abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80572459
Ticootje, dat dacht ik dus ook, maar mijn wederhelft heeft zoiets het liefst zwart op wit in een of ander onderzoek en niet van een verkoopster in de winkel, want die wil je immers iets verkopen... . En dat soort argumenten...

En idd ze is pas 2,5 wellicht kan ze er nog wel een jaar in en als het meezit wat langer nog.
Kijk als het nou nog een halve kilo scheelt, maar het is gewoon 2 kilo en ik wil het risico niet eens lopen dat die gordel niet zou werken. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Ik loop me dan gewoon te ergeren aan mn vent, die naar mijn idee dan niet gewoon het beste voor zn kind wil.
Dat wil hij wel natuurlijk (mag ik toch hopen ), maar het liefst mag het niks kosten zeg maar
Fake it till you make it...
  woensdag 21 april 2010 @ 20:24:47 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_80572714
Ik zou Mirte niet te snel overdoen naar het volgende stoeltje. Pas als ze er echt zwaar en groot genoeg voor is. De kans dat je een ongeluk krijgt is natuurlijk niet zo groot, maar better safe than sorry. Je wilt toch niet hebben dat je kindje ernstige verwondingen heeft omdat je haar te vroeg in een andere stoel hebt gezet.

Ive is ook met letters bezig, zo leuk! Hij kan de letters van zijn naam al aanwijzen. En hij vraagt bij cijfers nu altijd welk getal het is.

Ive is trouwens voor het laatst bij het cb geweest. Alles was dik in orde en hij heeft geen kik gegeven bij de prik. Hij wordt echt groot.
pi_80574402
Ik zal eens vragen aan m, zijn collega heeft crashtesten gedaan met oa autostoeltjes. Ik vraag wel even of het waar is van de gordel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80574959
Is goed Tico, dank je
  donderdag 22 april 2010 @ 10:41:27 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80589143
Mijn Nijna, je moet het niet zien als dat ze dan nog maar 2 kilo in een 2 stoel meekan...ze kan toch tot zo'n 18 kilo in een 2 stoel, dus die gaat dan gewoon nog veel langer mee. Toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:54:49 #131
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80589573
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef Nijna het volgende:
.....

Dat laatste is zeker waar, maar ik ga liever voor de veiligheid...
Wat zouden jullie doen?
Ik zou er nog èèn bij halen.
Maar die stoeltjes zijn niet zo heel duur toch?

Ik hoef geen luiers meer te kopen.
  donderdag 22 april 2010 @ 11:07:09 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80589936
Oeh, geen luiers meer hoeven kopen, dat klinkt als een sprookje!!

Nijna, wij halen toch ook nog maar 2 priori's erbij, 1 voor in mijn auto en 1 voor in die van M. Goed opletten op de vrijmarkt met Koninginnedag, daar heeft mijn schoonmoeder er vorig jaar 1 op de kop getikt voor 10 euro
.... met gevoel voor drama....
pi_80589937
Tegen de tijd dat Pepijn 18 kilo weegt zit hij in groep 8 vrees ik

Ik ben allang blij als we met 3 jaar straks een keertje richting de 12 kilo en 90cm gaan

Sacrecoeur, geen luiers meer kopen is fijn!!
  donderdag 22 april 2010 @ 11:09:12 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80590000
Pepijn, nog altijd klein maar fijn!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 22 april 2010 @ 11:18:44 #135
298315 SacreCoeur
pi_80590264
Ja is ook fijn
Ze is al vanaf 1 jaar & 11 maanden gewoon overdags zindelijk maar s'nachts nog niet.
Tot laatst de luiers op waren & ik me bedacht dat ze er nu toch wel aan toe zou zijn.
En ja hoor, nog geen èèn ongelukje .
  donderdag 22 april 2010 @ 11:21:45 #136
298315 SacreCoeur
pi_80590356
@ p_iglet

Isa is 3 (sinds Oktober) en nog net geen 12 kg.
Ze eet als een bootwerker maar aanleg om aan te komen heeft ze niet.
Dat heeft ze helaas niet van mij.
pi_80595466
SacreCoeur, dat is wel fijn!

Wat een schattige mini's..

Nijna, ik zou geloof ik ook een 2e stoel kopen. Chris is nu wel 15 kg, maar kan nu nog lekker slapen in zijn stoel. En ik weet ook niet of hij wel netjes zou blijven zitten. In de priori kan hij nu geen kant op..
  donderdag 22 april 2010 @ 14:17:13 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80596388
nijna, ik zou ook een tweede stoel kopen. wij hebben het probleem gelukkig niet, want eli is al ruim de 15kg gepasseers, dus tegen de tijd dat aviva in de groep 1 stoel gaat, kan eli ook gewoon over.

sc, wat fijn! geen luiers meer!
ik heb het idee dat eli best klaar zou zijn om zindelijk te worden, maar hij is bang voor het potje of zo. soms roept hij wel dat hij moet plassen en wil dan naar de 'ceecee', maar eenmaal op de wcverkleiner wordt er heel hard 'nee' geroepen en houdt hij me vast alsof hij boven een afgrond hangt... wat is wijsheid om hem van die angst af te helpen?

zondag gaan we gezellig met seh-ris meeten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:26:36 #139
298315 SacreCoeur
pi_80596761
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
nijna, ik zou ook een tweede stoel kopen. wij hebben het probleem gelukkig niet, want eli is al ruim de 15kg gepasseers, dus tegen de tijd dat aviva in de groep 1 stoel gaat, kan eli ook gewoon over.

sc, wat fijn! geen luiers meer!
ik heb het idee dat eli best klaar zou zijn om zindelijk te worden, maar hij is bang voor het potje of zo. soms roept hij wel dat hij moet plassen en wil dan naar de 'ceecee', maar eenmaal op de wcverkleiner wordt er heel hard 'nee' geroepen en houdt hij me vast alsof hij boven een afgrond hangt... wat is wijsheid om hem van die angst af te helpen?

zondag gaan we gezellig met seh-ris meeten
Ik heb zelf amper het potje gebruikt maar meteen aangeleerd op de wc.
Omdat ze op een peuterspeelzaal ook geen potjes gebruiken.

Ik heb weleens gehoord dat 'samen' naar de wc gaan helpt.
Hij op het potje en jij op de wc.
Deed ik ook weleens en dan ook echt met een boekje erbij, gewoon een beetje afleiden.

Of misschien een wc boekje?
Die kan je overal kopen tegenwoordig, elke keer als ze een plasje op de wc gedaan hebben krijgen ze een stikker.
En mocht het helemaal niet lukken kun je altijd de wc van fisherprice kopen met die irritante geluidjes.
pi_80597556
Davinia, Hier brult Chris ook alles bij elkaar als hij op het potje/wc moet.. Voorlopig laat ik het zo wel, en dan in de zomer in zijn onderbroek naar buiten. Kijken of hij dan merkt dat hij vies wordt..

En zondag gezellig meeten met Eli
  donderdag 22 april 2010 @ 14:54:37 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80597732
zo'n wcboekje is wel een goede, ja!
als ik naar de wc ga, wil hij altijd mee, dus de interesse is er zeker. en tijdens het spelen staat hij stil, kijkt geconcentreerd, en speelt weer verder, dus tsja...

en anders is er idd altijd nog de zomer!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80604753
Sacrecoeur, super! Geen luiers meer hoeven kopen .

Hier is potje/wc ook echt niet in trek. Ik neem wel boekjes mee van de bieb over zindelijk worden en verder laat ik het maar even op zn beloop. Als het wat warmer is straks buiten enzo dan ga ik wel wat meer stimuleren.

Wat betreft die autostoel, ik denk dat ik toch uiteindelijk degene ben die haar zin doorduwt en dus komt er gewoon nog eenzelfde stoel... .
pi_80608083
WC wat is dat? Potje is alleen leuk om op te zitten en vervolgens plas je altijd binnen 2 seconden nadat je eraf komt in de kamer

We wilden vanmiddag een leuke pasfoto van Linde laten maken, maar de man van de (vergane glorie) fotozaak hier vlakbij heeft echt het inlevingsvermogen van een visstick hoor Ik zet Linde op de stoel en die is wat verlegen. Dus ik begin een verhaaltje tegen haar van goh mooie hoge stoel he en dan maakt die meneer zo een foto etc... En die man blijft haar alleen maar aanstaren... Zegt helemaal niks. Maakt uit het niks een foto die wij op een scherm konden zien. Ze keek niet eens in beeld

Vervolgens pakt ie een babyknuffeltje met een belletje erin. Gaat er heftig mee rammelen. Linde kijkt niet op of om. Dus wij haar stiekem proberen te kietelen zonder in beeld te komen en zeggen dat er een vliegtuig in de camera zat die je kon zien als je heeeel goed keek... maakt die man onverwachts nog een foto waarop ze heel boos kijkt. En na nog geen 4 minuten zegt ie: Nou dat hebben we nu wel genoeg geprobeert zo. Straks gaat ze huilen ofzo. Nou de foto hebben we dus niet genomen he? En als die winkel nou volstond, maar er is noooooit iemand binnen. Maar eens op zoek naar een andere fotozaak.
pi_80609652
Ben dr he-le-maal klaar mee....oma haalde Meike gister van de psz, ze zat weer heel stilletjes op een stoeltje om zich heen te kijken, maar helemaal blij toen ze oma zag.
Maar het ergste komt nog, ze is WEER te grazen genomen door weer hetzelfde kind.
Het is nu minstens de 5e keer al, dat ze met een krabwond in haar gezicht thuiskomt.
En niet een beetje hoor, echt tot bloedens aan toe.

Meike kan voorlopig niet op de volgende groep terecht, wegens geen plek, dus ik bel morgenochtend met het hoofd, er zijn 2 opties
-Meike gaat per direct over naar de volgende groep, of
-Meike gaat er voorlopig af tot er wel plek is.

Kind is gewoon wantrouwend tegen alle kinderen, maar niet gek ook, als je keer op keer wordt toegetakeld.

Ik ben het helemaal zat!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80609806
Jee Karin gewoon alweer??? Ik zou inmiddels ook echt pissig worden hoor. Linde heeft ook wel eens een krab of blauwe plek door andere kindjes, tsja kan gebeuren tijdens het spel toch, maar niet steeds door hetzelfde kind.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:43:58 #146
298315 SacreCoeur
pi_80610327
Dat is echt niet normaal!
Is de juf niet naar oma toegegaan of naar jou?
Ik zou trouwens ook verhaal gaan halen bij de ouders van het kindje.
Vertellen wat hij/zij gedaan heeft.
pi_80610457
Nopes, juf heeft weer eens niks gezien....
ik ga maar geen verhaal halen bij die ouders, zijn meer van het asociale soort
Valt geen eer aan te behalen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 22 april 2010 @ 20:48:13 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_80610484
Karin, dat kan echt niet! Slechte psz ook dat daar niet op wordt ingegrepen. Ive is helaas ook wel eens gebeten, maar daar onderneemt ons kdv dan wel actie op gelukkig.
pi_80610605
Jeetje karin. Dat is toch afschuwelijk.

Dat is ook niets zeg stiemie. Hier gaan ze als een debiel achter de camera staan en hopen blij op een lachje
Ze hebben ook een bumbostoeltje voor baby's en dreumesjes zodat je niet moeilijk hoeft te doen met tillen en handen uit beeld etc De babypasfoto's die ze maken zijn daardoor erg leuk.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:57:05 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_80610840
Hallo, long time no see & zulks! Karin, ik zou zeker eens een babbeltje gaan maken met de ouders hoor, grrr..ik zou rode vlekken voor mijn ogen krijgen . Bij D. op het KDV zit een jongetje dat eerst veel met Dean speelde maar nu steeds zegt dat Dean niet zijn vriend is en dat maakt me al furieus. Niet dat ik het promootte dat ze vriendjes waren, want het kind stampt voor zijn plezier mieren plat en onder zijn invloed roept Dean nu 10 keer per dag dat ik koeiebillen heb. Als ik Dean kom ophalen zit ie bij me te slijmen, dat nare jong, maar ik geef hem stiekem mijn meest ijzige blik, zo kinderachtig ben ik dan wel.

Anyways, Dean zelf is nogal bewerkelijk momenteel, de ondeugd straalt uit zijn ogen en dat is alleen maar leuk, maar hij heeft er ook een handje van om bij ALLES wat hem niet zint, en dat is nogal veel @ du moment te gaan janken en piepen, echt, mijn handen jeuken meer dan eens, ZO ergerlijk en ongezellig *mantraat zelf maar faaaaaaaaaase*.

Hij is wel helemaal van zijn foppie al sinds verleden week, ik hield mijn hart vast over hoe ik dat ooit moest bewerkstelligen, want hij hield er meer van dan van het leven zelf, maar hij was hem kwijtgeraakt en moest dus noodgedwongen zonder naar bed, die dag was hij gelukkig heel erg moe zodat ie sws in slaap viel, en toen heb ik maar doorgezet en gezegd dat foppie was weggevlogen naar een klein baby'tje (waarop het commentaar was dat foppie helemaal geen vleugels had dus dat niet kon). En omgekocht met auto's natuurlijk. Hij heeft nog wel een paar traantjes gelaten omdat ie foppie mistte, en ik heb gezegd dat dat best mocht, en verder niets , toen wist ie zelf ook niet meer zo goed wat te zeggen geloof ik .

Tot zover mijn pedagogisch verantwoorde bijdrage!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')