1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | In mijn team lopen [b]...[/b] spelers rond met een lekker gladde kuif! [b][*] De Jeffrey Bruma- award!! [/b] De speler die het meest opleverde na een verkoop een week na promotie, leverde [b]...[/b] op! [b][*] De Wouter Bos- award!! [/b] De gemiddelde leeftijd van mij team is [b]...[/b]! Verkiesbaar: [b][*] De Koei- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De Louis van Gaal- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De PIEMEL- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De Hans Kraaij jr.- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] |
Das idd wel een beetje jammer ja maar goed dan hebben jou Gotc en Vullie ook eens plezier!quote:
Ik heb geen spelers met een kuifquote:De Wilfred Genee- award!!
Voor het team met de meeste spelers in het bezit van een mooie gladde kuif! (Bij een gelijke stand bepaald de jury en alleen de jury wat de definitie van een mooie gladde kuif is en wie dus wint!)
quote:De Jeffrey Bruma- award!!
Voor de duurste transfer van een speler direct uit eigen opleiding! (Dat betekent dat ie hooguit een week na promotie is verkocht!)
De gemiddelde leeftijd van mijn team is 24.quote:De Wouter Bos- award!!
Voor het team met de meeste spelers die waarschijnlijk snel meer tijd met hun gezin door zullen gaan brengen! (Hoogste gemiddelde leeftijd)
Die hou ik nog open want ik weet niemand met een cruciale fout.quote:De Koei- award!!
Voor de manager met de meest cruciale/memorabele fout van het seizoen!
Gijs_ , Hij was gedoemd voor een degradatie plaats na zn promotie naar de V. Om dan netjes 2e te eindigen en zelfs een tijdje in de race te zijn voor t kampioenschap vind ik een dikke nominatie waard!quote:De Louis van Gaal- award!!
(Na woensdag ook dit seizoen weer gepast!) Voor de beste manager van afgelopen seizoen!
Dat kan er maar 1 zijn : Vulliequote:De PIEMEL- award!!
Voor degene die hem gewoon het meest verdiend!
Ook dit kan er imo maar 1 zijn wederom Vullie.quote:De Hans Kraaij jr.- award!!
Voor de fokhattricker die het meest 'gezocht' wordt met flauwe, hilarische en lollige grappen. (doch liefdevol natuurlijk!)
Ik ook wel maar als ik dan denk aan t hoofd van Wilfred Genee dan denk ik dat dat niet bedoeld word. Volgens mij bedoelt ie zo een kuif als in Greace.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een aantal spelers waarvan ik twijfel of ze een kuif hebben...
Jean Couty heeft zeker een kuif en ook Sébastien Guérin en Nasi Bernat bijvoorbeeld hebben een kuif! En Wilson Abastoflor heeft een topkuif!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een aantal spelers waarvan ik twijfel of ze een kuif hebben...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jean Couty heeft zeker een kuif en ook Sébastien Guérin en Nasi Bernat bijvoorbeeld hebben een kuif! En Wilson Abastoflor heeft een topkuif!
Ik dacht ik kauw niet alles voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ik voeg daar zelf Kamil Votapek nog aan toe
wat dacht je van glansrijk degraderen en glansrijk met 5-2 verliezen van een bot-team, terwijl ik zelf uiteraard met 11 man speel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef Robar het volgende:
...
Halverwege het seizoen invallen en direct promoveren is natuurlijk wel een Louis award waard
Maar ff serieus, ga nog niet lang genoeg mee om nu iemand hiervoor aan te wijzen. Wie is er het meest glansrijk gepromoveerd in een lastige competitie? Dat wordt hem wat mij betreft.
Met stip genomineerd voor de koei-awardquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat dacht je van glansrijk degraderen en glansrijk met 5-2 verliezen van een bot-team, terwijl ik zelf uiteraard met 11 man speel?
Nehh.....hij maakte toch nog 2 goals. Beetje jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Met stip genomineerd voor de koei-award
Dat is op zich al een koei-award waardquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz weet een ander....maar die is niet meer op dit forum
Dat sowiesoquote:
Degraderen door verlies van een BOT team vind ik eigenlijk ergerquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar Nico is dit seizoen 1 keer zn opstelling vergeten te maken, waardoor hij geen kampioen is geworden
Niet als het bewust isquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Degraderen door verlies van een BOT team vind ik eigenlijk erger
leugens!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar Nico is dit seizoen 1 keer zn opstelling vergeten te maken, waardoor hij geen kampioen is geworden
Ik ben er 100% van overtuigd, dat Flap de waarheid spreekt, jammer genoeg kan het slachtoffer dit niet beamen op dit forum.quote:
Het zal zijn verdiende loon wel zijn!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben er 100% van overtuigd, dat Flap de waarheid spreekt, jammer genoeg kan het slachtoffer dit niet beamen op dit forum.
Dat is het sowieso. Ben blij dat we van die patser af zijn zeg...Met zijn eigen amateuristische forumpjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
Het zal zijn verdiende loon wel zijn!
Niet als je je bewust wil laten afzakken zodat je terug kan komen met een knal waardoor je 4 a 5 seizoenen achter elkaar kampioen wordt. (mits je natuurlijk niet tegen je concurrent je opstelling vergeet) Jij bent op een gegeven moment gestopt met het spel en moet nu helemaal opnieuw beginnen. Ik vind Moon zn actie dan slimmer. Ook knap trouwens om te verliezen van een bot met 11 man!quote:
NIET??quote:
Ik heb dat ook gedaan maar ik kan wel op de spelers persoonlijke pagina zien hoe ze er uit zien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb de spelersafbeeldingen uitgezet, dus kan niet zien welke spelers van mij een kuif hebben
Zo iets dus :quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
kuif de; v(m) kuiven 1 opstaande bos haren op het hoofd
Als dat enig zins in het midden voorop de kopf is, vind ik het een kuif!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf geen kuif maar ik heb hierdoor wel gezien dat ik naar de kapper en de opticien mag.
[ Bericht 1% gewijzigd door Outpost76 op 09-04-2010 19:24:55 ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets dus :Ik zou de tweede, vierde en vijfde toch afkeuren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf geen kuif maar ik heb hierdoor wel gezien dat ik naar de kapper en de opticien mag.
[ afbeelding ]Ik ben van pindavlees
Die 5e is logies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou de tweede, vierde en vijfde toch afkeuren...
Ok all1 Lucien is dus geen aanmelding waard.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef Gijs_ het volgende:
bij lucien bespeur ik geen rechtopstaande kuif
Wout en Addie ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok all1 Lucien is dus geen aanmelding waard.
Wout snapte ik ja die heb ik dan ook niet geplaatst om dat te vragen. Puur omdat ik moest lachen dat mn foto zo mislukt is.quote:
Ik kan mijn post niet meer editen maar mijjn kuif inzending wordt 2. Ronnie Stellwagen (CV) (235330806)quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
Onverkiesbaar, maar nog open voor inzending:
[..]
Ik heb geen spelers met een kuif
[..]
Mijn duurste jeugd verkoop zonder training bij mij is : Rob Verlaat verkocht aan Dynamo Groningen 1 750 000 ¤
[..]
De gemiddelde leeftijd van mijn team is 24.
Verkiesbaar:
[..]
Die hou ik nog open want ik weet niemand met een cruciale fout.
[..]
Gijs_ , Hij was gedoemd voor een degradatie plaats na zn promotie naar de V. Om dan netjes 2e te eindigen en zelfs een tijdje in de race te zijn voor t kampioenschap vind ik een dikke nominatie waard!
[..]
Dat kan er maar 1 zijn : Vullie
[..]
Ook dit kan er imo maar 1 zijn wederom Vullie.![]()
2 650 000 ¤quote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef OcinSnetram het volgende:
Ik ken iemand die met deze wel mee zou dingen voor de Bruma
261378279
Nieuwe aankopen sowieso niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef foetre het volgende:
Ik heb bijna al mijn spelers te koop staan tellen die spelers nog mee voor de gladde kuif of mijn nieuwe aankopen?
Ja leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
De Jeffrey Bruma- award!!
Voor de duurste transfer van een speler direct uit eigen opleiding! (Dat betekent dat ie hooguit een week na promotie is verkocht!)
Simeon Eygel (258600079)
5 250 000 ¤
werk er aanquote:
ga je boehoe doenquote:
Als je alleen komt om 3 seizoenen niets van je te laten horen, en dan even een Award wilt binnen halen... Ja.quote:
Zie je mij boehoe doen? Ik zocht alleen ff de logica. Nog steeds trouwensquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend jaloers.
Was dat wat je wilde horen?
Niet? Wat wil je dan horen? Dan zeg ik t ff, en kun je jezelf voor het slapen gaan trots een schouderklopje geven.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Robar het volgende:
Ik vond het eigenlijk altijd al een enorme bosmongool, blij dat hij opgerot is.
wiesdaquote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef OcinSnetram het volgende:De Hans Kraaij jr.- award!!
Hij verkiest Hyves
quote:Op zondag 18 april 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
# De PIEMEL- award!!
Ik verkies Robar, die de piemelhype heeft aangezwengeld
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef Robar het volgende:
# De PIEMEL- award!!
Ik verkies Hyves, die de eerste keer "volmondig" () piemel riep, waarna ik het eigenlijk constant "in de mond nam" (
)
quote:
één of andere tweede-rangs hattricker, misschien komt hij nog wel eens in één van de topics langsquote:
We wilden een bedrag.. Geen jaartal!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef
[b]De Jeffrey Bruma- award!!
De speler die het meest opleverde na een verkoop een week na promotie, leverde 2001 op!
Ja maar ik heb geen euro teken op m'n laptopquote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
We wilden een bedrag.. Geen jaartal!
Ik heb het toch hersteldquote:Op donderdag 22 april 2010 08:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
één of andere tweede-rangs hattricker, misschien komt hij nog wel eens in één van de topics langs
huhquote:
Dat vroeg hij nietquote:Op donderdag 22 april 2010 10:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
huh![]()
Ik reageerde op het antwoord van OcinSnetram die vroeg, Wiesda![]()
"P
Ok, dan is het wel een ruig bedragquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen euro teken op m'n laptop. en was iets te gehaast om euro erachter te typen
owquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet![]()
Hij voorspelde, dat jij dat zou vragen![]()
En omdat je nog erop doorging vond ik dat ik moest reageren![]()
![]()
![]()
Hoi Hives, alles goed?
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow![]()
niet alles goed. Met jou wel?
En daar wil je een award voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef MrMoon het volgende:
verdomme vergeten mn training om te zetten van passen naar spelhervatten..
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)
Stem dan vooral op mij!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)
Hij vind het niet leuk dat foetre ook hier op het forum post en hij kan er niet tegen dat hij weer op de vingers is getikt door de moderators. En daarom post hij niet meer op HT-topics op het FOK!-forum.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij vind het niet leuk dat foetre ook hier op het forum post en hij kan er niet tegen dat hij weer op de vingers is getikt door de moderators. En daarom post hij niet meer op HT-topics op het FOK!-forum.
omdat je dat beeld geschept hebt.. ook volgens mij kom je mede om die reden hier niet meer (zo vaak)..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk dat jij dat zo concludeerd....Vanwaar die wijsheid?
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat je dat beeld geschept hebt.. ook volgens mij kom je mede om die reden hier niet meer (zo vaak)..
tsja dat het zo op het forum geplempt wordt dat is weer wat anders...quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.
Deze houding maakt het er iig niet begrijpelijker op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik er uiteindelijk ook maar wat van. Zomaar conclusies trekken en dat hier plempen kan ik niet echt waarderen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat het zo op het forum geplempt wordt dat is weer wat anders...
maar waarom leg je dan niet uit wat de echte reden is? Dat voorkomt zulke misverstanden..
Graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Robar het volgende:
[..]we waarderen het dat je even je neus komt laten zien
![]()
Dat is het hier (Fok! Hattrick) al tijden niet meer. (vind ik)quote:Laten we het gezellig houden
Zie mn antwoord op MrMoon.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Deze houding maakt het er iig niet begrijpelijker op.
wil je ons even niet allemaal generaliserenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima
Mijn excuus!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je ons even niet allemaal generaliseren
Negeraliseren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je ons even niet allemaal generaliseren
misschien heeft dat jouw voorkeur, maar ik ga dan toch voor een vrouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |