Dat kunnen ze jaren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, de Duitsers kunnen het land weer binnenvallen?
Maar gelukkig maakt een inundatie 2x per dag korte metten met die putjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat doen ze ook al, we noemen ze nu alleen toeristen
En ze graven nog steeds schuttersputjes
dat dan weer wel. Betrouwbaarder dan de Waterlinie. Het houdt de Engelsen al honderden jaren weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gelukkig maakt een inundatie 2x per dag korte metten met die putjes.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
MM is zeker al weg? Ik had hem nog veel plezier willen wensen....
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenmiddag rond 16.00 uur in IJmuiden zijn.
Maar moet morgenochtend nog werken...
Ben d'r nog...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
MM is zeker al weg? Ik had hem nog veel plezier willen wensen....
Voor het geval ik zo weg ben. Alvast heel veel plezier. En drink er 1 (of meer) voor mij.quote:
Ik ga mijn best doen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het geval ik zo weg ben. Alvast heel veel plezier. En drink er 1 (of meer) voor mij.
Ik impliceerde dus dat 'ie nog in Nederland is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
13:47 uur is natuurlijk geen ochtend meer.
Weet ik wel.. maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij online is...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik impliceerde dus dat 'ie nog in Nederland is.
En ik zeg dat ik nog gewoon thuis achter de laptop zit...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik impliceerde dus dat 'ie nog in Nederland is.
Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik nog gewoon thuis achter de laptop zit...
Geen paniek, I'm here...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet ik wel.. maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij online is...
Ja of op de vaste computer, of bij de buren of bij de bibliotheek. Allemaal mogelijk maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook al in de haven kunnen staan met m'n Blackberry...
Idem hier, dikkere jas blijft thuis....quote:
Misschien staat 'ie ergens de daklozenkrant te verkopen?quote:Waar is Andy? Zou hij er vandoor zijn met Tanjaa?
Weet ik wel.. maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik thuis ben...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of op de vaste computer, of bij de buren of bij de bibliotheek. Allemaal mogelijk maar het komt op hetzelfde neer.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef lubje25 het volgende:
Was een tijdje geleden toch ook met ik meen Bjorn Borg. Die zou de persoon die zorgde dat Federer zijn record niet brak mee uit eten nemen oid.
Dat ligt eraan. Is die Cardhu te pruimen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Vast een foto van het gezicht van MM als hij vanavond al die merken Whisky ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Is die Cardhu te pruimen?
In principe wel, maar MM zijn Whisky collectie kennende zal hij hier niet zo van gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Is die Cardhu te pruimen?
Binnen 7 dagen kan je een koop of ruil toch ontbinden zonder opgaaf van reden ?quote:Tienerbruid sterft na ontmaagding
Een dertienjarig meisje uit Jemen is afgelopen vrijdag, vijf dagen na haar gedwongen bruiloft, overleden aan ernstige bloedingen die zij opliep tijdens haar ontmaagding. Dat meldt persbureau AFP vandaag.
De ouders van het minderjarige meisje hadden een ruilhuwelijk gearrangeerd, waarbij de broer van de tienerbruid in ruil voor zijn zusje het zusje van de bruidegom kreeg. De zaak is ontdekt door het Shaqaeq Arab Forum for Human Rights. Deze organisatie strijdt al jaren voor een verbod op kindhuwelijken. Veel meisjes in het straatarme, islamitische Jemen treden nog voor hun puberteit in het huwelijk.
Alleen bij koop op afstand dacht ik, en volgens mij mag het product ook niet beschadigd zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen kan je een koop of ruil toch ontbinden zonder opgaaf van reden ?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV een item over illegale kroepoekbakkers in Nederland![]()
En gaat er veel geld in om, die illegale kroepoekhandel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
EenVandaag
Idd een aanraderquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
Niet vergeten: Vanavond de Bolivia special van Top Gear!
Ik pak de zuurstof vast.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Is iedereen iets nuttigs aan het doen ofzo
Verre van dat, ik had familieverplichtingen op een onmogelijk tijdstipquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
ja, een vriend wezen verhuizenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Laatste tijd vind ik die site wat tegenvallen. Zit nu heel veel zooi tussen wat gewoon pure onzin is. (een berg snoep bijvoorbeeld, wie eet dat nou)quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:12 schreef wyccie het volgende:
www.thisiswhyyourefat.com is gaaf
Mijn popcorn is verbrand.
Nice, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
edit: 270 euro te pakken in de staatsloterij. Dat slaapt toch een stuk lekkerder dan normaal![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |