Is maar een goedkope loopband hier thuis hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Loopband is ook goed, kan je een prima target op zetten, en de snelheid steeds verder opvoeren.
En het sloopt je ledematen niet, hardlopen is zo goed eigenijk niet.![]()
Je zou het volgens mij prima redden die halve marathon, trainen kan dat maandje ook vast wel tussendoor.![]()
[..]
Cheap.
12km/u haalt ie niet, maar helling kan ik op 2 andere standen zetten (naast 0) door de achterpoten te draaienquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan je dat bospaadje op 12 km/u zetten bij een helling van 2% en overal dezelfde stappen op zetten?
India .. lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:48 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]
Is maar een goedkope loopband hier thuis hoorbeetje saai alleen
loop meestal 's avonds, dus dan kijk ik of tegen de gordijnen aan, of door het raam, waar geen fuck te zien is omdat het donker is buiten
En ik heb zo het idee dat India niet echt geweldig is om te gaan hardlopen
[..]
12km/u haalt ie niet, maar helling kan ik op 2 andere standen zetten (naast 0) door de achterpoten te draaien
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
India .. lijkt me ook niet.Hoewel je vast mooie stukken hebt.
![]()
Collega is pas naar dat land geweest.![]()
Uitzicht vanuit het hotel.![]()
[ afbeelding ]
Muskieten bestrijding in de straat.En sta je in een winkel... spuiten ze ook ff vol.
![]()
[ afbeelding ]
In het vliegtuig kwamen ze ook nog sprayen.![]()
![]()
Wachtrij voor de bus.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogwerker op bamboe.![]()
[ afbeelding ]
Enige goede... de treincoupe verboden voor vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Ze krijgen dan nog wel een eigen wagon.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef bvvt het volgende:
Brommert is binnen.
Vanavond eens een klein rondje gaan draaien.
Rapport met pics!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:54 schreef bvvt het volgende:
Brommert is binnen.
Vanavond eens een klein rondje gaan draaien.
Een leven lang verhalen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:Het is volgens mij iig een hele ervaring, wat voor een is alleen nog ff afwachten
2 weken met universiteit, aantal bedrijven bezoeken, wat onderzoek doen, alles betaald als het meezitquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rapport met pics!![]()
[..]
Een leven lang verhalen.Wat ga je daar doen.
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Rete stabiel dat ding. Daar ga ik wel schik mee hebben.
Ben geheel binnen door van nijmegen naar venlo gereden en via snelweg terug.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel
[ Bericht 12% gewijzigd door bvvt op 09-04-2010 21:38:26 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?Denk dat dat in het niet valt al die jaren die je al op fok zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je me die 5 seconden tijd terug gaat geven?mooi, maar pics willen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics ga ik morgen doen, heb vanavond alleen maar ff lekker aan het gas gehangen.
Ook op de snelweg kun je een aardig tempo aanhouden en super stabiel![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week de box binnengekregen voor CarChannel. Denk dat wordt een lekker weekend.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeer pootje, verrekte rug. Wordt een raceweekend voor de buis.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
Op de 1 of andere manier zie ik steeds dezelfde vent op de foto.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
U wordt oud en zachter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Bunnybeater het volgende:Dat dus, maar geen zorgen WB, je staat er wel het breedst op
![]()
quote:Al die mensen die er bij staan alsof ze net de 2de Wereldoorlog hebben gewonnen.![]()
Raar volk, de mensheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rekt zich nog ff uit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Rectificatie bericht zaterdag 10 april 2010 @ 15:35:
Meneer in fluorgroen staat er iets breder op.
![]()
Verder bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 10-04-2010 19:05:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
en aangezien de nokia GPS heeft kun je ook achterhalen waar die foto's genomen zijn.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Canon Powershot A610 en Nokia 5800.
Ik zie op die resized al dat het goed zit.quote:Op zondag 11 april 2010 00:34 schreef bvvt het volgende:
en aangezien de nokia GPS heeft kun je ook achterhalen waar die foto's genomen zijn.....
En de foto's zijn uiteraard resized - dus de kwaliteit kun je niet al te veel over zeggen.
Ori's op aanvraag...
Nu nog een goedkoop polisport kapje, en fatsoenlijke spiegels, kniptang in je electra, spuitbus zwart en klaarquote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
Dat Honda-ombouwproject van me is nog steeds bezig. Hier met tijdelijke koplamp en knippers tot we iets toffers hebben (allemaal dingen die we nog hadden liggen). Maar de nieuwe knippers zitten er wel op, in de handkappen:
[ afbeelding ]
geinigquote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
Dat Honda-ombouwproject van me is nog steeds bezig. Hier met tijdelijke koplamp en knippers tot we iets toffers hebben (allemaal dingen die we nog hadden liggen). Maar de nieuwe knippers zitten er wel op, in de handkappen:
[ afbeelding ]
ERIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef bvvt het volgende:
Zoo, ook weer thuis na een dagje/middag/avond rond tuffen.![]()
Ding gaat echt lekker. geen cm spijt van inruilen.![]()
En omdat er veel vraag was naar een foto repo.-> zie hieronder.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je denkt dat de kleur in eens wat anders is dan kan dat kloppen....![]()
De foto camera dacht in eens dat ie het niet meer deed (batterijen of zo)- daarom overgestapt op mijn telefoon/camera.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Komt waarschijnlijk een KTM-koplamp opquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu nog een goedkoop polisport kapje, en fatsoenlijke spiegels, kniptang in je electra, spuitbus zwart en klaar
Weet nog niet, als we een ander setje met gloeilampjes vinden wat ook leuk is doen we dat liever, want zoals gezegd moet je met ledjes ook met die vervangingsweerstanden gaan zitten kutten.quote:Op zondag 11 april 2010 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geinig![]()
Achter komt een setje LEDs neem ik aan ??
Hee lekker dingquote:Op zondag 11 april 2010 16:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
ERIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, wat is dat dan joh?
Dat was al bekend.quote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef BazzieK het volgende:
BBC zend de MotoGP ineens live op 3 in plaats van 2 uit. Wordt dus vannacht naar de herhaling kijken....l
Vette voorvork en wielen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op zondag 11 april 2010 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was al bekend.Gelukkig zit die zender ook in mijn tientje pakket.
![]()
[..]
Vette voorvork en wielen.Enige NX250 in de wereld met goud spul erop denk ik.
![]()
Leuk ding hoor. Niet teveel KTM van maken. Er zijn meer leuke kappies.
Mja dan moeten we de kabelboom weer openbrekenquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn ook knipperrelais in de handel die wél LEDs lusten, ik heb er in de Astra ook eentje zitten
Net ook de herhaling gezien (quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Geweldige race!Heb echt op de bank gestaan.
![]()
![]()
![]()
En BBC3 is ook top, fijne zender met interviews voor en na vanaf de grid.
Alsof je er zelf bij bent.![]()
En ze hebben een nieuwe dame als reporter.
Gemist door de camera'squote:Op maandag 12 april 2010 07:59 schreef -XX- het volgende:
Jeeej, gp was weer leuk!Ik heb alleen de val van Stoner niet gezien...
Wat was er precies gebeurd??? Te overmoedig omdat hij meters voor lag?
Pas op anders wordt Arie jaloers.quote:RossiHayden...
Hayden had ik toch wel liever 2e gezien, maar goed!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |