Daar zou ik serieus ook goed van balen. Ik vind het overigens juist weer stevig opleven sinds het vorige seizoen. Het tijdreizen heeft wel een boel wat lastiger gemaakt, maar ik ben best tevreden met de richting die het nu opgaat met de finale in zicht enzo. En de afleverigen op zich zijn dit seizoen erg goed, evenals de acteerprestaties. Vind je zelfs Terry O'Quinn niet goed dit seizoen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Marble het volgende:
Ik schrok net heel erg (nou ja, een klein beetje, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) omdat ik dacht dat ik op vakantie was tijdens de Lost-finale. Het mag dan in de loop der jaren veranderd zijn in een belachelijke kutserie met nog maar één oprecht interessant personage (Ben), maar je stopt ook niet met het lezen van een boek bij het éénnalaatste hoofdstuk, dus nu zit ik de rit maar uit ook. Enfin, blijk ik dus een week ervoor terug te komen, dus paniek (nou ja, lichte vertwijfeling, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) om niets.
Seacrest out.
Ja dat wel, Terry is bezig met terugwerkende kracht zijn Emmy te verdienen. Want toen hij hem won (in seizoen 3) vond ik het een schande, maar nu vind ik het wel terecht.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar zou ik serieus ook goed van balen. Ik vind het overigens juist weer stevig opleven sinds het vorige seizoen. Het tijdreizen heeft wel een boel wat lastiger gemaakt, maar ik ben best tevreden met de richting die het nu opgaat met de finale in zicht enzo. En de afleverigen op zich zijn dit seizoen erg goed, evenals de acteerprestaties. Vind je zelfs Terry O'Quinn niet goed dit seizoen?
Dat lijkt goed gelukt toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Crappy webcamshot van De Stoel:
[ afbeelding ]
Oh, voor tv. Sorry, ik ben zo gewend aan het kijken van series op mijn pc dat ik niet verder dan downloaden - kijken kom. Ik heb dan ook geen televisie.quote:
Kom eens met wat vernieuwends dan. Ik ben ook best into moderne muziek, mits het een of meer van de woorden cyber, industrial, punk, rock of metal bevat. Uiteraard valt er wel muziek uit mijn lijst buiten dat rijtje, maar ik denk dat ik hiermee 95% heb beschreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Natuurlijk niets mis met Morphine, maar er wordt hier eigenlijk alleen maar van die ouwe shit gepost. Hippies.
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Lost.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.
Ja. Ik zou echt bij god niet weten wat ik nu heel tof vind. Daarvoor leef ik teveel buiten de tijd. Dat heeft niet eens zoveel met oud worden te maken, geloof ik, en zeker niet met hippies.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Natuurlijk niets mis met Morphine, maar er wordt hier eigenlijk alleen maar van die ouwe shit gepost. Hippies.
Daar staat een 13.gif, ook wel bekend als de duim omlaag. Tevens staat die nu naast deze post, om mijn sentimenten over de post van Claudia_x uit te drukken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.
Thumb down.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, ze is volkomen zichzelf.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef picodealion het volgende:
Claudia_x probeer je me nu de kast op te jagen? Want je begint in de buurt te komen.
Geen tv of radio hebben wil daar wel bij helpen, in mijn geval. Lang leve last.fm en festivals om alsnog je smaak te verbreden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja. Ik zou echt bij god niet weten wat ik nu heel tof vind. Daarvoor leef ik teveel buiten de tijd. Dat heeft niet eens zoveel met oud worden te maken, geloof ik, en zeker niet met hippies.
Ik kan wel posten wat ik leuk vind qua muziek maar dat wordt me ook nooit in dank afgenomen, hoogstens nog wel eens door dwerg.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik kan wel posten wat ik leuk vind qua muziek maar dat wordt me ook nooit in dank afgenomen, hoogstens nog wel eens door dwerg.
Exempli gratia:
Mag ik hier het woord "geniaal" bij roepen? Dat is het wel namelijk.
Na seizoen 3 past er toch ook gewoon niets dan een 13.gif bij Lost?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dan kan ik zeker uit jouw duimpje weer opmaken dat je het nog met haar eens bent ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |