Hij vind het niet leuk dat foetre ook hier op het forum post en hij kan er niet tegen dat hij weer op de vingers is getikt door de moderators. En daarom post hij niet meer op HT-topics op het FOK!-forum.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij vind het niet leuk dat foetre ook hier op het forum post en hij kan er niet tegen dat hij weer op de vingers is getikt door de moderators. En daarom post hij niet meer op HT-topics op het FOK!-forum.
omdat je dat beeld geschept hebt.. ook volgens mij kom je mede om die reden hier niet meer (zo vaak)..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk dat jij dat zo concludeerd....Vanwaar die wijsheid?
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat je dat beeld geschept hebt.. ook volgens mij kom je mede om die reden hier niet meer (zo vaak)..
tsja dat het zo op het forum geplempt wordt dat is weer wat anders...quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima maar betekend dat dan dat dat zo is? Ik vind t zo sneu om meteen zulke conclusies op een forum te plempen zonder te vragen waarom of wat ed. Alweer een rede om niet meer te komen dus! Jammer van het leuke contact dat er met een aantal was hier maar goed het zij zo.
Deze houding maakt het er iig niet begrijpelijker op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik er uiteindelijk ook maar wat van. Zomaar conclusies trekken en dat hier plempen kan ik niet echt waarderen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat het zo op het forum geplempt wordt dat is weer wat anders...
maar waarom leg je dan niet uit wat de echte reden is? Dat voorkomt zulke misverstanden..
Graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Robar het volgende:
[..]we waarderen het dat je even je neus komt laten zien
![]()
Dat is het hier (Fok! Hattrick) al tijden niet meer. (vind ik)quote:Laten we het gezellig houden
Zie mn antwoord op MrMoon.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Deze houding maakt het er iig niet begrijpelijker op.
wil je ons even niet allemaal generaliserenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dat in jullie ogen zo is prima
Mijn excuus!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je ons even niet allemaal generaliseren
Negeraliseren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wil je ons even niet allemaal generaliseren
misschien heeft dat jouw voorkeur, maar ik ga dan toch voor een vrouwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |