Is maar een goedkope loopband hier thuis hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Loopband is ook goed, kan je een prima target op zetten, en de snelheid steeds verder opvoeren.
En het sloopt je ledematen niet, hardlopen is zo goed eigenijk niet.![]()
Je zou het volgens mij prima redden die halve marathon, trainen kan dat maandje ook vast wel tussendoor.![]()
[..]
Cheap.
12km/u haalt ie niet, maar helling kan ik op 2 andere standen zetten (naast 0) door de achterpoten te draaienquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan je dat bospaadje op 12 km/u zetten bij een helling van 2% en overal dezelfde stappen op zetten?
India .. lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:48 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]
Is maar een goedkope loopband hier thuis hoorbeetje saai alleen
loop meestal 's avonds, dus dan kijk ik of tegen de gordijnen aan, of door het raam, waar geen fuck te zien is omdat het donker is buiten
En ik heb zo het idee dat India niet echt geweldig is om te gaan hardlopen
[..]
12km/u haalt ie niet, maar helling kan ik op 2 andere standen zetten (naast 0) door de achterpoten te draaien
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
India .. lijkt me ook niet.Hoewel je vast mooie stukken hebt.
![]()
Collega is pas naar dat land geweest.![]()
Uitzicht vanuit het hotel.![]()
[ afbeelding ]
Muskieten bestrijding in de straat.En sta je in een winkel... spuiten ze ook ff vol.
![]()
[ afbeelding ]
In het vliegtuig kwamen ze ook nog sprayen.![]()
![]()
Wachtrij voor de bus.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogwerker op bamboe.![]()
[ afbeelding ]
Enige goede... de treincoupe verboden voor vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Ze krijgen dan nog wel een eigen wagon.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef bvvt het volgende:
Brommert is binnen.
Vanavond eens een klein rondje gaan draaien.
Rapport met pics!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef bvvt het volgende:
Brommert is binnen.
Vanavond eens een klein rondje gaan draaien.
Een leven lang verhalen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:Het is volgens mij iig een hele ervaring, wat voor een is alleen nog ff afwachten
2 weken met universiteit, aantal bedrijven bezoeken, wat onderzoek doen, alles betaald als het meezitquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rapport met pics!![]()
[..]
Een leven lang verhalen.Wat ga je daar doen.
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Rete stabiel dat ding. Daar ga ik wel schik mee hebben.
Ben geheel binnen door van nijmegen naar venlo gereden en via snelweg terug.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel
[ Bericht 12% gewijzigd door bvvt op 09-04-2010 21:38:26 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?Denk dat dat in het niet valt al die jaren die je al op fok zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?mooi, maar pics willen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week de box binnengekregen voor CarChannel. Denk dat wordt een lekker weekend.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeer pootje, verrekte rug. Wordt een raceweekend voor de buis.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
Op de 1 of andere manier zie ik steeds dezelfde vent op de foto.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
U wordt oud en zachter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Bunnybeater het volgende:Dat dus, maar geen zorgen WB, je staat er wel het breedst op
![]()
quote:Al die mensen die er bij staan alsof ze net de 2de Wereldoorlog hebben gewonnen.![]()
Raar volk, de mensheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rekt zich nog ff uit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Rectificatie bericht zaterdag 10 april 2010 @ 15:35:
Meneer in fluorgroen staat er iets breder op.
![]()
Verder bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 10-04-2010 19:05:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
en aangezien de nokia GPS heeft kun je ook achterhalen waar die foto's genomen zijn.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Canon Powershot A610 en Nokia 5800.
Ik zie op die resized al dat het goed zit.quote:Op zondag 11 april 2010 00:34 schreef bvvt het volgende:
en aangezien de nokia GPS heeft kun je ook achterhalen waar die foto's genomen zijn.....
En de foto's zijn uiteraard resized - dus de kwaliteit kun je niet al te veel over zeggen.
Ori's op aanvraag...
Nu nog een goedkoop polisport kapje, en fatsoenlijke spiegels, kniptang in je electra, spuitbus zwart en klaarquote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
Dat Honda-ombouwproject van me is nog steeds bezig. Hier met tijdelijke koplamp en knippers tot we iets toffers hebben (allemaal dingen die we nog hadden liggen). Maar de nieuwe knippers zitten er wel op, in de handkappen:
[ afbeelding ]
geinigquote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
Dat Honda-ombouwproject van me is nog steeds bezig. Hier met tijdelijke koplamp en knippers tot we iets toffers hebben (allemaal dingen die we nog hadden liggen). Maar de nieuwe knippers zitten er wel op, in de handkappen:
[ afbeelding ]
ERIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef bvvt het volgende:
Zoo, ook weer thuis na een dagje/middag/avond rond tuffen.![]()
Ding gaat echt lekker. geen cm spijt van inruilen.![]()
En omdat er veel vraag was naar een foto repo.-> zie hieronder.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je denkt dat de kleur in eens wat anders is dan kan dat kloppen....![]()
De foto camera dacht in eens dat ie het niet meer deed (batterijen of zo)- daarom overgestapt op mijn telefoon/camera.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Komt waarschijnlijk een KTM-koplamp opquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu nog een goedkoop polisport kapje, en fatsoenlijke spiegels, kniptang in je electra, spuitbus zwart en klaar
Weet nog niet, als we een ander setje met gloeilampjes vinden wat ook leuk is doen we dat liever, want zoals gezegd moet je met ledjes ook met die vervangingsweerstanden gaan zitten kutten.quote:Op zondag 11 april 2010 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geinig![]()
Achter komt een setje LEDs neem ik aan ??
Hee lekker dingquote:Op zondag 11 april 2010 16:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
ERIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, wat is dat dan joh?
Dat was al bekend.quote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef BazzieK het volgende:
BBC zend de MotoGP ineens live op 3 in plaats van 2 uit. Wordt dus vannacht naar de herhaling kijken....l
Vette voorvork en wielen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op zondag 11 april 2010 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was al bekend.Gelukkig zit die zender ook in mijn tientje pakket.
![]()
[..]
Vette voorvork en wielen.Enige NX250 in de wereld met goud spul erop denk ik.
![]()
Leuk ding hoor. Niet teveel KTM van maken. Er zijn meer leuke kappies.
Mja dan moeten we de kabelboom weer openbrekenquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn ook knipperrelais in de handel die wél LEDs lusten, ik heb er in de Astra ook eentje zitten
Net ook de herhaling gezien (quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Geweldige race!Heb echt op de bank gestaan.
![]()
![]()
![]()
En BBC3 is ook top, fijne zender met interviews voor en na vanaf de grid.
Alsof je er zelf bij bent.![]()
En ze hebben een nieuwe dame als reporter.
Gemist door de camera'squote:Op maandag 12 april 2010 07:59 schreef -XX- het volgende:
Jeeej, gp was weer leuk!Ik heb alleen de val van Stoner niet gezien...
Wat was er precies gebeurd??? Te overmoedig omdat hij meters voor lag?
Pas op anders wordt Arie jaloers.quote:RossiHayden...
Hayden had ik toch wel liever 2e gezien, maar goed!
![]()
Had het ook uit de krant vernomen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Geerd het volgende:
Die tango actie![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst WTF een of andere staking ofzo, heel industrieterrein helemaal vol met auto's verkeer totaal ontregeld mensen stapten uit hun auto's etc.
Collega wist het toevallig![]()
voor 20/30 euro paar uur in de rij staan![]()
![]()
![]()
precies, plus dat hun tijd blijkbaar ook niks waard isquote:Op maandag 12 april 2010 10:52 schreef cageon2 het volgende:
die je ondertussen ook alweer verstookt heb voor je het in de tank kon knikkeren
Laat ik me daar nog maar niet aan wagenquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)il-groep-snel-1.html
Wut!! je gaat nu ook al paardrijden?quote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb vanochtend trouwens een mooi koopje gedaan geloof ik. Set Booster zadeltassen, 44 x 18 x 28, in nieuwstaat. 25 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig prijsje!quote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb vanochtend trouwens een mooi koopje gedaan geloof ik. Set Booster zadeltassen, 44 x 18 x 28, in nieuwstaat. 25 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef cageon2 het volgende:
als er nog iemand moto2 terug wil kijken via motogp.com, stuur me ff een PMetje
probeer maar: http://www.motogp.com/en/(...)o2+Race+Full+sessionquote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]hoezo een pm sturen? Dat kan iedereen bekijken
moet ook nog steeds zoiets halenquote:Op maandag 12 april 2010 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okéquote:Op maandag 12 april 2010 20:38 schreef cageon2 het volgende:
[..]
probeer maar: http://www.motogp.com/en/(...)o2+Race+Full+session
omdat ik er voor gelapt heb gisterquote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Okévaag
Maar hoezo werkt het wel via jouw pm-link shizzle?
maar heb em al
wat een vies voorstel weer dude, echt te ranzig!quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef BazzieK het volgende:
U heeft PM.
Allemaal van -XX- geleerd.quote:Op maandag 12 april 2010 21:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wat een vies voorstel weer dude, echt te ranzig!![]()
Dat mocht je allemaal niet doorspelen!quote:
Allemaal al oud nieuws joh http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtmlquote:Op maandag 12 april 2010 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat mocht je allemaal niet doorspelen!Die standjes zouden tussen ons blijven.
Tussen ons en al die grote negers zeker?quote:Op maandag 12 april 2010 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat mocht je allemaal niet doorspelen!Die standjes zouden tussen ons blijven.
Zo, hey, Rib er ook bij betrokken?quote:Op maandag 12 april 2010 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tussen ons en al die grote negers zeker?
quequote:Op maandag 12 april 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een mij onbekend mannetje op een rode Duc werd vierde.Net geen derde. Honda speed.
![]()
wuh, nieuwe job? Iets gemist?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja soort van..mijn vorige job was ambtenarenwerk vergeleken hieren nog altijd geen inet thuis
Nou, dat nog niet eens... moet eerst goodies bestellen, dat moet deze week gebeuren als het aan mij ligt.quote:coolhet gereedschap maar weer te voorschijn gehaald dus
Lees het topic eens door lamme takquote:Op woensdag 14 april 2010 07:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Waar kon je ook alweer motogp live streamen? en dan met beetje goede kwaliteit..deze keer had ik em maar gedownd
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:57 schreef cageon2 het volgende:
WB:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=72034&part=sports
[ afbeelding ]
live stream motoGP
via TVants, SopCast of windows mediaplayer.
Het adres vd "geheime" live stream uit Spanje (HQ) heb ik naar Wim en RaJean gemaild..
zaterdag 10 april 2010
17:00-17:50 - MotoGP: Qatar - 125cc training
17:50-19:00 - MotoGP: Qatar - MotoGP training
19:00-20:10 - MotoGP: Qatar - Moto2 training
21:00-21:50 - MotoGP: Qatar - 125cc kwalificatie
21:50-23:00 - MotoGP: Qatar - MotoGP kwalificatie
23:00-00:00 - MotoGP: Qatar - Moto2 kwalificatie
zondag 11 april 2010
17:00-17:25 - MotoGP: Qatar - 125cc warm-up
17:25-17:55 - MotoGP: Qatar - Moto2 warm-up
17:55-18:20 - MotoGP: Qatar - MotoGP warm-up
18:55-19:45 - MotoGP: Qatar - 125cc race
20:10-21:15 - MotoGP: Qatar - Moto2 race
21:45-23:00 - MotoGP: Qatar - MotoGP race
ENJOY
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lees het topic eens door lamme tak
[..]
"Super" bijvoorbeeld - eerste link bij zoeken op googlequote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz heb 2 Matroska videobestanden, hoe kan ik die converten?? zodat ik ze kan branden als dvd video.?
Je hebt SOA's, want -XX- heeft ze ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Pwned door popo.Moest bloed prikken in l'hopital zodat ik vrijdag evt. belangrijke uitslagen kon krijgen. Maar omdat ik me had vergist in de openingstijden om 16:00 als een gek vertrokken. Iets onvoorzichtiger en sneller dan normaal en ook maar eens een paar keer inhalen over de doorgetrokken streep (+ nog wat andere zooi).
Uiteindelijk pas een stuk verder op de snelweg staande gehouden, hij volgde me eigenlijk al vanaf vertrekpunt omdat ik snel voorpiepte bij het eerste verkeerslicht uit het deurpen vervolgens alleen een boete gekregen voor het inhalen à ¤160,-. Terwijl ik al tijden boetevrij reed en erger nog ... nu waarschijnlijk het weekend moet wachten voor ik de resultaten krijg. (haalde het niet meer dus, morgen alsnog prikken)
OMG, die ¤160 zal me worst wezen, maar door de hele situatie eromheen ben ik gewoon dik gepwned
Hopelijk zijn de resultaten alsnog vrijdag al binnen zodat ik het kan vergeten![]()
![]()
Nu mogen jullie eens lachen [ afbeelding ]
Dat laatste was sarcastischquote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Je hebt SOA's, want -XX- heeft ze ook.
Je bloed daarvoor laten prikken
Oh....quote:
Hoe krijg je het voor elkaar.....quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Pwned door popo.Moest bloed prikken in l'hopital zodat ik vrijdag evt. belangrijke uitslagen kon krijgen. Maar omdat ik me had vergist in de openingstijden ben ik om 16:00 als een gek vertrokken. Iets onvoorzichtiger en sneller dan normaal en ook maar eens een paar keer inhalen over de doorgetrokken streep (+ nog wat andere zooi).
Uiteindelijk pas een stuk verder op de snelweg staande gehouden, hij volgde me eigenlijk al vanaf vertrekpunt omdat ik snel voorpiepte bij het eerste verkeerslicht uit het deurpen vervolgens alleen een boete gekregen voor het inhalen à ¤160,-. Terwijl ik al tijden boetevrij reed en erger nog ... nu waarschijnlijk het weekend moet wachten voor ik de resultaten krijg. (haalde het niet meer dus, morgen alsnog prikken)
OMG, die ¤160 zal me worst wezen, maar door de hele situatie eromheen ben ik gewoon dik gepwned
Hopelijk zijn de resultaten alsnog vrijdag al binnen zodat ik het kan vergeten![]()
![]()
Nu mogen jullie eens lachen [ afbeelding ]
quote:
Jep op de PS3quote:
Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Pwned door popo.Moest bloed prikken in l'hopital zodat ik vrijdag evt. belangrijke uitslagen kon krijgen. Maar omdat ik me had vergist in de openingstijden ben ik om 16:00 als een gek vertrokken. Iets onvoorzichtiger en sneller dan normaal en ook maar eens een paar keer inhalen over de doorgetrokken streep (+ nog wat andere zooi).
![]()
Nu mogen jullie eens lachen
Er moest gewoon kost wat kost geprikt worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het ergste is de administratiekosten van het cjib
Zeg ik 6 euro.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:
Hey ioh had je wel even mogen vertellen dan dat ze daar ook spoor hebben![]()
[ [url=
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was natuurlijk heel vervelend om een nieuwe afspraak te moeten maken.
Het kon gewoon onmogelijk op een andere dag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld was vergaan als je niet geprikt had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus fijn dat het uiteindelijk gelukt is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was geen zak aan iddquote:Op woensdag 14 april 2010 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Farcry2 was ook super mooi alleen jammer van de gameplay
Euh dit jaar nog, was wat duizelig met opstaan lately.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij laat zeker nooit bloed prikkendaar hoef je namelijk niet eens een afspraak voor te maken
Een reis naar Mekka? Vliegtuig vertrekt zaterdag.quote:Maar meestal hebben ze overigens de uitslag met een dag ofzo al wel hoor BBtenzij het echt heel druk is of je bloed op kweek moet oftewel, hangt waarschijnlijk af van waarvoor je geprikt moet worden
Sta je nu online kaartjes te checken?!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Uhmzz als ik dat geweer ook nou is mocht gebruiken was het nog rustiger op "werk"quote:Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sta je nu online kaartjes te checken?!
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als ik dat geweer ook nou is mocht gebruiken was het nog rustiger op "werk"![]()
Ja idd, Conducteurs van NSR krijgen een extra munitie wagon.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zou wel een mooi kranten bericht worden
jij reed in GTA zeker ook alleen maar in de trein rondquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Neh gta vond ik niks an.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jij reed in GTA zeker ook alleen maar in de trein rond![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB oliekoning, ik kan toch probleemloos 20w50 in mijn blok doen? Wil iets dikkere olie proberen om het verbruik tegen te gaan...
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef cageon2 het volgende:
I is now owner of teh VholdR Contour HD1080P![]()
![]()
![]()
Booh, ook dat nog. Mejeh, tijdens het afwassen (quote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is zonder afspraak, erger nog!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was natuurlijk heel vervelend om een nieuwe afspraak te moeten maken.
Het kon gewoon onmogelijk op een andere dag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld was vergaan als je niet geprikt had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus fijn dat het uiteindelijk gelukt is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt het eigenlijk wat uit of je 1080p op een 720p scherm kijkt? Of kan je dan beter de 720p zelf nemen? Niet wat betreft het feit of je het kunt zien of niet, maar meer gewoon welke in theorie beter is. (omdat je soms wat wil bewaren, maar ik nu aan 720p genoeg heb alleen is dat wellicht over een jaar alweer achterhaaldquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef cageon2 het volgende:
![]()
geen sex voor het huwelijk toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Ja, sorry
![]()
Oh en wat betreft het waarom laat ik idd maar hierbuiten.
Alle zijkanten, want daar zit ook een zelfklevend rubberplaatje op.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
en je hebt hem natuurlijk ook netjes ontvet, en ingespoten met allerlei spray's
Good idea.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, die TL-1000 nog gezien?
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef Bunnybeater het volgende:
[..] tijdens het afwassen [..]
Nieuw is niet altijd beter, bij digi camera's nemen de pixels maar steeds toe. /marketing.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Maakt het eigenlijk wat uit of je 1080p op een 720p scherm kijkt? Of kan je dan beter de 720p zelf nemen? Niet wat betreft het feit of je het kunt zien of niet, maar meer gewoon welke in theorie beter is. (omdat je soms wat wil bewaren, maar ik nu aan 720p genoeg heb alleen is dat wellicht over een jaar alweer achterhaald)
Zodan netjes hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef cageon2 het volgende:
op je PC maakt het wel wat uit ja en op een HD scherm (720p tov 1080p) ook wel wat, maargoed. Dit is gewoon lekkere porno.![]()
Filmpje van een bekende, die op porti heb gereden met deze zelfde cam...
http://www.vimeo.com/10238550
Als de KTM weer rijd kunnen we mooi de ritjes filmen, camera aan de redbull helm knuppen en gaan
ik ben het hier wel eens met jequote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Bijzonder moment van de dag.![]()
[..]
Nieuw is niet altijd beter, bij digi camera's nemen de pixels maar steeds toe. /marketing.
Meer chips op hetzelfde miniscule oppervlakje resulteerd helaas meestal ook in navenant meer ruis.
Hoeft in dit geval in het geheel niet zo te zijn.
Maar bij fotocam's wel.![]()
het is geen geld idd. het is dat de YZF gerepareerd is. als je nog een stallingsplekje zoekt WBquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Geen plek. Moet ook nog een motorscoot repareren.
Nice circuitbike. Platleggen doet geen pijn. Financieel.
![]()
Downscalen is altijd mooier dan upscalen dus dan gaat de voorkeur uit naar de 1080Pquote:Op woensdag 14 april 2010 22:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk wat uit of je 1080p op een 720p scherm kijkt? Of kan je dan beter de 720p zelf nemen? Niet wat betreft het feit of je het kunt zien of niet, maar meer gewoon welke in theorie beter is. (omdat je soms wat wil bewaren, maar ik nu aan 720p genoeg heb alleen is dat wellicht over een jaar alweer achterhaald)
quote:[message=15768995,noline]Kevjan schreef op 15 april 2010 @ 15:28[/message]:
Wat een interessant apparaatje.
Terug vind post
Dacht het niet!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef cageon2 het volgende:
ik gok dat -xx- inwendig onderzoek gaat krijgen
[..]
Moet je klappen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt SOA's, want -XX- heeft ze ook.
Je bloed daarvoor laten prikken
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef cageon2 het volgende:
ik gok dat -xx- inwendig onderzoek gaat krijgen
[..]
Die troep zal dan toch wel over zijn gewaaid...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef Den_Haag het volgende:schiphol dicht. Hopelijk morgen wel open anders heb ik een probleem.
I know. nu maar morgen afwachten.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:21 schreef bvvt het volgende:
Mogelijk tot 48 uur problemen door die stofwolk
In die wolken zit een glas achtig zand. Als dat in die vliegtuig motoren komt dan smelt het en zet zich in de motor vast. Motoren vallen dan uit en het is dan nog de vraag of ze herstart kunnen worden. Niet echt prettig op 7 KM hoog. En laat dat net de hoogte zijn waarop die stofwolk zich bevind......
Doe rustig aan, ik sta nog stil.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef cageon2 het volgende:
Weer 2.5u doorgebracht in de sportschool, dit keer met de focus op de cardio, die dingen wat verlengd.![]()
Ging wel aardig
elke week.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ik sta nog stil.
2.5 uur is wel wat veel heH.
1.5 uur cardio en 1 uur kracht lijkt me niet zo effectief. Beter twee keer cardio en twee keer kracht/wk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef cageon2 het volgende:
elke week.
Binnenkort proberen om het om te zetten naar 2x / week / onbeperkt, op zo'n manier dat t mij niks kost ala sponsoring.![]()
vorige week 50/50 cardio/kracht (en in 2u tijd, ging best rap)
nu was het 1.5u cardio en ~<1 uur kracht.
t is een retorische vraagquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:39 schreef Den_Haag het volgende:
wat dacht jij?
Housewarming.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:20 schreef Geerd het volgende:
Pff lopen zuipen met een collega, morgen weer een bbq zaterdag een verjaardag. En ik blijk ook nog een huis te hebben![]()
![]()
Grapjassen![]()
Een kennerquote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Downscalen is altijd mooier dan upscalen dus dan gaat de voorkeur uit naar de 1080PZeker als je binnenkort overstapt naar een 1080P scherm.
Feitelijk zit 1080P nog onder de 2,3 megapixel. dus de cam moet ook een beeldcensor hebben van minimaal dat (netto).
2,3 mp = 1920×1200
1080P = 1920x1080
Maar alleen met een beeldcensor ben je er helaas nog niet
quote:
damn,quote:
Waar kom je vandaan?quote:
Wat maakt het uit man, voor haar 10 anderen toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef o-o het volgende:
Kan iemand die stofwolk uitzetten zodat mijn vrouw naar huis kan vliegen?! Dan kan ik dit weekend tenminste ook weer eens een rondje rijden.![]()
Heb zo'n hekel aan wachten!!
nee, want dan komen al die treinders met het koekblikquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef ikookhier het volgende:
Ik vindt het wel lekker rustig![]()
Als Geerd de treinen ook nog even saboteert is het helemaal puur genieten
Hebben ze heel nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, want dan komen al die treinders met het koekblik
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij is het ernstig gesteld als een persoon in zijn droom MC'ers tegen komt
Kan ook nog een codec probleempje zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:59 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Een kenner
Alleen had ik het idee dat mijn laptop een beetje moeite had met 1080p filmpjes en dat dat kwam door het downscalen. Mejeh, ik hou ze voorlopig maar even naast elkaar.![]()
Ja dat durf ik wel. Wil die blikken wel eens zien van de pliesie.. papieren kloppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
100? Op dat ding? Jij durftpas maar op dat ze je niet met die brommer er van af sturen
Andere kappen zijn 110 euro. Maar voorlopig niet. Eerst eens dat tandwiel laten komen via Ebay.quote:
Klik hier voor een wild weekend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef o-o het volgende:
Kan iemand die stofwolk uitzetten zodat mijn vrouw naar huis kan vliegen?! Dan kan ik dit weekend tenminste ook weer eens een rondje rijden.![]()
Heb zo'n hekel aan wachten!!
Hee, bedankt, toppertje. Ze komt vanavond al en het mooiste is, ze spreekt geen woord nederlands!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik hier voor een wild weekend!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:06 schreef o-o het volgende:
Hee, bedankt, toppertje. Ze komt vanavond al en het mooiste is, ze spreekt geen woord nederlands!![]()
Nu maar hopen dat die vulkaan nog even zijn best blijft doen . . .
Wie had nou kunnen vermoeden dat de crematie van Sugar Lee Hooper zoveel ellende zou veroorzakenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef Den_Haag het volgende:schiphol dicht. Hopelijk morgen wel open anders heb ik een probleem.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:09 schreef TataK het volgende:
[..]
Wie had nou kunnen vermoeden dat de crematie van Sugar Lee Hooper zoveel ellende zou veroorzaken
Ik denk dat -XX- het een beetje 'lullige'pakjes zal vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie voor -XX- ... Neeerlands trots in bange dagen.![]()
Mooie racepakkies / opa van Cageon.
Mijn opa reed vooral Honda Goldwingquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik denk dat -XX- het een beetje 'lullige'pakjes zal vinden![]()
Hoezo Opa van Cageon? Staat die erbij dan??
-XX- is vorig jaar in het museum geweest .. of alweer twee jaar terug.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef TataK het volgende:
Ik denk dat -XX- het een beetje 'lullige'pakjes zal vinden![]()
1975 ... Team Holland voor de GP van... 1975.quote:Hoezo Opa van Cageon? Staat die erbij dan??
Heimwee?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:27 schreef Den_Haag het volgende:
al weer eens in NL. alleen nu niet kunnen slapen
mijn chick heb daar dr kleding vandaan. Wel ok.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef stinkie het volgende:
http://www.motorkledingdumpdag.nl/
Iemand die dit kent?
Past mooi bij de fzr, die is ook overjarigquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:25 schreef cageon2 het volgende:
[..]
mijn chick heb daar dr kleding vandaan. Wel ok.
Denk dat die super veel overjarig spul op kopen en dan verkopen ofzo...
Die vulkaan werkt primaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerst dat je je eigen vulkaan bedoelde.
2,5 jaar ongeveer alweer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
-XX- is vorig jaar in het museum geweest .. of alweer twee jaar terug.Of drie.
![]()
We worden oud.![]()
[..]
1975 ... Team Holland voor de GP van... 1975.
Met BBC3?quote:
quote:
Zat ik toch goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef -XX- het volgende:
2,5 jaar ongeveer alweer!![]()
Bijna 3! De tijd vliegt.
Mooie tijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:00 schreef -XX- het volgende:
Ik vind de pakjes wel heel bijzonder hoor...haha! Het lijkt wel van star wars!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag, terwijl de kleine op bed lag, even vier carburateurs doorgespoten.
[ afbeelding ]
Leuke tante van een collega.![]()
Kwam alleen langs of ik even een kort proefritje wilde maken, zou zij even op de kleine letten.Pic werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was het probleem dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag, terwijl de kleine op bed lag, even vier carburateurs doorgespoten.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag, terwijl de kleine op bed lag, even leuke tante van een collega doorgespoten.
Vervuilde carburateurs, dus luchtfilter verwijderd en de carbs doorgespoten met een reiniger.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat was het probleem dan?![]()
Tevens kutcollega![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, de parkeerplaats bij de Veldweg in Rheden, daar heb ik heel wat over gehoord ja
Hoe kom je daar nu op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef bvvt het volgende:
Morgen eens iets geks doen:
http://www.grubbenvorstpromotion.nl/
Olie verversen en daarna bijna gelijk weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef stinkie het volgende:
Net olie verwisseld en lichtfilter vervangen. Eerst stukje rijden en dan nieuw olie-filter en weer nieuwe olie. Wellicht. Eerste motor waar ik de olie niet gitzwart uitkomt.
Alleen nog koppeling op druk brengen en een keer laten fixen.
Voor HD moet ik naar boven, die schokken/ spelen alleen in slow motion op de lappie van Dinnetje.quote:
als wb het zelfs zegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu op.![]()
![]()
[..]
Olie verversen en daarna bijna gelijk weer.![]()
![]()
Wat er in zat was een interesant mengsel van half en volsynthetisch. Viscositeit moesten we het maar niet eens over hebben. NIeuwe olie, reinigingsmiddel en dan rijden. En dan weer vervangenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu op.![]()
![]()
[..]
Olie verversen en daarna bijna gelijk weer.![]()
![]()
Daarom juist. Deja Vu.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef stinkie het volgende:
Wat er in zat was een interesant mengsel van half en volsynthetisch. Viscositeit moesten we het maar niet eens over hebben. NIeuwe olie, reinigingsmiddel en dan rijden. En dan weer vervangen
HEY!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:02 schreef stinkie het volgende:
Net olie verwisseld en lichtfilter vervangen. Eerst stukje rijden en dan nieuw olie-filter en weer nieuwe olie. Wellicht. Eerste motor waar ik de olie niet gitzwart uitkomt.
Alleen nog koppeling op druk brengen en een keer laten fixen.
Yep, donderdagavond in het donker de auto gewassen met vijf emmers.quote:
Avondbeelden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:15 schreef cageon2 het volgende:
net cam geprobeert met ritje in de buurt hier op de 600F, super beeld! Alleen had ik m wat aan de lage kant staan dus weinig boeiends in beeld
Stotterend geluid en beeld schiet stilstaand van nul naar acht naar vijftien seconden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |