze via via bij iemand die iets deed met water. Nee, het was niet Jomandaquote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. sommige mensen vragen er eigenlijk ook wel om om opgelicht te worden en mensen als zweefteef maken maar al te graag misbruik van die goedgelovigen.
Ik denk dat dat hem niet gaat worden. Johan was heel duidelijk: de hele (tv-technische) inventaris is te koop. Camera's, mengtafels, regie-equipment, tot de bekabeling aan toe. Als dat allemaal weg is zal Bram de kelder bij Johan ook niet meer zo hard nodig hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, heel de meute moet SV vrijmaken voor TBO II
Dat is weer in een opwelling geroepen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem niet gaat worden. Johan was heel duidelijk: de hele (tv-technische) inventaris is te koop. Camera's, mengtafels, regie-equipment, tot de bekabeling aan toe. Als dat allemaal weg is zal Bram de kelder bij Johan ook niet meer zo hard nodig hebben.
Ik ben er wel zeker van dat Jolanda wist wat er in de lucht hing. Ik kon niet inloggen op de nieuwe chat en heb dat via via aan SV doorgegeven. Jolanda antwoordde dat ze het zou doorgeven, maar niet kon beloven dat er wat aan gedaan zou worden. Op dat moment vond ik dat natuurlijk een heel raar antwoord, maar met de kennis van nu was dat niet echt raar dusquote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
maar jolanda liet op de chat wel iets doorschemeren dat er wat ging gebeuren,dus ik denk dat zij dat wel wist.
'quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist! Daar wil je toch in de verste verte niet mee geassocieerd worden?
Wel lachen, er komen ook chatters binnen die op sex uit zijn. But sjie holts evriesing on.![]()
Als ik het allemaal goed begrepen heb, was alles in dat huis van Johan.quote:Op zondag 11 april 2010 18:25 schreef sunny16947 het volgende:
Maar was daar ook niet het e.e.a. door Bram aangeschaft in de pre-bunkertijd?
Dat klopt. Johan is wel vaker 180 graden van mening veranderd. Meer dan eens.quote:Op zondag 11 april 2010 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is weer in een opwelling geroepen.
Als hij dan toch zo'n goed contact met Bram heeft, dan moet Bram maar op hem inpraten. Ons was een Bunker II beloofd, kan me niks schelen of Bram dronken was toen hij het posttequote:Op zondag 11 april 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt. Johan is wel vaker 180 graden van mening veranderd. Meer dan eens.
Maar ik had wel begrepen dat hij heel de boel te koop had aangeboden aan Spirimuts, maar die had het geld niet.
Hear hear!quote:Op zondag 11 april 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij dan toch zo'n goed contact met Bram heeft, dan moet Bram maar op hem inpraten. Ons was een Bunker II beloofd, kan me niks schelen of Bram dronken was toen hij het postte
Noem een onmogelijk bedrag en niemand wil iets van je kopen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt. Johan is wel vaker 180 graden van mening veranderd. Meer dan eens.
Maar ik had wel begrepen dat hij heel de boel te koop had aangeboden aan Spirimuts, maar die had het geld niet.
"Maar als ik de staatsloterij win ga ik door............."quote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem niet gaat worden. Johan was heel duidelijk: de hele (tv-technische) inventaris is te koop. Camera's, mengtafels, regie-equipment, tot de bekabeling aan toe. Als dat allemaal weg is zal Bram de kelder bij Johan ook niet meer zo hard nodig hebben.
Maar misschien loopt zijn verwende prinsesje dan wel weg. Arme Calimero, zo zonder jacuzzi.quote:Op zondag 11 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
En anders verkoopt Bram zijn jacuzzi maar om het te kunnen betalen
Marijke is ietwat in de war met de datum denk ik.quote:Zondag 10 april Marijke Live 19:00/20:00 Christa's verzoekplaatjes 20:00/21:00 Chat met Angela. http://www.ustream.tv/channel/marijkeboer
Ja da's waar, en Pearlbitch wil nog een keer met haar in die jacuzzi als haar vriendin er niet is.quote:Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar misschien loopt zijn verwende prinsesje dan wel weg. Arme Calimero, zo zonder jacuzzi.![]()
Voor de liefhebbers:
[..]
Marijke is ietwat in de war met de datum denk ik.
Btw, een chat met Angela....ik moet er niet aan denken. Waar zou dat nou over gaan?![]()
Chat met Angela van 20.00 uur tot 21.00 uur. Ik weet ook niet of het dé Angela is.quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Welke Angela? Ik zie daar maar drie gasten en Angela_K zit er niet bij.
zweefteef draait nu ff op verdwaalde sv streamers. over een maand maximaal is zweefteef ook weer alleen op dr chatquote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef spuitje het volgende:
Het enige wat ik anne en consorten heb gewenst waren rotte eieren en tomaten, meer niet. En ja, die gun ik haar nog steeds van harte! Of eigenlijk: steeds meer! Iemand die durft te beweren dat mensen ziektes aan zich zelf te danken hebben omdat ze negatief denken (en Anne weet waar ik het over heb, heb haar dat verteld!!!) zijn wat mij betreft niet meer waard! Beste Anne, ik gun je alle goeds van de wereld, maar ergens hoop ik dat jij een week, nou vooruit een maand, moet doormaken wat mijn nichtje doormaakt! Misschien, heel misschien, gaat dan ook bij jou het licht aan!
das volgens mij mijnheer zweefteefquote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zet die stream aan en ik zie een enge vent!
En die wifebeater, is dat een zoon? Die zag ik vanmiddag ook al. Zouden wel jong aan het jongen zijn gegaan.quote:
Dat is Arno, meneer Spiri en naast hem staat zijn zoon Robin. Hij wil model worden en heeft binnenkort een afspraak met Leo voor een fotoshoot.quote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zet die stream aan en ik zie een enge vent! Volgens mij ben ik bij de mafia beland.
[ afbeelding ]
Dus dat is niet Spiri d'r zoon?quote:Op zondag 11 april 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Arno, meneer Spiri en naast hem staat zijn zoon Robin. Hij wil model worden en heeft binnenkort een afspraak met leo voor een fotoshoot.
Volgens mij wel. Sorry voor de verwarring.quote:
Ik heb ook een jacuzzi!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar misschien loopt zijn verwende prinsesje dan wel weg. Arme Calimero, zo zonder jacuzzi.![]()
Day kan ook bij mij in de tuin hoor!quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar, en Pearlbitch wil nog een keer met haar in die jacuzzi als haar vriendin er niet is.
Een zangeres waar Johan onlangs de goudenplaatuitreiking bij heeft gepresenteerd. Als ik het goed heb heeft ze ook op het VOP opgetreden.quote:Welke Angela? Ik zie daar maar drie gasten en Angela_K zit er niet bij.
Ik zat net over citroenijs te lezen en las dus 'heeft ze ook het VOP opgegeten'.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Day kan ook bij mij in de tuin hoor!
[..]
Een zangeres waar Johan onlangs de goudenplaatuitreiking bij heeft gepresenteerd. Als ik het goed heb heeft ze ook op het VOP opgetreden.
Jammie, citroenijs.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik zat net over citroenijs te lezen en las dus 'heeft ze ook het VOP opgegeten'.
quote:Peter@night:
Welkom bij Peter @ Night, het Ustreamkanaal van Peter Nuninga.
Na het beeindigen van Studio Vlemmix, wil ik toch graag voor de gestrande chatters c.q. streamers proberen een soort van programmering te krijgen verdeeld over de 24 uur i.s.m. overige belangstellenden. Ook zullen er bij mij thuis 4 camera's worden opgehangen zodat je binnenkort ook wat vaker mee kan kijken bij mij thuis.
Ook wordt er momenteel gewerkt aan een officiële website waar niet alleen de chat en streams op te zien zullen zijn, maar waar ook vele andere leuke func...
more...
Welkom bij Peter @ Night, het Ustreamkanaal van Peter Nuninga.
Na het beeindigen van Studio Vlemmix, wil ik toch graag voor de gestrande chatters c.q. streamers proberen een soort van programmering te krijgen verdeeld over de 24 uur i.s.m. overige belangstellenden. Ook zullen er bij mij thuis 4 camera's worden opgehangen zodat je binnenkort ook wat vaker mee kan kijken bij mij thuis.
Ook wordt er momenteel gewerkt aan een officiële website waar niet alleen de chat en streams op te zien zullen zijn, maar waar ook vele andere leuke functies bijkomen zoals een forum en waar mensen zich kunnen aanmelden om ook een vaste wekelijkse show te starten via deze nieuwe website. Natuurlijk mag een uitzending gemist en een 'programmagids' niet ontbreken bij voldoende belangstelling alsmede een viewersoverzicht.
Het is absoluut niet de bedoeling om een professionele en foutloze 24-uurs programmering neer te zetten. Sterker nog, dit alles is enkel en alleen bedoeld om wat beweging en wat tijdverdrijf voor elk wat wils te geven. Laten we het een experiment met een knipoog noemen en proberen eruit te halen wat erin zit.
In ieder geval ben ik blij met alle hulp van jullie kant die mij momenteel geboden wordt. Ik ben er van overtuigd dat we er met zijn allen best wat van gezelligs kunnen maken.
Alle ideeën zijn uiteraard van harte welkom.
Met heel veel positiviteit,
een muzikale groet,
Peter Nuninga
Ze moeten niet met verhaaltjes aankomen die kant noch wal raken.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
Spirimuts en Arno zijn nog steeds online en Dementor geeft commentaar.
Arno doet het woord en Spiri blèrt op de achtergrond mee.
Alsof ze iets anders kan. Koop een Aqua Aura Hanger, misschien helpt het.quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Dementor het volgende:
Ze moeten niet met verhaaltjes aankomen die kant noch wal raken.
Oh, ik heb wat gemist? Ben je geband, ik zie je niet meer.quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten niet met verhaaltjes aankomen die kant noch wal raken.
Ik heb heel snel dat venster gesloten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik heb wat gemist? Ben je geband, ik zie je niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |