quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
poeh, een peerd onder je deken...
Hier is zojuist (x2) naast het potje gepoept.
"anders wordt het potje vies "
Yep, hier ben ik met mijn rode pen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef chacama het volgende:
De C is een suh. En x is en ksie. Moonah, correct me if I'm wrong...
*vult aan met de kleur rozequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep, hier ben ik met mijn rode pen.Hoi Chaca!
![]()
Ik zou de C en de X gewoon C en X noemen. X zeker geen ksie hoor. Dergelijke lastige letters noemde ik in groep 3 altijd 'grote-mensen-letters'. Medeklinkers idd fonetisch (Buh zoveel mogelijk zonder uh-klank etc). En klinkers: A= ah (zoals in bad), E=eh (zoals in bed), I=i (als in kip), O=oh (als in pot), en U= u (als in put). AA= aa (als in baas), EE=ee (als in beest), OO=oo (als in brood), en UU=uu (als in vuur).
Wellicht heeft juf KP nog aanvullingen.
Ik zou er nog èèn bij halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef Nijna het volgende:
.....
Dat laatste is zeker waar, maar ik ga liever voor de veiligheid...
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zelf amper het potje gebruikt maar meteen aangeleerd op de wc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
nijna, ik zou ook een tweede stoel kopen. wij hebben het probleem gelukkig niet, want eli is al ruim de 15kg gepasseers, dus tegen de tijd dat aviva in de groep 1 stoel gaat, kan eli ook gewoon over.
sc, wat fijn! geen luiers meer!![]()
ik heb het idee dat eli best klaar zou zijn om zindelijk te worden, maar hij is bang voor het potje of zo. soms roept hij wel dat hij moet plassen en wil dan naar de 'ceecee', maar eenmaal op de wcverkleiner wordt er heel hard 'nee' geroepen en houdt hij me vast alsof hij boven een afgrond hangt... wat is wijsheid om hem van die angst af te helpen?
zondag gaan we gezellig met seh-ris meeten![]()
Dat dat kindje heel geniepig is, dat ze het steeds niet zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
Jeetje karin.Dat is toch afschuwelijk.
heeft geen zinquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Vivi het volgende:
Kan je dat kind zelf niet eens aanspreken?
Weerbaarheidstraining oid? Is dat er al voor zulke jonge kindjes? Ik beken, mede daarom heb ik Dean al met 2,5 op een verdedigingssport gedaan, om zijn zelfvertrouwen in te bedden zeg maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als Meike nou een keer wat terugdeed....maar dat durft ze niet.
Ze durft zelfs niet tegen de juf te zeggen dat ze is gekrabt.
(dat vind ik zoooo zielig....dat ze daar pijn heeft en niks durft te zeggen)
Ze moet echt gestuurd worden daarin, laatst in de speeltuin zat er een kindje aan haar te trekken en te duwen, kijkt ze me aan...zo van HELP!!! En dan help ik haar door te zeggen: "gewoon zeggen dat je dat niet wilt. Zeg maar NIET DOEN!" en dan doet ze het wel.
Maar op de psz ben ik er niet bij om dat te sturen, en de juf ziet het niet.
(Meike is zo'n kindje wat gauw wordt vergeten, zegt niks, doet niks, mooi makkelijk)
Zo jong mogelijk mee beginnen inderdaad. Wij zijn nu pas een traject begonnen voor Damon (hij mocht van een medeklasgenoot pas meedoen als hij papier opat, wat hij ook nog deedquote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weerbaarheidstraining oid? Is dat er al voor zulke jonge kindjes? Ik beken, mede daarom heb ik Dean al met 2,5 op een verdedigingssport gedaan, om zijn zelfvertrouwen in te bedden zeg maar.
O maar je mening is fijn om te horen hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Zo jong mogelijk mee beginnen inderdaad. Wij zijn nu pas een traject begonnen voor Damon (hij mocht van een medeklasgenoot pas meedoen als hij papier opat, wat hij ook nog deed)
Maar goed; ik zit nogal in het verkeerde topic met mijn zoon![]()
Dat herken ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als Meike nou een keer wat terugdeed....maar dat durft ze niet.
Ze durft zelfs niet tegen de juf te zeggen dat ze is gekrabt.
(dat vind ik zoooo zielig....dat ze daar pijn heeft en niks durft te zeggen)
Ze moet echt gestuurd worden daarin, laatst in de speeltuin zat er een kindje aan haar te trekken en te duwen, kijkt ze me aan...zo van HELP!!! En dan help ik haar door te zeggen: "gewoon zeggen dat je dat niet wilt. Zeg maar NIET DOEN!" en dan doet ze het wel.
Maar op de psz ben ik er niet bij om dat te sturen, en de juf ziet het niet.
(Meike is zo'n kindje wat gauw wordt vergeten, zegt niks, doet niks, mooi makkelijk)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze heeft me terug gebeld, en vond het heel vervelend zoals het allemaal gaat steeds.
Ze gaat het CB raadplegen (vraag me niet waarom, maar ze vroeg of ik dat goed vond....nou oke prima)
en in overleg met de juf.
Ik heb aangegeven dat Meike niet eerder weer op de psz komt als dat er een oplossing is.
Ze belt me maandag of dinsdag terug over hoe nu verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |