abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80120392
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Een simpele lus zit pas vast als 'ie wordt vastgetrokken. Daarvoor zit 'ie dus los.
Als je weet dat je lus los zit, en je gaat in een open voertuig (kart) in de buitenlucht, dan weet je dat het risico er is dat je hoofddoekje afwaait
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80120407
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als je weet dat je lus los zit, en je gaat in een open voertuig (kart) in de buitenlucht, dan weet je dat het risico er is dat je hoofddoekje afwaait
Wat mij betreft ook
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80120498
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef Mylene het volgende:
Toch is het de schuld van het Linnaeushof. Medewerkers hadden haar erop moeten wijzen dat het dragen van een hoofddoek gevaar op zou kunnen leveren. Of andere wijde uitstekende kleding enzo.
Ik denk werkelijk dat mensen dat niet meer durven. Voor je het weet word je als xenofoob bestempeld in de krant en mis je een boel klanten. Het ligt toch wel gevoelig de laatste tijd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 13:10:34 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_80120635
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk werkelijk dat mensen dat niet meer durven. Voor je het weet word je als xenofoob bestempeld in de krant en mis je een boel klanten. Het ligt toch wel gevoelig de laatste tijd.
Dat is idd zo.
pi_80122109
quote:

[..]

Dat is het nadeel wanneer je in een land leeft wat inmiddels bang is om wat te zeggen van buitenlanders. Dit omdat je dan direct als racist wordt neergezet. Niet alleen in het echte leven is dat zo, ook op fora
pi_80122246
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo is dat krom? Het bord Eigen Risico heeft terecht geen enkele waarde. Stel nu dat ik denk lekker te gaan karten, ik lees het bord EIGEN RISICO (en ben mij dus ervan bewust dat het mijn eigen risico is, als ik in die kart stap). Vervolgens doe ik m'n gordel om. Ik ga lekker racen en de kart vliegt in brand. Krijg m'n gordel niet los (door bijv. een defecte gordel) en verbrand daardoor beide benen. Zou jij het dan terecht vinden als het bedrijf zich op het bord beroept? Tja, was zijn eigen risico he!

Juridisch gezien heeft dat geen enkele waarde, omdat je anders bedrijven hun gang kan laten gaan en ze geen prikkel meer hebben om hun spullen te gaan onderhouden.
Ik vind een defect wel iets anders dan het losvliegen van een kledingstuk met gevolgen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80122424
quote:
Volledigheidshalve voegt de rechtbank hier aan toe dat indien vast zou komen te staan dat Recreatiepark Linnaeushof c.s. [eiseres] op deze wijze heeft geïnstrueerd, zij heeft voldaan aan haar waarschuwingsplicht. Weliswaar heeft zij niet expliciet het te vrezen risico benoemd, maar van een dergelijke waarschuwing gegeven in die situatie, mag worden verwacht dat [eiseres], zich daardoor zou realiseren dat indien haar hoofddoek zou losraken, deze tussen de bewegende delen van de kart zou kunnen komen.
De rechtbank zal [eiseres], als degene op wie overeenkomstig de hoofdregel van art. 150 Rv de bewijslast rust met betrekking tot de feiten die zij aan haar vorderingen ten grondslag legt, derhalve opdragen ter zake nader bewijs te leveren.
Is dit dus niet gewoon azijnpissen van die vrouw die de schadeclaim doet? Aan de hand van haar verklaringen lees ik eigenlijk dat ze zelf heel goed weet wat er fout is gegaan, maar dat ze is opgejut om een schadeclaim in te dienen.

Denkt misschien dat we in Amerika zitten.

Wanneer beiden fout zijn? Zal er dan een boete komen die wel betaald moet worden maar dus ook niet naaar de vrouw gaat?

Ow, en laten we eens net doen alsof het om een gebreide sjaal gaat en bedenk je dan nog eens hoe je zal denken (deze is dus algemeen)

Bedankt voor het posten van deze extra info FH
pi_80122502
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, en laten we eens net doen alsof het om een gebreide sjaal gaat en bedenk je dan nog eens hoe je zal denken (deze is dus algemeen)

Dan blijf ik bij mijn punt zoals ik het hier stel, iedereen met gezond verstand weet dat zulke kledingstukken een risico zijn bij dat soort dingen.
pi_80122530
Ik zie het al voor me, zo'n vrouw met wapperende hoofddoek op een kart
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 14:01:52 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_80122531
Er was vroeger toch een filmster die gewurgd is door haar eigen sjaal terwijl ze in haar sportwagen reed? Isadora nog wat.
pi_80122547
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is het nadeel wanneer je in een land leeft wat inmiddels bang is om wat te zeggen van buitenlanders. Dit omdat je dan direct als racist wordt neergezet. Niet alleen in het echte leven is dat zo, ook op fora
Nou, ik schijt trouwens op die verdekte generalisaties van moslims, christenen, joden, westerlingen etc. etc. etc hoor.

Wanneer je zo denkt is het misschien juist handig je fantasie te laten spreken en doen alsof dit een atheïst zou zijn met een wollen sjaal. Scheelt weer een boel onderbuikgevoelens van alle kanten.
pi_80122549
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Er was vroeger toch een filmster die gewurgd is door haar eigen sjaal terwijl ze in haar sportwagen reed? Isadora nog wat.
Die kon geen claim meer indienen dan
pi_80122642
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef paddy het volgende:

Wanneer je zo denkt is het misschien juist handig je fantasie te laten spreken en doen alsof dit een atheïst zou zijn met een wollen sjaal. Scheelt weer een boel onderbuikgevoelens van alle kanten.
Dan is het een achterlijke atheist die zelf had moeten nadenken. Een claim indienen zou voor deze atheist dan ook zeer achterlijk overkomen op RB. Voor jezelf denken blijft blijkbaar moeilijk.
pi_80122704
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:01 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan blijf ik bij mijn punt zoals ik het hier stel, iedereen met gezond verstand weet dat zulke kledingstukken een risico zijn bij dat soort dingen.
Ben ik roerend met je eens.
pi_80122759
quote:

[..]

Als je het een beetje tactisch brengt ...
pi_80122922
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dan is het een achterlijke atheist die zelf had moeten nadenken. Een claim indienen zou voor deze atheist dan ook zeer achterlijk overkomen op RB. Voor jezelf denken blijft blijkbaar moeilijk.
Ja, mee eens dus.

Je laat een kind toch ook niet fietsen met een lange sjawl? Of een fietstas met lang handvaten? Je weet dat je dan een risico hebt op ongelukken.

Volgens mij weet deze vrouw dat trouwens ook best wel wanneer ik die link van FH zo lees.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:12:14 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80122950
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, het gemiddelde pubertje kan dingen tactisch brengen, die zijn op school ook al gewend dat ze bepaalde groepen vooral niet moeten gaan vertellen wat ze moeten doen.

Een baantje bij een pretpark is geen iets waar een volwassene ¤ 5.000,= netto mee kan verdienen, dus er is geen hond meer die het wil doen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80122961
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, mee eens dus.

Je laat een kind toch ook niet fietsen met een lange sjawl? Of een fietstas met lang handvaten? Je weet dat je dan een risico hebt op ongelukken.

Volgens mij weet deze vrouw dat trouwens ook best wel wanneer ik die link van FH zo lees.
Dat stoort mij dus ook. Het is nu gewoon puur gericht op verrijking van de eigen financiele situatie.
pi_80123091
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook met een heel verhaal verontschuldigingen zou komen en voorbeelden van sjaals etc hoor Terwijl daar eigenlijk helemaal geen tijd voor is.
pi_80123119
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook met een heel verhaal verontschuldigingen zou komen en voorbeelden van sjaals etc hoor Terwijl daar eigenlijk helemaal geen tijd voor is.
En terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Eigenlijk jammer dat we op zo'n punt beland zijn, dat we denken dat we mensen al beledigen als je daar iets van zegt in het kader van veiligheid.
pi_80123131
Ik zou eigenlijk best bij die uitspraak willen zijn
pi_80123141
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef paddy het volgende:
Ik zou eigenlijk best bij die uitspraak willen zijn
Ik niet, ik kan niet zo goed tegen profiteurs
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:18:54 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80123178
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Eigenlijk jammer dat we op zo'n punt beland zijn, dat we denken dat we mensen al beledigen als je daar iets van zegt in het kader van veiligheid.
Nou, ik denk dat het vooral komt omdat een maatregel in het kader van veiligheid door anderen nogal snel gezien wordt als discriminatie.

Als de ene sportschool het niet goedvindt in het kader van de veiligheid, en de andere sportschool er geen moeite mee heeft, dan moet men kennelijk ook de boel weer zo doordrammen dat die ene sportschool die het verbiedt de boosdoener is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 14:19:38 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_80123196
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Heel jammer en ook heel kwalijk. Zo kríjg je dus ongelukken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:25:11 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80123363
de enige plek waar je je straks nog nederlander kan wanen, de kartbaan
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: