Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.![]()
Leuk gedaan!
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zekerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Disana het volgende:
En laten we SA niet vergeten
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/annestream
Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelderquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top dat je dat bijgehouden hebt, Disana.![]()
Extra veel werk ook denk ik nu Fluiter verdwenen is![]()
![]()
Nog steeds niemand iets van haar gehoord?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met die handige programmaatjes van tegenwoordig zijn die filmpjes zo gemaakt, maar het meeste werk gaat zitten in het kiezen van de caps. Zo gaandeweg merk je dan dat er best nog heel wat leuke momenten waren en ik zou liegen als ik zou ontkennen dat ik het allemaal best wel een beetje ga missen. Ik had de stream hier in huis de hele dag overal op de schermen staan en heb me met hulp van de COS en de Chat vier maanden prima vermaakt.
Hoofdschudden om Johan, die naast een onmogelijke kerel toch ook wel een sympathieke gast is, schelden op Liesbeth en Alsido als ze weer iets verkloot hadden, duimen voor Marian dat het geluid tijdens het OP goed zou zijn, lachen om Neef Harrie en Peter, flirten met de meiden, je lekker ergeren aan Jaap, de spirimuts en sommige chatters.. allemaal voorbij..
Partir, c'est mourir un peu
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels al wel op het paleis zijn. Of Johan er ook is, is natuurlijk allesbehalve zeker
heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niets gehoord. De laatste keer dat we elkaar spraken was op 9 maart. Tuinfluiter zou toen een paar dagen op de katten van mensen gaan passen. Ik vind het echt heel vreemd.
En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiterenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
Dat lijkt me niet zo gek, dure shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anne verkondigde gisteravond op der eigen chat al dat ze geen geld heeft om de boel van Johan over te kopen. qua camara`s etc.etc.
Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij moest haar speciaal spreken. Volgens mij om camera's aan haar te slijten. Of die mooie haard in de kelder
Pearlbitch, ik vind het zelf reuze meevallen, dat gemis. Het was niet veel, je kon nergens op rekenen, je wist dat het op niets zou uitlopen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik las op de chat dat DJ Provox een benefiet concert voor Johan wil organiseren? Misschien kan Anne daar dan een waarzegtentje neerzetten, kan ze mee profiteren
Ik snap wat je bedoelt, maar je zat constant in de wetenschap te kijken dat het zo niet door kon gaan, dat maakte het voor mij minder vermakelijk: je keek gewoon naar een handjevol mensen dat min of meer willens en wetens de boel kapot liep te maken. Ik heb geen perfecte stream nodig, maar het idee dat het wat langer zou duren was wel aardig geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar DAT vond ik nou juist de charme van het geheel. Het was een ongeorganiseerde bende, maar dat was nou juist één van de dingen die het zo vermakelijk maakten. Natuurlijk, als je een parallel wilt trekken met een "echte" tv-zender zijn de tekortkomingen legio, maar als ik bij het kijken naar Fawlty Towers het Hilton als referentiekader zou nemen, zou ik die serie ook niet leuk vinden.
Dankjewel heksquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb Tuinfluiter al paar weken geleden mail gestuurd ook niks gehoord, weet iemand of kent iemand Tuinfluiter persoonlijk ( hoop het wel)
en DISANA je verslagen waren een must om te lezen
¤ 50,--? Jij zal een klanten trekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik wel met mijn glazen bolletje zitten en voorspel je toekomst A 50 eurie binnen 5 minuten
Ga er haast een beetje ongerust van worden, hoop dat iemand snel iets van haar hoort!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel heks
Ik hoor dus sinds exact een maand niets meer. Eerst dacht ik nog dat Tuinfluiter druk in de tuin zou zijn, ik vind het niets voor Tuinfluiter om niets meer te laten horen.
quote:MarijkeBoer
Studio Vlemmix op zwart? ik weet van niets, neem toch aan als dat zo zou zijn ik persoonlijk door Johan op de hoogte gesteld wordt ...Toch?
Ach, what the heck!!! We gaan beginnen!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit op mn vingers..![]()
Maar ik kan niet garanderen dat dat vannacht, als ik thuis ben gekomen van het stappen, nog zo is. Misschien is dat de beste tijd om te reageren..
Ben je nu al bezopen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, what the heck!!! We gaan beginnen!!!!!![]()
Die lult uit haar nek volgens mij. Ze keek namelijk naar haar eigen programma en als er iets niet goed was hing ze binnen een minuut aan de telefoon! En nu zou ze niet weten dat SV uit de lucht is? Geloof er niets van!quote:
Haar eigen programma was niet bezig, dus ze zal wellicht niet gekeken hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die lult uit haar nek volgens mij. Ze keek namelijk naar haar eigen programma en als er iets niet goed was hing ze binnen een minuut aan de telefoon! En nu zou ze niet weten dat SV uit de lucht is? Geloof er niets van!
Nee hoorquote:
Exact en dat reality-gedeelte is nu juiste datgene dat zonder al te veel kosten veel meer uitgewerkt had kunnen worden. Verschillende verhaallijnen, de relaties onderling, etc. (zo niet natuurlijk dan desnoods nog in scene gezet) Ma ja, daar heb je wel wat fantasie voor nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Grootste tekortkoming wat mij betreft was dat het reality-gedeelte, op een korte periode na, niet geschakeld werd maar bestond uit een ruim totaalshot waar af en toe mensen in beeld waren. En dat urenlang.
Ik mag hopen dat er iemand op het idee gekomen is om Waterkoker even te bellen in Turkijke. Anders komt ze dinsdag ook van een koude kermis thuis..quote:
Daarom keek ik ook, niet om de "programma's" maar om die heerlijke klunsige Soap er omheen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Ik vond dat het niet als een verrassing kwam, dat einde. Ik had het eigenlijk allang verwacht, iedereen zag dat het nergens heen ging, dus ook ik. Telkens goede ideeën die niet goed uitgevoerd worden. Programma's die na 10 afleveringen nog niet et aanschouwen/aanhoren waard zijn. De onwil om naar de kijkers te luisteren, en het belangrijkste, iedereen die daadwerkelijk kennis van zaken heeft en vaardigheden heeft wordt de deur uitgewerkt of stapt zelf op in frustratie.
Het concept was goed, daarom keek ik ook telkens, maar ik denk dat het karakter en de instelling van Johan het de das om hebben gedaan.
Precies, als ik gelikte programma's wil kijk ik wel naar RTL ! De stuntelsoap dat is/was de charme en die is nog veuls te onderbelicht gebleven !quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook, niet om de "programma's" maar om die heerlijke klunsige Soap er omheen!Ik heb Johan en zijn Alvermannen al zovaak de tip gegeven om die randverschijnselen gewoon te blijven uitzenden, fout of goed maar de kijkers bleven iig hangen..
Ik begreep ook geen zak van die ommezwaai die Johan ineens maakte en de chatters voor zeikerts, SV-vemietigers en meer van die belachelijke uitspraken ging maken...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als ik gelikte programma's wil kijk ik wel naar RTL ! De stuntelsoap dat is/was de charme en die is nog veuls te onderbelicht gebleven !
Nou ja, dat is toch wel duidelijk? Johan gelooft iedereen die hem goed gezind lijkt te zijn. Naast het geklaag van Liesbeth blijkt daar dus ook Sly geweest te zijn die regelmatig afgaf op de chatters.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep ook geen zak van die ommezwaai die Johan ineens maakte en de chatters voor zeikerts, SV-vemietigers en meer van die belachelijke uitspraken ging maken...
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch wel duidelijk? Johan gelooft iedereen die hem goed gezind lijkt te zijn. Naast het geklaag van Liesbeth blijkt daar dus ook Sly geweest te zijn die regelmatig afgaf op de chatters.
Nou inderdaad, wat zal dat een deceptie geweest zijn. Al die tijd voor de gek gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...
Iemand met verstand van zaken zou dan zelf eens even gekeken hebben wat er werkelijk mis was. Een professional zou zich door dat soort dingen niet van de kaart laten brengen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt verbazingwekkend.
Als je gek wordt gebeld door mensen die klagen over wat daar gebeurt ga je er zo wel over denken.
Dan ga je vervolgens zelf ook opgefokt zitten lezen, en daar reageren mensen ook weer niet positief op, etc.
Neerwaartse spiraal die zich niet snel herstelt.
Haar eigen programma zou dagelijks zijn, dus heeft ze al twee keer gemist?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haar eigen programma was niet bezig, dus ze zal wellicht niet gekeken hebben
Volgens mij werd het Johan pas duidelijk toen hij een stuk of 10 mensen er af had gemikt en er plotseling vrijwel geen actieve chatters meer overbleven voor de vraag maar raak.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja..maar Johan wist maar al te goed wie die "kolerelijers" waren maar begon zowat elke kriticus er af te sodemieteren. Tot arme Johan er te laat achterkwam dat er helemaal geen 150.000 viewers waren maar dat die 40/120 het zo'n beetje was...
Er waren mensen die hem hierover de waarheid probeerden te vertellen.. maar daar luisterde Johan niet naar.. en uiteindelijk bleven ook die mensen stil... ja dan is het idd een negatieve spiraal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet echt verbazingwekkend.
Als je gek wordt gebeld door mensen die klagen over wat daar gebeurt ga je er zo wel over denken.
Dan ga je vervolgens zelf ook opgefokt zitten lezen, en daar reageren mensen ook weer niet positief op, etc.
Neerwaartse spiraal die zich niet snel herstelt.
SV was een reden om nóg meer te bellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat zal dat een deceptie geweest zijn. Al die tijd voor de gek gehouden.
Mera, ik heb dat bellen naar SV ook nooit begrepen.
Daar heb je gelijk in. Maar door al het gezeik denk ik dat hij het verschil niet meer zag tussen zuigkritiek en opbouwende kritiek. Dat is erg jammer, maar ik vind dat wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren mensen die hem hierover de waarheid probeerden te vertellen.. maar daar luisterde Johan niet naar.. en uiteindelijk bleven ook die mensen stil... ja dan is het idd een negatieve spiraal.
Als ik van elke dag alleen de negatieve dingen onthoud en de positieve negeer, dan hang ik binnen een paar maanden aan een touw.
En altijd maar de telefoon opnemen 'want het kon wel eens een journalist of een tv/radio progamma zijn'quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
SV was een reden om nóg meer te bellen![]()
Hij wordt sowieso altijd al overal gek gebeld door de meest idiote mensen.
Snap er ook niets van.
Een persoon die johan niet is, die geluisterd had naar de goede woorden van Marian, Els en Jolanda hierover, die had allang een oplossing hiervoor gevonden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar door al het gezeik denk ik dat hij het verschil niet meer zag tussen zuigkritiek en opbouwende kritiek. Dat is erg jammer, maar ik vind dat wel begrijpelijk.
Tja. Niets meer aan te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een persoon die johan niet is, die geluisterd had naar de goede woorden van Marian, Els en Jolanda hierover, die had allang een oplossing hiervoor gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |