Ik kan jou willekeur aan de geloofwaardigheid van Nout niet rijmen met je quote van Jefferson.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:08 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Nout weet heel goed wat hij en zijn collega bankiers hebben uitgedacht. Nout is een hele intelligente man....
Zoals Thomas Jefferson al zei:
"If Americans ever allow banks to control the issue of their currency, first by inflation and then by deflation, the banks will deprive the people of all property until their children will wake up homeless."
"Ik kan" ... "niet rijmen"quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:10 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik kan jou willekeur aan de geloofwaardigheid van Nout niet rijmen met je quote van Jefferson.
Maw, je bewijst weer eens niet objectief te zijn.
Dat zegt niets over mij maar over jouw, mijn zin was een constatering over jou. Dat ik het opmerk wil niet zeggen dat ik de veroorzaker ben. Jij zorgt er zelf voor met tegenstrijdigheden dat je aan geloofwaardigheid verliest (net als Nout overigens).quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:25 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
"Ik kan" ... "niet rijmen"
Dat zegt wat over jou...
Nout weet precies wat er gebeurd. Hij kent de geschiedenis en weet ook alles over het domme schapengedrag van de mens. Iedereen met een tophypotheek is feitelijk failliet...
hehehehehquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:25 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
"Ik kan" ... "niet rijmen"
Dat zegt wat over jou...
Nout weet precies wat er gebeurd. Hij kent de geschiedenis en weet ook alles over het domme schapengedrag van de mens. Iedereen met een tophypotheek is feitelijk failliet...
Dit geeft toch wel het falen van de westerse overheden weer. Hetzelfde speelt natuurlijk in de Randstad, maar dan in veel mindere mate.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:20 schreef SemperSenseo het volgende:
Huizencrisis in London:
[ afbeelding ]
http://edition.cnn.com/vi(...)k.london.housing.cnn
Door de crisis moeten de prijzen zakken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel het falen van de westerse overheden weer. Hetzelfde speelt natuurlijk in de Randstad, maar dan in veel mindere mate.
Woonruimte is veel te duur door een gebrek aan woningen. De prijs staat in geen enkele verhouding tot wat je er voor krijgt. Door de crisis zouden de prijzen moeten zakken, maar omdat de markt zo krap is gebeurt dat amper. Er is toch altijd wel iemand te vinden die het er voor over heeft.
En ondertussen maar armoedzaaiers blijven importeren, om die vervolgens in steeds kleinere hokken te stoppen.
In NL wil iedereen op hetzelfde plekje wonen en dat kan niet dus maken we elkaar gek en drijven de prijzne op. Vervolgens komt onze NL aard naar boven om anderen de schuld te geven dat het onbetaalbaar is geworden. Van scheefhuurder tot HRA-profiteur.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
overigens, ter tekening, in downtown Mumbai is zojuist een appartment (van circa 300 m2) verkocht voor omgerekend circa 16.000 euro per m2. In ruwbouw.
Wat nou Nederland duur?
Even wat feiten:quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel het falen van de westerse overheden weer. Hetzelfde speelt natuurlijk in de Randstad, maar dan in veel mindere mate.
Woonruimte is veel te duur door een gebrek aan woningen. De prijs staat in geen enkele verhouding tot wat je er voor krijgt. Door de crisis zouden de prijzen moeten zakken, maar omdat de markt zo krap is gebeurt dat amper. Er is toch altijd wel iemand te vinden die het er voor over heeft.
En ondertussen maar armoedzaaiers blijven importeren, om die vervolgens in steeds kleinere hokken te stoppen.
Als je bereid bent te verhuizen is less meestal more.quote:
Maarja die anonimiteit in een wat grotere stad is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je bereid bent te verhuizen is less meestal more.
Och. De crisis is gewoon (nog) niet erg genoeg. Zolang iedereen de idioot hoge lasten nog (net) kan bolwerken, zal men toch z'n uiterste best blijven doen om in de eigen woning te blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Door de crisis moeten de prijzen zakken?
Blijkbaar niet dus, in elk geval niet bijzonder veel. Dat probeer ik al de hele tijd uit te leggen.
Wat je derde punt betreft: het aantal asielaanvragen is al een paar jaar juist weer keihard aan het oplopen. Het belachelijke niveau van de jaren '90 hebben we nog niet bereikt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Even wat feiten:
- Gebrek aan woningen is er vooral regionaal (randstad) en qua type (nieuwbouw is vooral appartementen).
- Woningbehoefte is veel meer veroorzaakt door gezinsverdunning dan door immigratie: Verlaging van het ethisch bewustzijn heeft sinds de babyboomgeneraties voor een groot aantal echtscheidingen gezorgd.
- Er worden weinig armoedzaaiers meer geïmporteerd. Het aantal asielzoekers is radicaal gedaald, voor gezinsherenigingheb je een redelijk salaris en een vast contract nodig.
- de prijzen zijn nog niet gezakt in de lagere marktsegmenten, omdat daar tot voor kort veel staatssteun was.
Ik niet hoor, is ook gewoon logisch. We zitten niet in de VSA. Waarom is die illiquiditeit er. Omdat het stelsel van SZ goed is, de wetten ivm hypotheekschuld zijn anders, men is hier op gebied van een lening en huis meer conservatief, en er is natuurlijk ook de overdrachtsbelasting en nog een hele boel andere factoren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:05 schreef veterdiploma het volgende:[..]Wat velen, waaronder ikzelf, bij het begin van de crisis onderschat hebben, is de illiquiditeit van de huizenmarkt. Dit in tegenstelling tot de markt voor consumptiegoederen zoals auto's, die vrijwel direct compleet instortte. Bij huizen duurt dit gewoon wat langer. Zij die denken dat de ellende op de woningmarkt alweer voorbij is zouden nog weleens bedrogen uit kunnen komen.
Waar haal jij steeds het lef vandaan om iedereen om onderbouwing te vragen zonder die zelf te geven?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kom je aan die 8 tot 11%?
Waarom moeten wij voor jou onderbouwen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat moet ik voor jou onderbouwen?
Omdat jij dat niet kan en het altijd leuk is om iemand zien af te gaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:14 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor jou onderbouwen?
Alsof jij het wel kan.......quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat jij dat niet kan en het altijd leuk is om iemand zien af te gaan
Verder gebruik van wij
Idd, jullie zijn elkaars tegenpolen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets als Huizenmarkt zeepbel doet?
Dat zou de stunt van de eeuw zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Idd, jullie zijn elkaars tegenpolen!
Edit; Ga je me nu vertellen dat jullie allebei een kloon zijn van dezelfde persoon?
Dan stop ik met FOKen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:41 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Dat zou de stunt van de eeuw zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |