Nou, ik schijt trouwens op die verdekte generalisaties van moslims, christenen, joden, westerlingen etc. etc. etc hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is het nadeel wanneer je in een land leeft wat inmiddels bang is om wat te zeggen van buitenlanders. Dit omdat je dan direct als racist wordt neergezet. Niet alleen in het echte leven is dat zo, ook op fora
Die kon geen claim meer indienen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Er was vroeger toch een filmster die gewurgd is door haar eigen sjaal terwijl ze in haar sportwagen reed? Isadora nog wat.
Dan is het een achterlijke atheist die zelf had moeten nadenken. Een claim indienen zou voor deze atheist dan ook zeer achterlijk overkomen op RB. Voor jezelf denken blijft blijkbaar moeilijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef paddy het volgende:
Wanneer je zo denkt is het misschien juist handig je fantasie te laten spreken en doen alsof dit een atheïst zou zijn met een wollen sjaal. Scheelt weer een boel onderbuikgevoelens van alle kanten.
Ben ik roerend met je eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij mijn punt zoals ik het hier stel, iedereen met gezond verstand weet dat zulke kledingstukken een risico zijn bij dat soort dingen.
Als je het een beetje tactisch brengt ...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat mensen dat niet meer durven. Voor je het weet word je als xenofoob bestempeld in de krant en mis je een boel klanten. Het ligt toch wel gevoelig de laatste tijd.
Ja, mee eens dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan is het een achterlijke atheist die zelf had moeten nadenken. Een claim indienen zou voor deze atheist dan ook zeer achterlijk overkomen op RB. Voor jezelf denken blijft blijkbaar moeilijk.
Ja, het gemiddelde pubertje kan dingen tactisch brengen, die zijn op school ook al gewend dat ze bepaalde groepen vooral niet moeten gaan vertellen wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Als je het een beetje tactisch brengt ...
Dat stoort mij dus ook. Het is nu gewoon puur gericht op verrijking van de eigen financiele situatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, mee eens dus.
Je laat een kind toch ook niet fietsen met een lange sjawl? Of een fietstas met lang handvaten? Je weet dat je dan een risico hebt op ongelukken.
Volgens mij weet deze vrouw dat trouwens ook best wel wanneer ik die link van FH zo lees.
Ja, nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook met een heel verhaal verontschuldigingen zou komen en voorbeelden van sjaals etc hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Als je het een beetje tactisch brengt ...
En terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Eigenlijk jammer dat we op zo'n punt beland zijn, dat we denken dat we mensen al beledigen als je daar iets van zegt in het kader van veiligheid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook met een heel verhaal verontschuldigingen zou komen en voorbeelden van sjaals etc hoorTerwijl daar eigenlijk helemaal geen tijd voor is.
Ik niet, ik kan niet zo goed tegen profiteursquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef paddy het volgende:
Ik zou eigenlijk best bij die uitspraak willen zijn
Nou, ik denk dat het vooral komt omdat een maatregel in het kader van veiligheid door anderen nogal snel gezien wordt als discriminatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Eigenlijk jammer dat we op zo'n punt beland zijn, dat we denken dat we mensen al beledigen als je daar iets van zegt in het kader van veiligheid.
Heel jammer en ook heel kwalijk. Zo kríjg je dus ongelukken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Eigenlijk jammer dat we op zo'n punt beland zijn, dat we denken dat we mensen al beledigen als je daar iets van zegt in het kader van veiligheid.
Dat mag jij vinden, juridisch gezien is er gewoon nalatigheid (mits de voorwaarden aan de orde zijn waar ik het eerder over had, het lijkt er dus op dat je selectief aan het lezen bent).quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind een defect wel iets anders dan het losvliegen van een kledingstuk met gevolgen
die nalatigheid valt nog te bezien. je kunt als pretparkje niet met alles rekening houden. er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, geldt zelfs voor mongolen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, juridisch gezien is er gewoon nalatigheid (mits de voorwaarden aan de orde zijn waar ik het eerder over had, het lijkt er dus op dat je selectief aan het lezen bent).
Klopt, dat valt ook nog te bezien - en volgens mij schreef ik dat ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die nalatigheid valt nog te bezien. je kunt als pretparkje niet met alles rekening houden. er is ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid, geldt zelfs voor mongolen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
de enige plek waar je je straks nog nederlander kan wanen, de kartbaan
Het is natuurlijk wel zo dat zo'n pretparkmedewerker makkelijk tegen een atheist zegt dat hij zijn shawl af moet doen, dan tegen een moslima dat ze beter haar hoofddoekje af kan doen. Dus, dat punt speelt wel mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef paddy het volgende:
Wanneer je zo denkt is het misschien juist handig je fantasie te laten spreken en doen alsof dit een atheïst zou zijn met een wollen sjaal. Scheelt weer een boel onderbuikgevoelens van alle kanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |