quote:Op zondag 18 april 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
# De PIEMEL- award!!
Ik verkies Robar, die de piemelhype heeft aangezwengeld
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef Robar het volgende:
# De PIEMEL- award!!
Ik verkies Hyves, die de eerste keer "volmondig" () piemel riep, waarna ik het eigenlijk constant "in de mond nam" (
)
quote:
één of andere tweede-rangs hattricker, misschien komt hij nog wel eens in één van de topics langsquote:
We wilden een bedrag.. Geen jaartal!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef
[b]De Jeffrey Bruma- award!!
De speler die het meest opleverde na een verkoop een week na promotie, leverde 2001 op!
Ja maar ik heb geen euro teken op m'n laptopquote:Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
We wilden een bedrag.. Geen jaartal!
Ik heb het toch hersteldquote:Op donderdag 22 april 2010 08:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
één of andere tweede-rangs hattricker, misschien komt hij nog wel eens in één van de topics langs
huhquote:
Dat vroeg hij nietquote:Op donderdag 22 april 2010 10:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
huh![]()
Ik reageerde op het antwoord van OcinSnetram die vroeg, Wiesda![]()
"P
Ok, dan is het wel een ruig bedragquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen euro teken op m'n laptop. en was iets te gehaast om euro erachter te typen
owquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet![]()
Hij voorspelde, dat jij dat zou vragen![]()
En omdat je nog erop doorging vond ik dat ik moest reageren![]()
![]()
![]()
Hoi Hives, alles goed?
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow![]()
niet alles goed. Met jou wel?
En daar wil je een award voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef MrMoon het volgende:
verdomme vergeten mn training om te zetten van passen naar spelhervatten..
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)
Stem dan vooral op mij!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, liever niet.. voor dat soort fouten krijg je awards die niemand wil hebben (behalve possie dan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |