Het hoeft niet speciaal modern te zijn voor mij, als het maar van deze tijd is. Al dan niet geïnspireerd op het verleden, kan ook haast niet anders.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kom eens met wat vernieuwends dan. Ik ben ook best into moderne muziek, mits het een of meer van de woorden cyber, industrial, punk, rock of metal bevat. Uiteraard valt er wel muziek uit mijn lijst buiten dat rijtje, maar ik denk dat ik hiermee 95% heb beschreven.
Wheatus toch? Gruwelijk irritant nummer.quote:
Nee dit is het origineel.quote:
quote:
quote:"Teenage Dirtbag" is a single by Wheatus, released in 2000. It was included on the soundtrack of the movie Loser.
[...]
It appears on Wheatus's eponymous debut album, also released in 2000. In 2005, British girl group Girls Aloud covered the song for their tour.
Hmm. Bij zo'n naam moet het dan toch wel een negerinnetje zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Marble het volgende:
Girls Aloud doet niet aan covers, die bedenken alles zelf en schrijven al hun eigen nummers.
Als ik ooit nog eens een dochter krijg (en let's face it, die kans is best aanwezig), noem ik haar Girl Aloud. Als ode.
Oh my God dat was nog niet eens in me opgekomen! Mijn eigen Preciousbasedonthenovelpushbysapphirequote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm. Bij zo'n naam moet het dan toch wel een negerinnetje zijn.
Dat klinkt best lekker inderdaad. Kan er geen downloads van vinden, moet wel erg obscuur zijn dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef zodiakk het volgende:
Er is niks mis met obscure disco en pop uit begin jaren tachtig. Fun met onverwoestbare baslijnen.
Wat dachten jullie van: Escape From New York - Fire In My Heart (de magie begint zo rond 3:40, maar er zweven ook instrumentale dub-versies rond).
Of Carly Simon met 'Why' (van de legendarische producers achter Chic. Ook hier, de magie begint bij 3:58)
Een persoonlijke favoriet is het volslagen onbekende 'Courage' van de al net zo onbekende 'Talking Drums'.
Dit als tegenwicht voor de onvermijdelijke serieuzige indie singer/songwriters die vast gaan komen in dit topic.
Bijzondere man is dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Ringo het volgende:
We kunnen wel weer een dichter gebruiken. En als we het dan toch over hippies hebben.
Als je nog eens ouderwets vijf uur lang niets te doen hebt:quote:
Gebookmarked. Ik heb nog een dagje vrij in de planning staan binnenkort.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je nog eens ouderwets vijf uur lang niets te doen hebt:
http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/35721115/
Oeh, The The. Jeugdsentiment. Vindt dwerg ook fijn.quote:
Bevreesd voor z'n balletjes?quote:
Ik hoorde ook een hoop getwinkeleer in het Rembrandtpark.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef Z het volgende:
Boomkruipers op de Marnixkade. Lente.
Ah, laan van NOI, brings back memories. Toen ik nog een High Potential was en voor een enorm kapitalistische moloch werkte stapte ik dagelijks op het bijbehorende station uit, om me dan te slepen naar dat kitcherige ING-kantoor. Jaja, mooie tijden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:03 schreef Ringo het volgende:
Knabbelend aan een croissantje fiets je over de Laan van Nieuw-Oost Indië en je weet dat je wel een uur te laat op je werk gaat verschijnen. Je knijpt je ogen nog eens dicht tegen de zon en je denkt, wat zou het?
Die had ik nog ergens liggen. Was ooit een topic in ONZ in 2003 ofzo waar iemand random icons aan random mensen uitdeelde en ik kreeg deze. Ik vond 'm wel okay.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Z het volgende:
Ik vind skates stom. Je avatar daarentegen fascinerend.
Er moet me toch even van het hart dat ik me altijd bijzonder opwind wanneer iemand het woord 'sinds' als 'omdat' gebruikt. Anglicisme!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef sigme het volgende:
Ik werk thuis vandaag. En sinds ik zojuist een lastig probleem getackeld heb, en dit heb teruggekoppeld aan m'n coördinator, ga ik nu mijn broodnodige rust pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |