Ik heb het toch helemaal niet over het uitlachen van doden? Dat is hoe dan ook altijd verwerpelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb PVV stemmers nooit 'ontmenselijkt' ik weet wat voor gevaar daar achter schuilt en ik zal ook nooit lachen als
een PVV stemmer door een vreselijk ongeluk omkomt,
Wat een idiote reactie van jou kant zeg.
Lekker vergelijkbaar. Ontmenselijken en doden uitlachen tegenover een oordeel over de PVV. Vooral omdat jij plots over de PVV begint.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik heb het toch helemaal niet over het uitlachen van doden? Dat is hoe dan ook altijd verwerpelijk.
Maar ik doel op het spiegelen van generalisaties.
Dat noemen ze toch opvoeding? Ik leerde dit vroeger al, geen wijde kleding etc bij dit soort dingen. Mevrouw was blijkbaar niet goed ingeburgerd. Daarnaast, ..... dan doe je dat doekje toch af? Staan er trouwens geen borden ergens bij de ingang? Is een helm niet verplicht bij karten? Zomaar wat vragen die opdoemen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef Mylene het volgende:
Toch is het de schuld van het Linnaeushof. Medewerkers hadden haar erop moeten wijzen dat het dragen van een hoofddoek gevaar op zou kunnen leveren. Of andere wijde uitstekende kleding enzo.
Is iemand die een sjaal draagt in een kart ook niet goed ingeburgerd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch opvoeding? Ik leerde dit vroeger al, geen wijde kleding etc bij dit soort dingen. Mevrouw was blijkbaar niet goed ingeburgerd.
Is dat nu aan de orde? Iemand die met een sjaal in een kart gaat zitten is inderdaad niet slim bezig. Je zou dus idd kunnen stellen dat hij/zij dan ook niet goed is ingeburgerd of gewoon te stom is om te kakken. Welke idioot gaat er namelijk met een sjaal in een kart zitten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Is iemand die een sjaal draagt in een kart ook niet goed ingeburgerd?
Nee, dat is gewoon een dwaas. Volgens mij heeft een sjaal vs. hoofddoek argument ook niks met inburgeren te maken. Een hoofddoek is naar mijn idee geen diskwalificatie als het gaat om inburgeren, of er moet ineens iets veranderd zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Is iemand die een sjaal draagt in een kart ook niet goed ingeburgerd?
En daar wordt het lastig, want als zo'n puber met een vakantiebaantje een vrouw moet gaan vertellen dat ze niet in de kart mag omdat ze een hoofddoek draagt, of de hoofddoek moet verwijderen om veiligheidsredenen, dan zijn ze doodsbenauwd dat ze beschuldigd worden van discriminatie.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef Mylene het volgende:
Toch is het de schuld van het Linnaeushof. Medewerkers hadden haar erop moeten wijzen dat het dragen van een hoofddoek gevaar op zou kunnen leveren. Of andere wijde uitstekende kleding enzo.
Zolang er geen bordjes stonden en geen medewerker haar erop heeft gewezen ligt de fout gewoon deels bij die speeltuin.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch opvoeding? Ik leerde dit vroeger al, geen wijde kleding etc bij dit soort dingen. Mevrouw was blijkbaar niet goed ingeburgerd. Daarnaast, ..... dan doe je dat doekje toch af? Staan er trouwens geen borden ergens bij de ingang? Is een helm niet verplicht bij karten? Zomaar wat vragen die opdoemen.
Zodra ze erop is gewezen en ze weigert hem af te doen en krijgt dan een ongeluk is het gewoon haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar wordt het lastig, want als zo'n puber met een vakantiebaantje een vrouw moet gaan vertellen dat ze niet in de kart mag omdat ze een hoofddoek draagt, of de hoofddoek moet verwijderen om veiligheidsredenen dan zijn ze doodsbenauwd dat ze beschuldigd worden van discriminatie.
Sorry hoor, maar niemand wil die shit over zich heen die je krijgt als je ook maar iets zegt over gedrag of kleding van moslims. Kan me voorstellen dat men hier geen opmerkingen over gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zolang er geen bordjes stonden en geen medewerker haar erop heeft gewezen ligt de fout gewoon deels bij die speeltuin.
[..]
Zodra ze erop is gewezen en ze weigert hem af te doen en krijgt dan een ongeluk is het gewoon haar eigen schuld.
In dat geval heb je helemaal gefaald als speeltuin medewerker en is de claim volkomen terecht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niemand wil die shit over zich heen die je krijgt als je ook maar iets zegt over gedrag of kleding van moslims. Kan me voorstellen dat men hier geen opmerkingen over gemaakt heeft.
Kom op, dit valt toch ook gewoon onder gezond verstand?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Gia het volgende:
[..]
En wie zegt dat er geen bord hangt waarop staat aangegeven dat loszittende, wijde kleding gevaarlijk kan zijn?
Gezond verstand. Men moet als bedrijf alle risico's dekken. En daarmee dus ook de mensen "zonder gezond verstand" (zoals jij de hoofddoekdragende medemens kennelijk ziet) op bepaalde risico's wijzen. Al dan niet doormiddel van bordjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kom op, dit valt toch ook gewoon onder gezond verstand?Dat weet iedereen toch, wijdzittende kleding of petten/mutsen/sjaaltjes/hoofddoeken zijn gevaarlijker in de buurt van draaiende voorwerpen.
Zeg, kap nou eens met dingen insinueren en mij af te schilderen als een of andere racist steeds. Dat heb je al vaker met uitspraken van mij gedaan door er je eigen kleur aan te geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
. En daarmee dus ook de mensen "zonder gezond verstand" (zoals jij de hoofddoekdragende medemens kennelijk ziet)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |